|
Kasey Taylor @ Maxim (04.01.2007) !!!
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
חמישי הקרוב
04.01.2007
KASEY TAYLOR
מועדון קולנוע מקסים - קינג ג'ורג' 48 - מול דיזינגוף סנטר
רשימות - 0523524181 ראובן
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| mitre |
| מחירים? רגיל/רשימות? |
|
|
| cluBBer |
!!!OMG OMG OMG OMG!!!
יש מצב שאני שם בהחלט
תשמעו את זה
VA-3beat_Pres._Vapour_Rec_By_Kasey_Taylor-DRCD07-2CD-2006
תהנו קצת
מתי אתם מביאים את
CHRISS MICALI?
מאותו לייבל
תביאו את
SULTAN
גם,אל תהיו זבלים |
|
|
| Glenn-Holmes |
שמעתי שיהיה שם משהו מעניין גם עוד שבועיים אבל כרגע זה עדיין שמור אצלם במערכת
בכל מקרה
אני כל כך שם
יוצר מצוין בעלים של לייבל שהביא כל כך הרבה נחת לאוהבי הפרוגרסיב בהחלט ייבוא מצוין מהמועדון שכבר הביא לנו בנובמבר את בקרס ובדצמבר את די נוקס |
|
|
| DJMIKE |
שם עם כנופיה קטנה
הולך להיות ערב פרוגרסיבי משובח :crazy: |
|
|
| mitre |
כנראה לאנשים קשה לרשום על מה הם מדברים בטלפון...
אז
מחירים: 50 רשימות, 70 במקום
גיל: 23+
איזה באסה שאין לי עם מי לבוא:( :confused: |
|
|
| Glenn-Holmes |
אוי.... זה באמת באסה
כי לי יש עם מי לבוא
אני בא עם מונית שירות!!
והאם מונית השירות מביאה אותי למועדון?
לא!
אני צריך לקחת אחרי זה עוד מונית בתוך תל אביב!
והכי באסה שככה זה כבר איזה שנתיים...
כי התייאשתי מלחפש עם מי לבוא ולהתמרמר על זה בפורומים
משלא לוקח את גורלו בידיו גורלו לשבת בבית ולדמיין איך הוא היה יכול ליהנות במסיבה אם הוא היה רק מנסה להגיע בכוחות עצמו |
|
|
| mitre |
שנתיים אתה אומר? זה בטח אחרי השחרור. סביר להניח שעכשיו אתה עובד ומרוויח קצת יותר מחייל חובה, אז אין לך בעיה לשלם פעמיים כניסה רק עבור הדרך. אבל עזוב את העניין של כסף...
מה שבאתי להגיד זה לא שחסרה לי הסעה, פשוט אין לי אפילו חבר אחד שיבוא איתי וזה באסה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by mitre
שנתיים אתה אומר? זה בטח אחרי השחרור. סביר להניח שעכשיו אתה עובד ומרוויח קצת יותר מחייל חובה, אז אין לך בעיה לשלם פעמיים כניסה רק עבור הדרך. אבל עזוב את העניין של כסף...
מה שבאתי להגיד זה לא שחסרה לי הסעה, פשוט אין לי אפילו חבר אחד שיבוא איתי וזה באסה |
לא קשור לשחרור קשור לתקופה מאז שאין לי רכב שזה גם היה בחצי שנה האחרונה לשירות.
ואם זה לא קשור לכסף אז הטענה שלי סופר צודקת
ואם זה כן קשור לכסף 34 שקל נסיעות הלוך חזור זה הסיפור כולו של הנסיעות
פחות ממחיר של דלק אם היה לי אוטו |
|
|
| DJMIKE |
שים מדים וסע ברכבת זב חינם. תביא בתיק קטן בגדים להחלפה.
אנחנו נהיה חברים שלך :)
כולנו מכירים דרך פורום זה או אחר ומגיעים די לבד אבל שם כולם ביחד ושמחה אחת גדולה :D |
|
|
| Silky21 |
טוב אז מילה מצד נציגות רשמית של המקסים
הכניסה למסיבה עומדת על 70 מרשרשים חדשים
דרך רשימת המוזמנים המחיר הוא 50
(אין קשר בין הרשימת מוזמנים לכניסה למועדון ,הרשימה היא להנחות בלבד)
הכניסה היא לגילאי 23+ !!1
בגלל שאתם אנשים קצת יותר מיוחדים ואנחנו דוגלים בפיתוח המוזיקה האלקטרונית בארץ ולא נגיד "לא" למכורי פרוגרסיב אמיתיים
אפשר להתפשר גם על 22
לכל שאלה טענה מענה ת"ש מין כלכלה תפנו אליי במספר
052-3524181 ראובן
יום טוב וחפירה נעימה
:stongue: |
|
|
|
|