|
Jouw Ultieme Sensation Line Up (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Robvef
Hoe komt iemand uit Leeuwarden in hemelsnaam in Amsterdam terecht om te werken?? |
Via Tempo Team! Er is nl. totaal geen (leuk) horeca-werk te doen in Friesland, en in het westen staan ze om personeel te springen! |
|
|
| Henkie_henk |
Hey wat was de line-up van vorig jaar eigenlijk??
Ik denk dat ik dit jaar ook maar van de partij ben  |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Hey wat was de line-up van vorig jaar eigenlijk??
|
dj Jean
Judge Jules
Tiësto
Sven Vath
Carl Cox
geloof ik (lijkt alweer zo lang geleden!)
Mzzl! |
|
|
| Robvef |
| Je hebt er nog een paar gemist, maar dit waren toch waren toch wel de DJ's die men het meeste herinnerde. Niemand zal (ik in ieder geval niet) zal het je kwalijk nemen. (denk ik) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Robvef
Je hebt er nog een paar gemist, maar dit waren toch waren toch wel de DJ's die men het meeste herinnerde. Niemand zal (ik in ieder geval niet) zal het je kwalijk nemen. (denk ik) |
Heb jij een beetje veel gedronken afgelopen weekend?? |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Heb jij een beetje veel gedronken afgelopen weekend?? |
HAHAHAHAHA wat zijn we weer droog!!!
:D LOLOLOLOL :D |
|
|
| Robvef |
| Vergeef me het is maandagochtend/middag |
|
|
| Robvef |
Even nog een aanvulling op mijn Line-up voor Sensation.
Kai Tracid
Heb gisteren een CD van hem gekocht en die blaast echt. Zwaar beuken. Geen losse nummers --> maar gewoon als DJ gemixed. |
|
|
| SnuggLe |
Line up Sensation:
Tiesto/Armin (Als ze Nederland nog weten te vinden!)
Sander Kleinenberg
Lucien Foort
Olav Basoski (Deephouse, van het oude WORK-label)
DJ Astrid
DJ Dazzle
DJ Stigma (hele goede Noorse DJ, mixte 'The First Summer'!)
Evolution (Supergoede Live-act!)
In ieder geval NIET DJ Jean die iedereen al 1000x keer gezien heeft, en (zoals de TRance NRG in Heerenveen) gewoon een eerder gedraaide set nogeens helemaal herhaald!!! Die set op die Trance NRG had hij nl. precies hetzelfde gedraaid op Hyperstate 2000 in Noorwegen. Wie het niet geloofd, luister maar, ik heb beide mp3z.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Robvef |
| Stigma heeft ook een CD gemixed op een van de Labels van Tiesto nl. In Trance We Trust 02. En hij draait inderdaad lekker!!! |
|
|
| Henkie_henk |
| Haha het valt me wel op dat iedereen echt van Dj jean houdt!! LoL... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Robvef
Stigma heeft ook een CD gemixed op een van de Labels van Tiesto nl. In Trance We Trust 02. En hij draait inderdaad lekker!!! |
Klopt, die is echt goed! Ken je 'The First Fall' ook? Das uit de serie waarvan de andere delen door Lars Holte (The First Summer) & DJ Jamie (The First Winter) gemixed zijn.
Die cd van Stigma is echt ZWAAR goed.
Hij heeft nog veel meer leuks, ik heb een paar sets van um:
DJ Stigma - Live at Radio NRK (20-10-00)
DJ Stigma - Live At Hyperstate 2000 - Oslo (23-09-00)
DJ Stigma - Stigmania
DJ Stigma - Global Clubbing - Norway
DJ Stigma - ITWT 2
Ze zijn allemaal echt cool. Zeker aanraders voor de trance-liefhebbers...
Enneh, Henkie_Henk: :) Tuurlijk geen Jean liefhebber nee... zoals die vent scratched en rapt! :)
Ik heb um op Mysteryland zien 'spelen', toen probeerde hij 'Put your hands up in the air' te mixen met 'Kernkraft 400 - Zombie Nation'....SJEEEEEEEEEEEEZUS, wat was dat SLECHT zeg!
Om maar niet te spreken van de set op Trance NRG in Heerenveen, die precies hetzelfde was als die van Hyperstate.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
|
|