|
Wat is je favoriete kaas?
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
Geen zever over cheese dit, cheese dat. Ooit hebben jullie er allemaal naar geluisterd, dus zullen er sommige platen wel een nostalgisch gevoel oproepen. Dus... welke plaat vind je nog steeds goed, ook al ben je nu het cheese-stadium ontgroeid :p
Ik zal beginnen met een kaastopper van formaat:
DT8 Project - Destination heb ik altijd wel een fijn nummerke gevonden :) |
|
|
| Progrez |
| Estuera - Tales from the south |
|
|
| 1Million$shot |
Tiesto & Armin present Major League - wonder where you are
is da cheese ?
en favo kaas = Chaumes :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Svenson & Gielen - Twisted |
|
|
| Real |
| Darren Tate vs. Jono Grant - Let The Light Shine In |
|
|
| Vishnu |
| ID 41 uit de huidige ID-contest :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
en favo kaas = Chaumes :D |
Chaumes is idd superlekker |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Progrez
Estuera - Tales from the south |
Das ni eens cheese , dus telt et niet :p |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Svenson & Gielen - Twisted |
zeker en vast
telt 2 fabiola ook? |
|
|
| djcresto |
iets van la luna, hoe noemt da nu weer
en verschillende dingen van absolom, fiocco |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Darren Tate vs. Jono Grant - Let The Light Shine In |
Arf man; dat is nie eens kaas... Uplifting bom uit 2003 :p
De vocal mix is kaas.
Ik moet bekennen dat ik Rain Down On Me (Tiësto Remix) goed vind :clown:
En DT8 - Destination vind ik ook wel goed ja :D
| quote: | Originally posted by Progrez
Estuera - Tales from the south |
Haha, waarom verwondert dit me niet |
|
|
| djcresto |
Klea - Tic Toc (magik muzik mix)
& m-diva - reaching out (club mix)
vind ik super schijven |
|
|
|
|