return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Froehliche Weihnachten und ein glueckliches Neues Jahr! (pg. 2)
View this Thread in Original format
aTaK
jou von mir auch Frohe Weihnachten und juten Rutsch !!!
Inyrie
Wow Simcut, thanks for the thread :)
Merry Christmas and a good slide into 2007 also from Nik and me to all of you :)
Simcut
quote:
Originally posted by knobocop
All the best to you as well Simon. See you in 07!


Thanks mate, hope to speak to you soon, get on ICQ ! :P

Yep, definitely see you, yoko and beta in 07, hopefully others ;) we will have to arrange for either you guys to travel to the UK or for me to travel to you!
dj_macgyver
merry christmas, folks... enjoy, if you can, try to relax if you can't. it's 4 days off at least...
godfatherdc
quote:
Originally posted by godfatherdc
prettige feestdagen en enn gelukkig nieuwjaar


once again in english (special addition to simcat):

merry x-mas and a happy new year
DjDiPain
Auch ich wünsche jedem ein frohes fest, und die geschenke die er sich gewünscht hat... naja und für die die man nicht mehr sieht, ein guten rutsch ins neues Jahr... 2007 Wird mit sicherheit wieder ein schönes Trance release Jahr ;)
Nik Novo
quote:
Originally posted by Ronny-LE
Wesolych Swiat Bozego Narodzenia i szczesliwego Nowego Roku! :D


Hej! Ja to chcialem powiedziec :o
Ghazala
Von mir auch frohe Weihnachten und einen guten Rutsch in's Jahr 2007 :) Feiert schön!
DX-Rated
Frohes Fest!
nz-fan





I wish you all a good time !

Have fun :)
Greetings
:)

kniggi


Joyeux Noël! Merry Christmas! Frohe Weihnachten!

wünsche auch nen guten rutsch und ne fette party ins jahr 2007!!!!!!!

:crazy:
Heaven7
Merry Xmas & A Happy New Year @ all GTA's. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement