return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
אז מה באמת מאפיין (TRANCEADDICT)??? (pg. 4)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
אורגזמה

זה היה רק ביטוי!!!!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by yahel222
טוב שמעו אחרי שקראתי 2 וחצי דפים של השטויות שכתוב כאן
הבנתי שיש פה כמה אנשים שצריכים דחוף למצוא חיים

בונא יא חטווים החיים שלכם 90 אחוז טראנס שיו באמת צאו מזה
אם אתם רציניים אז מהר מהר צאו מהבית ותמצאו תחביב אחר...........

אני אוהב לשמוע ואוהב להכיר הכל לפני שזה מגיע לדיסקוטקים וכאלה שטויות אבל טראנסים זה לא החיים שלי.....
זה כולה מוזיקה....
לדוגמא מוריאנו הזה באחד הט'רדים - השאיר פוסט שהוא באילת

בונאאא....אתה באילת !!!! כאילו תעזוב קצת את המחשב מה אתה לפלף מפגר שכל החיים שלו מסתובב עם מחשב ביד ולא עוזב אותו......

בקיצור זה טוב שיש לכם משהו לאהוב אבל יש גבול !!!!


Our music, Our LIFESTLYE

:)
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Energy


Our music, Our LIFESTLYE

:)


הוצאת לי את המילים מהפה
Ariels
לי יש עוד חיים, הם מתרכזים בטיפול בכ"א ונסיעה בישובים ערביים עם סופה
ולצעוק במגהפון של הסופה: "אחמד יא בן-זונה !!!!" ואם רואים
ערביה זקנה צועקים לה במגהפון
!!!!!! "פטימה איזה כוסית את"
Flotser
quote:
Originally posted by Ariels
לי יש עוד חיים, הם מתרכזים בטיפול בכ"א ונסיעה בישובים ערביים עם סופה
ולצעוק במגהפון של הסופה: "אחמד יא בן-זונה !!!!" ואם רואים
ערביה זקנה צועקים לה במגהפון
!!!!!! "פטימה איזה כוסית את"


:stongue: :stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
לי יש עוד חיים, הם מתרכזים בטיפול בכ"א ונסיעה בישובים ערביים עם סופה
ולצעוק במגהפון של הסופה: "אחמד יא בן-זונה !!!!" ואם רואים
ערביה זקנה צועקים לה במגהפון
!!!!!! "פטימה איזה כוסית את"


חחחחחחחחח
כמו שעשינו לפולנים בפולין
oDrori
שמע תגיד מה שבא לך, אני עדיין מרגיש שאני חי מוזיקה ואני לא רואה בזה שטויות כשהשאר אומרים את זה
Scorchio
איך שכחתי
להיות טראנס אדיקט זה לשמוע את התוכנית של יהורם גאון כל יום שישי בצהריים!!!!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by yahel222
טוב שמעו אחרי שקראתי 2 וחצי דפים של השטויות שכתוב כאן
הבנתי שיש פה כמה אנשים שצריכים דחוף למצוא חיים

בונא יא חטווים החיים שלכם 90 אחוז טראנס שיו באמת צאו מזה
אם אתם רציניים אז מהר מהר צאו מהבית ותמצאו תחביב אחר...........

אני אוהב לשמוע ואוהב להכיר הכל לפני שזה מגיע לדיסקוטקים וכאלה שטויות אבל טראנסים זה לא החיים שלי.....
זה כולה מוזיקה....
לדוגמא מוריאנו הזה באחד הט'רדים - השאיר פוסט שהוא באילת

בונאאא....אתה באילת !!!! כאילו תעזוב קצת את המחשב מה אתה לפלף מפגר שכל החיים שלו מסתובב עם מחשב ביד ולא עוזב אותו......

בקיצור זה טוב שיש לכם משהו לאהוב אבל יש גבול !!!!


דברי חוכמה

שמע לדעתי שאתה נוסע לאילת זה כיף לעזוב את המחשב!!!

ומוזיקה באמת
אני אוהב לשמוע אותה ולרקוד אותה וכל זה
אבל!!! לא להגזים!!!!!!!!!! עד פה

יהל אמרת דברי חוכמה ,חולה עליך :p
arik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


דברי חוכמה

שמע לדעתי שאתה נוסע לאילת זה כיף לעזוב את המחשב!!!

ומוזיקה באמת
אני אוהב לשמוע אותה ולרקוד אותה וכל זה
אבל!!! לא להגזים!!!!!!!!!! עד פה

יהל אמרת דברי חוכמה ,חולה עליך :p

אחי אני לא מבין את הקשר
אני לא חושב שיש פה מישהו כזה חולה שמאה אחוז מהחיים שלו במחשב

נכון שאנחנו תקועים במחשב וזה החיים שלנו
אבל מה כבר יש לעשות בבית שיותר טוב מזה?
וחוץ מזה רובנו אם לא כולנו יוצאים מהבית לעשות דברים חוץ מטראנסים

Agent-Fire
quote:
Originally posted by arik
וחוץ מזה רובנו אם לא כולנו יוצאים מהבית לעשות דברים חוץ מטראנסים


כן בטח, אמא שלי בקושי נותנת לי ללכת לבית ספר כי אני לומד בת"א
:stongue:
כשאני יוצא מהבית זה רק מסיבות אצל חברים...
:rolleyes:
yahel222
תודה מוש :) :) :) :) :)

שמעו זה טוב לאהוב משהו....ושזה ה"לייפסטייל" שלכם
אבל עדיין זה לא אומר שכל החיים שלכם צריכים להיות סביב זה
תמצאו עוד דברים בחיים
לא יודע מה
חברים, חברה, ספורט משהו כזה
אפילו קצת לימודים רק להתנתק מהמחשב קצת
(כי בנינו זה לא רק הטראנסים זה גם זה שכולם פה דבוקים למחשב 14 שעות למחשב ביממה ובשאר הזמן הם ישנים)

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement