return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Wat is je favoriete kaas? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by Vishnu
Lame ripoff :o


Van zo'n dom jaren '70 nummertje dat 5 seconden die sample gebruikt ? :p
Vishnu
quote:
Originally posted by Push2005
Van zo'n dom jaren '70 nummertje dat 5 seconden die sample gebruikt ? :p

Nee Luc, van een nummer uit 1980 dat exact dezelfde melodie en bijna exact dezelfde sound gedurende meer dan 2 en halve minuut als leidraad gebruikt ;)
Push2005
Ik kon maar gokken :D

Ik ken het origineel niet van naam :)
Vishnu
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ken het origineel niet van naam :)

John Foxx - Underpass
Progrez
Jazz Berri - Jazz Berri Eyes (Milk Inc. Remix)

Hahaha. Geniaal.
TOR
quote:
Originally posted by Push2005
Je bent dan ook een retard.


:haha:

Ik heb weer wat gemist, zie ik.
Pumaz
quote:
Originally posted by djcresto
:conf: :conf:

Luister dan nog maar eens goed. Het is niet omdat een track in de hitparade geraakt dat die noodzakelijk cheese is. Schulz speelde hem eens in zijn show als classic of the week en toen viel mij pas echt op hoe een kwalitatieve tranceplaat die wel is.

+1

Gespeeld op Carat Reunion trouwens :D
Nu heb er ik er trouwens beelden bij :wtf:
Loraine
Cantal Entre-Deux :clown:
domineesje
ATB - Believe in me
speentje
Kosmonova vs C-Star - The Daydream :crazy:

1Million$shot
ABSOLOM - BABY BOOMERS :crazy: :crazy: :crazy:
Neow
quote:
Originally posted by speentje
Kosmonova vs C-Star - The Daydream :crazy:


Haha, the daydream,daydream,... tuuruuututuuuttuuuuuu :D

Ontopic: Absolom - Stars
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement