return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Wat is je favoriete kaas? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Aurélie
We moeten dan wel kunnen omlijnen wat cheeze precies inhoudt en wat er buiten valt :). Dat verschilt nogal bij de meesten
CygnusX
Ik ben niet zo'n cheese-liefhebber, maar als ik er 1 moet opnoemen, dan moet ik onmiddelijk denken aan:

Vengaboys - Kiss (Airscape Remix)

Die heeft me nog nooit verveeld.
Jasperovitsj
Bwah, wat is daar cheesy aan? Mike heeft ook een Vengaboys remix gemaakt, en dat is ook een bom zoals die Airscape remix. Een sterke remix van een cheesy artiest maken vind ik zelfs getuigen van grote klasse! :)
Push2005
Ik vind die ook niet echt cheesy :) Maar ik kan erin komen dat mensen die zo noemen. Die extreem happy sound is wel nogal gedateerd.

En Benny, jij die niet zo'n kaas-liefhebber bent dat is bijna sigworthy stuff :p
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Bwah, wat is daar cheesy aan? Mike heeft ook een Vengaboys remix gemaakt, en dat is ook een bom zoals die Airscape remix. Een sterke remix van een cheesy artiest maken vind ik zelfs getuigen van grote klasse! :)


Een goed omlijnde definitie van de term 'cheese' is vereist in deze thread, lijkt me. :D

Persoonlijk vind ik die Airscape remix ook bijzonder cheesy, vooral vanwege de enorm blije sound en de climax die teveel een climax wil zijn, if you know what I mean. Het klinkt me allemaal wat over the top.
Zehra
Solarcoaster is enorm cheesy imo (btw I hate that song!!)

cheese I like: cheesy trance van op de duitse tv (Club rotation op VIVA) van rond 2000 zoals bvb Sterbinszky feat. Naksi & Brunner - 1492! Fly Away With Me & ofcourse alle nummers van Milk Inc :toothless (I like Linda)
Transfusion
quote:
Originally posted by Soliplex
PPK-Resurrection

TUNE!

Heb em eergisteren gekocht op beatport


Vengaboys - Kiss (Airscape Remix) is trouwens ook echt massive :eyespop:
Kan die wel nergens vinden helaas, een beetje gedateerd :)
DJ Sid
Sash! - Ecuador :p
Bertn
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik ben niet zo'n cheese-liefhebber




LOL
Config
quote:
Originally posted by DJ Sid
Sash! - Ecuador :p


jah , volledig akkoord :toothless

en kga er nog Tillman Uhrmacher - On The Run aan toevoegen..

De Geert
Regi - No Music

als da geen cheese is :D

sash! en wout - mastermind mogen daar ook nog bij

aja Michael Woods - Close to the edge :cool:
Synthesia
Sash! - Ecuador, Mysterious Times...

Nog wat plaatjes van Tina Cousins ook :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement