|
Jouw Ultieme Sensation Line Up (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Nastra Azzurro |
Jon The Dentist
Paul van Dyk
Marco V
Mauro Picotto
DJ Scot Project
Carl Cox
gebeurt niet maar zou mijn ultieme sensation zijn veel diverse stijlen en mijn favorieten.
Als dit gebeurt dan ben ik er als eerste binnen en als laatste weg HAHA |
|
|
| M5 |
haha !!
lekker KNALLEN met DJ SCOT !!
HEERLIJK !! :) |
|
|
|
na zijn vette set op Trance Energy is die zeker in mijn de favoriet op dit moment. zijn manier met de publiek omgaan is een gave die niet veel dj's hebben dus............
Andre Rulez!!!
____________________________________________________________
MORE THAN 100% WICKED |
|
|
|
lijkt me toch wat leuker als Captain Tinrib komt i.p.v.
Jon the Dentist. is wat exclusiever.
Zo'n Gek met een helm op kom je niet overal tegen......en lekker beuken op fishtales......heerlijk.
uhm Tom Harding ook niet.....mag er toch wel bij hoor
na zijn ultimate winter edition verdient die zeker wel plekkie op main stage.
voor de rest wel ok |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by dj Ben
voor de rest wel ok |
Bedankt voor je toestemming |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Bedankt voor je toestemming |
HAHAHAHAHA LOL!!!!!!! |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Grappig dat jullie er ATB bijzetten! Is dat niet een beetje te commercieel voor Sensation?
|
um...........Sensation = commercieel maar ok
en als je denkt dat ATB commercieel draait heb je um zeker niet erg vaak gehoord? Geeft niet hoor Proximusje lol
later
michiel |
|
|
| michiel |
o ja, enne mijn ultieme lineup? maakt niet zoveel uit, zolang Milk Inc. er maar bij zit, die hebben namelijk een extreem vette live act, ook met aangesloten keyboards enzo.
later
michiel |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Grappig dat jullie er ATB bijzetten! Is dat niet een beetje te commercieel voor Sensation?
Maar als jullie 't willen: wie ben ik om me ermee te bemoeien (ja! BUTT OUT trut haha)... :p
We kunnen wel gaan wedden wie er 't dichtst bij zit! LOL |
Wat is er in godsnaam nou niet commercieel aan trance, die vent kan wel ff draaien. Alle trance is Commercieel en tevens is Sensation een en al Commercie. Het maakt dan ook niks uit. Zolang je de muziek kunt waarderen zie ik het probleem niet. Als Trance niet zo commercieel was zat je nu ook niet bij dit forum ;):);):)
TNX |
|
|
| michiel |
dat is dus precies wat ik ook zei petrus
yesssss dan zijn wij het met elkaar eens lol
later
michiel |
|
|
|
|