return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
אז מה באמת מאפיין (TRANCEADDICT)??? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Scorchio
quote:
Originally posted by DJ-Energy
טוב ככה...

קודם כל, זה שאנחנו שומעים טראנס 24/7, לוקחים אותו לכל מקום איתנו, מעריכים אותו יותר מכל אחד אחר, זה שאנחנו כל הזמן משותתים באינטרנט לחפש חומר חדש

זה שבמסיבות שאתה שומע טראק, שאתה יודע שרק אתה מכיר ואף אחד אחר אין שמץ של מושג מזה, אתה מקבל מין זרם כזה שאתה שומע את העלייה המסיבית של הטראק ואז מתפוצץ ביחד עם הטראק

ברגע שאתה ממש יכול להתחבר למוסיקה ולהרגיש שהיא ממש חלק ממך

זה בשבילי להיות
trancEaddict


quote:
הבגדים המוזרים, משקפיים מצחיקות

זה שאתה קם בבוקר ומשמיע לכל השכונה את הטראקים שהורדת בלילה

כשטראק נכנס במועדון אתה מתחיל להתפרע כי אתה מזהה את הטראק ואף אחד לא מבין מה אתה מתלהב עד שרק אחרי 3 דקות כולם מתלהבים ואתה כבר עייף

זה שאתה עושה כזה "בום" עם הידיים כשיש קיק באמצע קטע שקט ורק אתה עם הידיים למעלה כי רק אתה יודע מתי מגיע כל קיק וכל עליה

זה שאתה מכיר טראקים בע"פ

זה שכשמכריזים על שתיה חינם ל5 דקות כולם רצים לבאר לדפוק ראש ורק אתה (ממשיך לרקוד כי יש טראק בנזונה (אפילו הדי ג'יי רק לבאר
זה שכשמשנים סוג מוזיקה אתה מפסיק לרקוד והולך לבאר

זה שאתה מכיר שמות של טראקים ואף אחד לא מבין מה אתה רוצה

זה שאתה מזמזם טראקים במקלחת וכל הבסיס חושב שאתה חולה נפש

!!!! זה שנמאס לך מדי ג'יי יהל ואתה שונא את אורן ברקן


באימא שלי שניכם הוצאתם לי את המילים מהפה!
בשבילי להיות מכור זה לשים מוזיקה כל היום עד שהבאסים מרעידים לי כבר את הראש
לקפוץ כמו משוגע במועדונים ולזוז בדיוק לפי הקצב של הטראק
עם כל קיק תנועה
זה שאני הצורב של השכונה :)
לשיר את המילים של השירים כשלאף אחד אין מושג מה הם בכלל אומרים
לדעת בדיוק מתי נכנס הקטע החזק
אבל מה שהכי עושה אותי אדיקט זו העובדה
שאני לא חי
לא חי יום אחד בלי מוזיקת טראנס
arik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה שאני כבר הרבה שנים אוהב טראנסים זה הופך אותי

ל
TranceAddict

:D :D :D


צודק אחי
אבל יש גם כאלה קלאברים בני20 נגיד
שהולכים כבר לדיסקוטקים מגיל 12 או משהו כזה
אז גם הם
TRANCEADDICT?
luckystrike
להיות
TE

זה שכל הקורס בצבא מתחנן שתעשה לו דיסקים שיוצאים בשבת

זה שהמפקד נכנס למגורים לראות שכולם לומדים\מתאמנים ורואה אותי רוקד בבוקסר לצלילי
DUMONDE - DIG IT

זה להעביר 4 שעות של פטרול שמירות לבד ע"י זמזום של טראקים

זה לנסות להפוך את חברה שלך לטראנסאדיקט אפילו שאין לך סיכוי

זה לרצות לשרת קרוב לביית כדי לא להפסיד טראקים שיוצאים

זה מעבר ללרקוד את הטראק ... גם להבין אותו - להרגיש אותו (כן זה נשמע פלצני אבל זה נכון)

זה לחשוב כבר מגיל קטן איך אתה הולך לנסוע לאמסטרדם ולהיות ב
SENSATION

זה לקנות דיסקים של טראקים שאתה יודע שכבר יש לך על המחשב

שחבר שלך אומר משהוא מצחיק אתה חושב לעצמך בראש:
LOL
(קצת מוגזם אבל טוב נו ...)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by arik

צודק אחי
אבל יש גם כאלה קלאברים בני20 נגיד
שהולכים כבר לדיסקוטקים מגיל 12 או משהו כזה
אז גם הם
TRANCEADDICT?


