|
אז מה באמת מאפיין (TRANCEADDICT)??? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אורגזמה
זה היה רק ביטוי!!!! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב שמעו אחרי שקראתי 2 וחצי דפים של השטויות שכתוב כאן
הבנתי שיש פה כמה אנשים שצריכים דחוף למצוא חיים
בונא יא חטווים החיים שלכם 90 אחוז טראנס שיו באמת צאו מזה
אם אתם רציניים אז מהר מהר צאו מהבית ותמצאו תחביב אחר...........
אני אוהב לשמוע ואוהב להכיר הכל לפני שזה מגיע לדיסקוטקים וכאלה שטויות אבל טראנסים זה לא החיים שלי.....
זה כולה מוזיקה....
לדוגמא מוריאנו הזה באחד הט'רדים - השאיר פוסט שהוא באילת
בונאאא....אתה באילת !!!! כאילו תעזוב קצת את המחשב מה אתה לפלף מפגר שכל החיים שלו מסתובב עם מחשב ביד ולא עוזב אותו......
בקיצור זה טוב שיש לכם משהו לאהוב אבל יש גבול !!!! |
Our music, Our LIFESTLYE
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
Our music, Our LIFESTLYE
:) |
הוצאת לי את המילים מהפה |
|
|
| Ariels |
לי יש עוד חיים, הם מתרכזים בטיפול בכ"א ונסיעה בישובים ערביים עם סופה
ולצעוק במגהפון של הסופה: "אחמד יא בן-זונה !!!!" ואם רואים
ערביה זקנה צועקים לה במגהפון
!!!!!! "פטימה איזה כוסית את" |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Ariels
לי יש עוד חיים, הם מתרכזים בטיפול בכ"א ונסיעה בישובים ערביים עם סופה
ולצעוק במגהפון של הסופה: "אחמד יא בן-זונה !!!!" ואם רואים
ערביה זקנה צועקים לה במגהפון
!!!!!! "פטימה איזה כוסית את" |
:stongue: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
לי יש עוד חיים, הם מתרכזים בטיפול בכ"א ונסיעה בישובים ערביים עם סופה
ולצעוק במגהפון של הסופה: "אחמד יא בן-זונה !!!!" ואם רואים
ערביה זקנה צועקים לה במגהפון
!!!!!! "פטימה איזה כוסית את" |
חחחחחחחחח
כמו שעשינו לפולנים בפולין |
|
|
| oDrori |
| שמע תגיד מה שבא לך, אני עדיין מרגיש שאני חי מוזיקה ואני לא רואה בזה שטויות כשהשאר אומרים את זה |
|
|
| Scorchio |
איך שכחתי
להיות טראנס אדיקט זה לשמוע את התוכנית של יהורם גאון כל יום שישי בצהריים!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב שמעו אחרי שקראתי 2 וחצי דפים של השטויות שכתוב כאן
הבנתי שיש פה כמה אנשים שצריכים דחוף למצוא חיים
בונא יא חטווים החיים שלכם 90 אחוז טראנס שיו באמת צאו מזה
אם אתם רציניים אז מהר מהר צאו מהבית ותמצאו תחביב אחר...........
אני אוהב לשמוע ואוהב להכיר הכל לפני שזה מגיע לדיסקוטקים וכאלה שטויות אבל טראנסים זה לא החיים שלי.....
זה כולה מוזיקה....
לדוגמא מוריאנו הזה באחד הט'רדים - השאיר פוסט שהוא באילת
בונאאא....אתה באילת !!!! כאילו תעזוב קצת את המחשב מה אתה לפלף מפגר שכל החיים שלו מסתובב עם מחשב ביד ולא עוזב אותו......
בקיצור זה טוב שיש לכם משהו לאהוב אבל יש גבול !!!! |
דברי חוכמה
שמע לדעתי שאתה נוסע לאילת זה כיף לעזוב את המחשב!!!
ומוזיקה באמת
אני אוהב לשמוע אותה ולרקוד אותה וכל זה
אבל!!! לא להגזים!!!!!!!!!! עד פה
יהל אמרת דברי חוכמה ,חולה עליך :p |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
דברי חוכמה
שמע לדעתי שאתה נוסע לאילת זה כיף לעזוב את המחשב!!!
ומוזיקה באמת
אני אוהב לשמוע אותה ולרקוד אותה וכל זה
אבל!!! לא להגזים!!!!!!!!!! עד פה
יהל אמרת דברי חוכמה ,חולה עליך :p |
אחי אני לא מבין את הקשר
אני לא חושב שיש פה מישהו כזה חולה שמאה אחוז מהחיים שלו במחשב
נכון שאנחנו תקועים במחשב וזה החיים שלנו
אבל מה כבר יש לעשות בבית שיותר טוב מזה?
וחוץ מזה רובנו אם לא כולנו יוצאים מהבית לעשות דברים חוץ מטראנסים |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by arik
וחוץ מזה רובנו אם לא כולנו יוצאים מהבית לעשות דברים חוץ מטראנסים |
כן בטח, אמא שלי בקושי נותנת לי ללכת לבית ספר כי אני לומד בת"א
:stongue:
כשאני יוצא מהבית זה רק מסיבות אצל חברים...
:rolleyes: |
|
|
| yahel222 |
תודה מוש :) :) :) :) :)
שמעו זה טוב לאהוב משהו....ושזה ה"לייפסטייל" שלכם
אבל עדיין זה לא אומר שכל החיים שלכם צריכים להיות סביב זה
תמצאו עוד דברים בחיים
לא יודע מה
חברים, חברה, ספורט משהו כזה
אפילו קצת לימודים רק להתנתק מהמחשב קצת
(כי בנינו זה לא רק הטראנסים זה גם זה שכולם פה דבוקים למחשב 14 שעות למחשב ביממה ובשאר הזמן הם ישנים)
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
|
|