|
Top 3 van mooiste vrouwen (en mannen) van Nederland! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Sabina |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ben je zo lelijk dan??? :p |
inkoppertje :o
maar dat zeg ik niet over mezelf... vraag maar aan petrus of thc ;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jappio
En nieuw in de top 5 Chantal Janzen!
das ook een heerlijk vrouwtje en heel erg lief! (heb er namelijk bij ontbijttv gezien ofzo ;)) |
jazeker wel, ik heb d'r gister in Volle Maan gezien, mooie kleertjes ook aan
mijn nieuwe nummer 1 :D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Sabina
inkoppertje :o
maar dat zeg ik niet over mezelf... vraag maar aan petrus of thc ;) |
Ik was eigenlijk benieuwd of ik jou wel een IRL heb gezien aangezien je ook uit Arnhem komt.. |
|
|
| Dj Alpha |
| ik vind ze allemaal even dom, geen top 3 voor mij |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik was eigenlijk benieuwd of ik jou wel een IRL heb gezien aangezien je ook uit Arnhem komt.. |
denk t nog niet :)
odyne komt ook veel op clubcharts of niet? las laatst dat jullie naar Intenze gingen... wij wilde ook nog maar helaas niet gegaan
:mad: Spijt van, wilde graag Push zien :p
maar misschien is het volgende feestje wel Capital :conf: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Sabina
denk t nog niet :) |
Dan moet je effe HIER posten!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Dan moet je effe HIER posten!
Met vriendelijke groet. |
wat moet ik posten :conf: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Sabina
wat moet ik posten :conf: |
Dan moet je effe op het woordje HIER klikken. :)
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Dan moet je effe op het woordje HIER klikken. :)
Met vriendelijke groet. |
oeps ;)
okay done |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ben je zo lelijk dan??? :p |
haha,Wat ga jij jezelf voor de kop slaan bij capital, zo'n mega partybabe lelijk noemen, dikke lol |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
haha,Wat ga jij jezelf voor de kop slaan bij capital, zo'n mega partybabe lelijk noemen, dikke lol |
|
|
|
| jploveparade |
1. Angela Visser (de mooiste miss universe van de laatste 50 jaar)
2. Armanda (zo 'onschuldig'...)
3. Marit van Bohemen (Kindernet roxx)
 |
|
|
|
|