return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Kasey Taylor @ Maxim (04.01.2007) !!!
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON
חמישי הקרוב
04.01.2007
KASEY TAYLOR
מועדון קולנוע מקסים - קינג ג'ורג' 48 - מול דיזינגוף סנטר
רשימות - 0523524181 ראובן

:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
sh33p
גילאים
?
mitre
מחירים? רגיל/רשימות?
cluBBer
!!!OMG OMG OMG OMG!!!
יש מצב שאני שם בהחלט
תשמעו את זה
VA-3beat_Pres._Vapour_Rec_By_Kasey_Taylor-DRCD07-2CD-2006
תהנו קצת

מתי אתם מביאים את
CHRISS MICALI?
מאותו לייבל

תביאו את
SULTAN
גם,אל תהיו זבלים
Glenn-Holmes
שמעתי שיהיה שם משהו מעניין גם עוד שבועיים אבל כרגע זה עדיין שמור אצלם במערכת

בכל מקרה

אני כל כך שם
יוצר מצוין בעלים של לייבל שהביא כל כך הרבה נחת לאוהבי הפרוגרסיב בהחלט ייבוא מצוין מהמועדון שכבר הביא לנו בנובמבר את בקרס ובדצמבר את די נוקס
DJMIKE
שם עם כנופיה קטנה

הולך להיות ערב פרוגרסיבי משובח :crazy:
mitre
כנראה לאנשים קשה לרשום על מה הם מדברים בטלפון...

אז
מחירים: 50 רשימות, 70 במקום
גיל: 23+

איזה באסה שאין לי עם מי לבוא:( :confused:
Glenn-Holmes
אוי.... זה באמת באסה
כי לי יש עם מי לבוא
אני בא עם מונית שירות!!
והאם מונית השירות מביאה אותי למועדון?
לא!
אני צריך לקחת אחרי זה עוד מונית בתוך תל אביב!

והכי באסה שככה זה כבר איזה שנתיים...
כי התייאשתי מלחפש עם מי לבוא ולהתמרמר על זה בפורומים
משלא לוקח את גורלו בידיו גורלו לשבת בבית ולדמיין איך הוא היה יכול ליהנות במסיבה אם הוא היה רק מנסה להגיע בכוחות עצמו
mitre
שנתיים אתה אומר? זה בטח אחרי השחרור. סביר להניח שעכשיו אתה עובד ומרוויח קצת יותר מחייל חובה, אז אין לך בעיה לשלם פעמיים כניסה רק עבור הדרך. אבל עזוב את העניין של כסף...
מה שבאתי להגיד זה לא שחסרה לי הסעה, פשוט אין לי אפילו חבר אחד שיבוא איתי וזה באסה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by mitre
שנתיים אתה אומר? זה בטח אחרי השחרור. סביר להניח שעכשיו אתה עובד ומרוויח קצת יותר מחייל חובה, אז אין לך בעיה לשלם פעמיים כניסה רק עבור הדרך. אבל עזוב את העניין של כסף...
מה שבאתי להגיד זה לא שחסרה לי הסעה, פשוט אין לי אפילו חבר אחד שיבוא איתי וזה באסה


לא קשור לשחרור קשור לתקופה מאז שאין לי רכב שזה גם היה בחצי שנה האחרונה לשירות.
ואם זה לא קשור לכסף אז הטענה שלי סופר צודקת
ואם זה כן קשור לכסף 34 שקל נסיעות הלוך חזור זה הסיפור כולו של הנסיעות
פחות ממחיר של דלק אם היה לי אוטו

DJMIKE
שים מדים וסע ברכבת זב חינם. תביא בתיק קטן בגדים להחלפה.
אנחנו נהיה חברים שלך :)
כולנו מכירים דרך פורום זה או אחר ומגיעים די לבד אבל שם כולם ביחד ושמחה אחת גדולה :D
Silky21
טוב אז מילה מצד נציגות רשמית של המקסים

הכניסה למסיבה עומדת על 70 מרשרשים חדשים

דרך רשימת המוזמנים המחיר הוא 50

(אין קשר בין הרשימת מוזמנים לכניסה למועדון ,הרשימה היא להנחות בלבד)

הכניסה היא לגילאי 23+ !!1

בגלל שאתם אנשים קצת יותר מיוחדים ואנחנו דוגלים בפיתוח המוזיקה האלקטרונית בארץ ולא נגיד "לא" למכורי פרוגרסיב אמיתיים
אפשר להתפשר גם על 22


לכל שאלה טענה מענה ת"ש מין כלכלה תפנו אליי במספר

052-3524181 ראובן

יום טוב וחפירה נעימה

:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement