|
Top 3 van mooiste vrouwen (en mannen) van Nederland! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
ja..
Angela Schijf en Froukje de Both helemaal vergeten.
Die foto van Georgina is idd LEKKEL SLETTERIG!
Ehm...ehmm..mag het ook ene top 7 zijn????
1. Tanja Jess
2. Katja Schuurman
3. Froukje de Both
4. Fabienne de Vries
5. Angela Schijf
6. Birgit Schuurman
7. Wendy van Dijk
Enneh..de rest komt op grote achterstand...!!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| HaZZa |
| quote: |
Bedankt Don.....je zet me aan het denken...en ik ben gewoon iemand vergeten die echt DEFINITELY mijn nummer 1 is...
ARMIN!!!!!!!
|
Mense segge dat ik op Armin lijkt ;) |
|
|
| M5 |
ikzelf ben een zeer grote fan van Nova van dijk :) dit vind ik overigens 1 van de mooiste foto's van haar..die op de cover van het Veronica blad zuigt.

Op twee komen we dan toch wel automatisch uit bij Katja Schuurman...heel erg mooie vrouw ook!
op drie Tanja Jess...ook heel mooi! |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
...nu voel ik me pas gepasseerd! |
Ja nou,k moet r nog ff aan wennen dat ook jij een beroemdheid bent hunny,k ben nog uit de tijd dat je een *gewone* lekkere gozer was joh;)
Naja,Marco en jij hand in hand bij me op de thee dan maar;) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
Ja nou,k moet r nog ff aan wennen dat ook jij een beroemdheid bent hunny,k ben nog uit de tijd dat je een *gewone* lekkere gozer was joh;)
Naja,Marco en jij hand in hand bij me op de thee dan maar;) |
LOL :D
je was me voor :p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jappio
OOOOOOWW Dit forum is echt kik :P Wij willen meer foto's zien :D:rolleyes: |
I totally agree!!! :D
en kom eens met de wat mindere standaard lijstjes! met zoon wijf zoals lightforce had van fox 8 :D lekkkaaah |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
LOL :D
je was me voor :p |
Whahaha,naja dan zet ik wel hele pot,koekie derbij?:stongue: |
|
|
| Blik |
topdrie word te moeilijk, ga ik maar niet aan beginnen :)
maarreh, Marco V als mooiste man van Nederland, vind ik toch wel beetje raar, Armin van Buuren snap ik wel eigenlijk. Wat is er zo lekker aan een kale man met een bierbuik (geen commentaar, ben gewoon nieuwsgeirig :)) |
|
|
| Donna |
Marco heeft een geweldig goede uitstraling,en t is heel persoonsgebonden wat iemand een mooi mens vind om te zien ist niet?
Als ik naar Marco kijk als ie draait moet ik lachen,brengt dus een goed gevoel bij me los en dan pas kan ik iemand mooi vinden,de uitstraling blik,dat is waar t bij mij om draait.
Al de spieren,de mooie smoelwerken,de smooth talkjes kunnen van mij mn rug op,die ken ik onderhand wel uit mn hoofd,tis nu tijd voor de echte mannen,en die zoek ik dus op mn eigen manier uit,doet de media niet voor mij;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Donna
Marco heeft een geweldig goede uitstraling,en t is heel persoonsgebonden wat iemand een mooi mens vind om te zien ist niet?
Als ik naar Marco kijk als ie draait moet ik lachen,brengt dus een goed gevoel bij me los en dan pas kan ik iemand mooi vinden,de uitstraling blik,dat is waar t bij mij om draait.
Al de spieren,de mooie smoelwerken,de smooth talkjes kunnen van mij mn rug op,die ken ik onderhand wel uit mn hoofd,tis nu tijd voor de echte mannen,en die zoek ik dus op mn eigen manier uit,doet de media niet voor mij;) |
ok, /me snapt het :) dankje voor de uitleg |
|
|
| HiGH_NrG |
NOVA VAN DIJK ROELEERT! :D
1. Nova van Dijk :D:D:D
2. Fabienne de Vries
3. Me moeder (kan ff geen derde verzinnen...):stongue: |
|
|
| tango |
Ok, omdat deze thread heel wat leuke foto's bevat heb ik hem maar is keer opgerakeld. Daarbij komt dat de playboy de laatste tijd nogal goed is bezig geweest met Froukje, Katja, volgende maand Robine en dan in januari Sonja Silva.
Maar is die van jullie nog ongewijzigd? Mijn top 3 van dit moment:
1. Chantal Janzen

2. Silvy Meis

3. Armanda MTV
LOL

grtz,
TNG |
|
|
|
|