|
Wat is je favoriete kaas? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Lame ripoff :o |
Van zo'n dom jaren '70 nummertje dat 5 seconden die sample gebruikt ? :p |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Push2005
Van zo'n dom jaren '70 nummertje dat 5 seconden die sample gebruikt ? :p |
Nee Luc, van een nummer uit 1980 dat exact dezelfde melodie en bijna exact dezelfde sound gedurende meer dan 2 en halve minuut als leidraad gebruikt ;) |
|
|
| Push2005 |
Ik kon maar gokken :D
Ik ken het origineel niet van naam :) |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik ken het origineel niet van naam :) |
John Foxx - Underpass |
|
|
| Progrez |
Jazz Berri - Jazz Berri Eyes (Milk Inc. Remix)
Hahaha. Geniaal. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
Je bent dan ook een retard. |
:haha:
Ik heb weer wat gemist, zie ik. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by djcresto
:conf: :conf:
Luister dan nog maar eens goed. Het is niet omdat een track in de hitparade geraakt dat die noodzakelijk cheese is. Schulz speelde hem eens in zijn show als classic of the week en toen viel mij pas echt op hoe een kwalitatieve tranceplaat die wel is. |
+1
Gespeeld op Carat Reunion trouwens :D
Nu heb er ik er trouwens beelden bij :wtf: |
|
|
| Loraine |
| Cantal Entre-Deux :clown: |
|
|
| domineesje |
| ATB - Believe in me |
|
|
| speentje |
| Kosmonova vs C-Star - The Daydream :crazy: |
|
|
| 1Million$shot |
| ABSOLOM - BABY BOOMERS :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Neow |
| quote: | Originally posted by speentje
Kosmonova vs C-Star - The Daydream :crazy: |
Haha, the daydream,daydream,... tuuruuututuuuttuuuuuu :D
Ontopic: Absolom - Stars |
|
|
|
|