return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
סוגי מוזיקה
View this Thread in Original format
Ariels
?!!?! איזה סוגי מוזיקה נוספים אתם אוהבים

אני לדוגמא אוהב גם מוזיקה שחורה, סקייט פאנק (בלינק 182) ורוק מטאל
Metallica, system of a down, staind, nickelback
yahel222
מממ אני אוהב ראפ ו R & B
זתומרת מארי ג'יי בליג' וכאלה דברים

וגם אמ טי וי רגיל נחמד לפעמים לשמועע

ושנות ה80 !!!!
Hell_Copter
אני גם די אוהב שנות ה 80 ואמ טי וי יכול להיות נחמד לפעמים
אני גם אוהב כזה דאנס כמו נגיד לאסגו או סילבר או משהו כזה
Scorchio
מוזיקה שחורה
DMX, Ice-Cube, 2Pac, Snoop Dogg...
אולי קצת
MTV
רוק קל
REM, משינה...

ורוק מטליסטי לא ממש
אולי קצת מטאליקה
eran
Techno :D
DjChook
רוק ישראלי
רוק אבל יותר כבד
SYSTEM OF THE DOWN
CHILDREN OF BODOM
וכמו רועי
EURODANCE נחמדים
:)
Gil Shwarts
מוזר שאף אחד לא הזכיר מזרחית :)
אבי ביטר, ליאור נרקיס, יוסי עדן, זהבה בן, רון שובל, חיים משה :D


וכמובן שאי אפשר בלי מוזיקה שחורה :)


אה כן, ובריטני ספירס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
yahel222
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מוזר שאף אחד לא הזכיר מזרחית :)
אבי ביטר, ליאור נרקיס, יוסי עדן, זהבה בן, רון שובל, חיים משה :D



יוו " איך את מסובבת אותי " ענקקקקקקק
זהר שולט !!! חחחח
עזוב אבי ביטר סתם חאטרה אבל רון שובל יוסי עדן ליאור נרקיס וכו...
אני יכול להביא לך שמות שלא שמעת עליהם אבל אלה ממש כבדים הישר מעמידר כמו משה כהן חחחחחח
אהה שלומי סרנגה תותח !!! ביוונית
מומלץ לכולם

וגם REM ; RED HOT CHILLY PEPPERS ; SHKIRA :) :) ;
וכו'.........
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by yahel222


יוו " איך את מסובבת אותי " ענקקקקקקק
זהר שולט !!! חחחח
עזוב אבי ביטר סתם חאטרה אבל רון שובל יוסי עדן ליאור נרקיס וכו...
אני יכול להביא לך שמות שלא שמעת עליהם אבל אלה ממש כבדים הישר מעמידר כמו משה כהן חחחחחח
אהה שלומי סרנגה תותח !!! ביוונית
מומלץ לכולם

וגם REM ; RED HOT CHILLY PEPPERS ; SHKIRA :) :) ;
וכו'.........



וואי נכון!!!!!
איך שכחתי את שאקירה!!!!
אני רוקד סלסה לשירים שלה עם חברה שלי :):D:D:D:D

ראית ת'קליפ שלה? מזה איך היא עושה את זה קיבינימט!!! :)
yahel222
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



וואי נכון!!!!!
איך שכחתי את שאקירה!!!!
אני רוקד סלסה לשירים שלה עם חברה שלי :):D:D:D:D

ראית ת'קליפ שלה? מזה איך היא עושה את זה קיבינימט!!! :)


שיאאאאאאא
אבל היא מקצוענית מה אתה רוצה

Gil Shwarts
לא נראה לי שיש לה עצמות שם באמא שלי :)

אגב עמידר... כמה עולה להשכיר שם בית? אני גם רוצה להיות זמר דיכאון :)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
yahel222
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
לא נראה לי שיש לה עצמות שם באמא שלי :)

אגב עמידר... כמה עולה להשכיר שם בית? אני גם רוצה להיות זמר דיכאון :)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


מממ אין לי מושג אבל נראה לי שזול......בוא בכיף
אין פה מספיק כאלה חחחחחח

אתה יודע גם יוסי עדן בא מעמידר
תוריד יוסי עדן - פתאום נהיית שונה
פחחחחחחחחחחחחחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement