|
Top 3 van mooiste vrouwen (en mannen) van Nederland! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
1) Jessica
2) Marjanne
3) Nicky
yeah yeah, mijn persoonlijke top3, die bekende zal me een worst weze :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Jappio
Oke.. voor mij op nr 1:
nr 2. Katja
nr 3. Angela Schijf (maar dan wel met lang haar :P)
latorrr |
En nieuw in de top 5 Chantal Janzen!
das ook een heerlijk vrouwtje en heel erg lief! (heb er namelijk bij ontbijttv gezien ofzo ;)) |
|
|
| John |
damn, zij mag wel op #1 :)
2. meisje wat gistere bij de bank der rekening op kwam heffen:D (helaas geen foto dus hehe)
3. lorraine van wijk
http://home.tiscali.be/luckyber/luc...ainevanWijk.htm
stond een x op de voorkant van de maxim ofzow, weet nie zeker of ze nl is..zou ook belgisch kunnen zijn... mijn nr #1 ziet er ook wel een beetje belgisch uit trouwens heh |
|
|
| eieregooie |
Ehmmm..............................
Nee, ik doe het niet :D
Op 2 Froukje dan maar eneuh... op 3... Sja, die Angela Schijf mag er wel weze jah...
Ghehehe...
Stiekum toch een beetje gedaan :p
Grtz! |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by John
3. lorraine van wijk
http://home.tiscali.be/luckyber/luc...ainevanWijk.htm
stond een x op de voorkant van de maxim ofzow, weet nie zeker of ze nl is..zou ook belgisch kunnen zijn... mijn nr #1 ziet er ook wel een beetje belgisch uit trouwens heh |
volgens mij is ze zuid-afrikaans (maxim van juli geloof ik)
kvind t trouwens erg moeilijk om te kiezen, maar als het dan echt moet:
1 Nova van Dijk
2 Silvy Meis
3 al die andere vrouwen :D |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Hehe, dit kan nog leuk worden...
Goed, hier komt ie:
1. Katja (met stip)
2. Tooske
3. Sita
|
1 blijft Katja
2 blijft Tooske
en nieuw binnen met stip op 3: Sonja Silva
 |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by Donna
Marco heeft een geweldig goede uitstraling,en t is heel persoonsgebonden wat iemand een mooi mens vind om te zien ist niet?
Als ik naar Marco kijk als ie draait moet ik lachen,brengt dus een goed gevoel bij me los en dan pas kan ik iemand mooi vinden,de uitstraling blik,dat is waar t bij mij om draait.
Al de spieren,de mooie smoelwerken,de smooth talkjes kunnen van mij mn rug op,die ken ik onderhand wel uit mn hoofd,tis nu tijd voor de echte mannen,en die zoek ik dus op mn eigen manier uit,doet de media niet voor mij;) |
heel goed uitgelegd (y)
neem daarbij ook nog dat ie ontzettend aardig is, tis gewoon een lieverdje :gsmile:

hebben jullie Nick DC wel eens gezien? is de winnaar van de «O» trophy 2001. hmmm daar zou ik ook wel een beschuitje mee willen eten.... alleen is ie wel errug jong volgens mij :toocool:

tja en Armin kan natuurlijk niet uitblijven in de top 3.

Oja.... vergeet ik de lekkerste toch zowat.... PETRUS :p
Edit: okay haal m weg :tongue2 |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Oppassen meid, anders is t hele forum zo bezaaid met jouw 'grappige foto's' :tongue2
En gelukkig kan die link van MSN niet op dit forum ;)
Heb je btw nog meer foto's van High Energy? |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Oppassen meid, anders is t hele forum zo bezaaid met jouw 'grappige foto's' :tongue2
En gelukkig kan die link van MSN niet op dit forum ;)
Heb je btw nog meer foto's van High Energy? |
helaas maar heel weinig, reden weet je geloof ik wel.
maar dit was een heel beschaafde van jou hoor ;) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Oppassen meid, anders is t hele forum zo bezaaid met jouw 'grappige foto's' :tongue2
|
DOEN!!!! :D |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by Flipper01
DOEN!!!! :D |
oppassen jij :D
_Petrus_ vriend... heb jij dan wel foto's van mij... en nee nu niet meteen gaan plaatsen :rolleyes: |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Sabina
oppassen jij :D
_Petrus_ vriend... heb jij dan wel foto's van mij... en nee nu niet meteen gaan plaatsen :rolleyes: |
Ben je zo lelijk dan??? :p |
|
|
|
|