|
Froehliche Weihnachten und ein glueckliches Neues Jahr! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| aTaK |
| jou von mir auch Frohe Weihnachten und juten Rutsch !!! |
|
|
| Inyrie |
Wow Simcut, thanks for the thread :)
Merry Christmas and a good slide into 2007 also from Nik and me to all of you :) |
|
|
| Simcut |
| quote: | Originally posted by knobocop
All the best to you as well Simon. See you in 07! |
Thanks mate, hope to speak to you soon, get on ICQ ! :P
Yep, definitely see you, yoko and beta in 07, hopefully others ;) we will have to arrange for either you guys to travel to the UK or for me to travel to you! |
|
|
| dj_macgyver |
| merry christmas, folks... enjoy, if you can, try to relax if you can't. it's 4 days off at least... |
|
|
| godfatherdc |
| quote: | Originally posted by godfatherdc
prettige feestdagen en enn gelukkig nieuwjaar |
once again in english (special addition to simcat):
merry x-mas and a happy new year  |
|
|
| DjDiPain |
| Auch ich wünsche jedem ein frohes fest, und die geschenke die er sich gewünscht hat... naja und für die die man nicht mehr sieht, ein guten rutsch ins neues Jahr... 2007 Wird mit sicherheit wieder ein schönes Trance release Jahr ;) |
|
|
| Nik Novo |
| quote: | Originally posted by Ronny-LE
Wesolych Swiat Bozego Narodzenia i szczesliwego Nowego Roku! :D |
Hej! Ja to chcialem powiedziec :o |
|
|
| Ghazala |
| Von mir auch frohe Weihnachten und einen guten Rutsch in's Jahr 2007 :) Feiert schön! |
|
|
| nz-fan |


I wish you all a good time !
Have fun :)
Greetings
:) |
|
|
| kniggi |

Joyeux Noël! Merry Christmas! Frohe Weihnachten!
wünsche auch nen guten rutsch und ne fette party ins jahr 2007!!!!!!!

:crazy: |
|
|
| Heaven7 |
| Merry Xmas & A Happy New Year @ all GTA's. :) |
|
|
|
|