כם העיקר שהם אוהבים את זה ,שומעים את זה ,רווקדים ואפילו מנגנים את זה...

בלי כל הבולשיט זה האמת
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה שאני כבר הרבה שנים אוהב טראנסים זה הופך אותי

ל
TranceAddict

:D :D :D

מה אני הומו?

"המוזיקה מכניסה לי זרם מיוחד"

חחחח
זה כולה מוזיקה וכולה אנחנו שומעים אותה ומדברים אליה והולכים למסיבות לרקוד איתה...


שמע מוש
זה שאתה מנסה לשחק אותה קשוח.... אין לי בעיה אם זה
לי זה עושה משהו
לך לא
שיהיה לך ביום טוב
TranceGiant
You really said everything i think of too.
Tranceaddicts also happen to feel kinda "lonely" in their addiction and taste of music as they ALWAYS fail to convince others how good this and that song is.
They dream of being a huge DJ playing int eh biggest party on earth, with their personal ultimate tracklist (btw. im thinking of this magic list for 1 year now hehe)
About recognizing trax in clubs...thats hard here since my clubs just wont play the trance we all know and love, but ty ´commercial music i dont really care about.
Flotser
יובל ו
Ariels


הוצאם לי ממש את המילים מהפה, במיוחד בקטע של לזהות כל טראק במסיבה ולהרגיש כל בום בשיר מתי הוא עומד לבוא.... ולנגן אותו עם הידיים...

ואני הייתי מוסיף גם : להתעצבן על עצמך כשאתה שומע שיר במועדון.... ואתה בטוח במאה אחוז שאתה מכיר אותו, אבל השם שלו בורח לך מהראש!!! זה בכלל מטריף אותי
:p
clubber@work
בשבילי להיות TA
זה לחרוש את האינטרנט בחיפוש אחרי טראקים חדשים
לשלוח אותם לחברים שלי ולנסות ללא הצלחה לשכנע אותם שזה הולך להיות הדבר הבא
לצרוב כל שבוע דיסק עם טראקים חדשים כדי לשים באוטו של חבר שלי שנשמע בדרך למסיבה ובמסיבה להכיר כל טראק שווה ולהכיר בע"פ את כל העליות
והירידות בו ולרקוד אותו בטירוף...
להרגיש את המוזיקה והאנרגיה שבה ולמרות שמתים כבר מעייפות אחרי 7 שעות של ריקודים - אם מגיע טראק חדש לקפוץ לרחבה בכוחות מחודשים רק
בגלל שהטראק פצצה!
שכולם שומעים בריטני ורק אתה מזמזם את rank 1 - The Awakening
וחולם על הופעה של טיאסטו!!!
מתכנן כל שנה נסיעה ל טראנס ארנגי או למאסיב או כל מסיבת טראנס בעולם
(וכל פעם זה מתבטל בסוף)
והחלום לרקוד לצלילי הטראקים שמנוגנים ע"י טובים ה DJ'S
בעולם!
ואם לא יוצאים טראקים טובים להיות בדיכאון!
ולחכות לאיזה טראק שיעשה לך את השבוע (NEOMI - IN MY DREAMS)
טראנס זה החיים שלי - ואני צריך עוד מנה
MoSH_MaN
שמע זה כיף לבוא ולנגן את המנגינה בידיים

אבל להגיע לדברים כמו שזה עושה לי אורגזמה או משהו כזה...תעצור פה!


זה מוזיקה וזה חלק מהחיים ,לא החיים!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שמע זה כיף לבוא ולנגן את המנגינה בידיים

אבל להגיע לדברים כמו שזה עושה לי אורגזמה או משהו כזה...תעצור פה!


זה מוזיקה וזה חלק מהחיים ,לא החיים!


מה הקשר לאורגזמה?!!?

:rolleyes:

Ariels
quote:
חוץ מאריאל שמכור למשהו אחר

?!? סליחה ?!!?!!? למה בדיוק אני מכור
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
זה שאני הצורב של השכונה :)


במילים אחרות הזונה של החבר'ה :)

TE ולא TA וזה

כל הזמן חברים שלי באים אליי תביא לי כמה טראנסים טובים
ואני מביא להם דברים פצצות אז הם מתלהבים... ואז מבקשים עוד כמה והם מתאכזבים מ
לדוגמה Cosmic Gate - Back To Earth
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement