|
אז מה באמת מאפיין (TRANCEADDICT)??? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mos2002 |
אתם כל כך צודקים אנשים, למשל חברים שבאים אליי ורוצים שאני ימליץ. להם על משהו אני אומר להם שם מפוצץ כזה של טראק בן בן זונה והם מתחילים להביא לי מכות..... כי הם חושבים שקיללתי אותם
ובכלל אני עושה דיסקים לעצמי ומביא לביצפר (עד שהעיפו אותי) ואנשים חושבים שאני ממציא שמות ורמיקסים
זה מעצבן שהם לא יודעים לקבל מישהו שמבין יותר מהם במשהו.
כל מה שאמרתם בנוגע למסיבות (עד הפסקתי ללכת) נכון מאוד, זה קטלני לדעת מתי מגיע הקיק או הקטע החלש והכי טוב זה לדעת את המילים המפוצצות
בשבילי
TA
זה 90 אחוז מהחיים שאר הדברים זה לאכול ולשתות שהם לא חשובים כל כך בלי המוזיקה והמלודיות
תחשבו שאני מטורף לא אכפת לי, אני פשוט אוהב מוזיקה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואני מביא להם דברים פצצות אז הם מתלהבים... ואז מבקשים עוד כמה והם מתאכזבים מ
לדוגמה Cosmic Gate - Back To Earth |
ברור שהם מתאכזבים - זה חרא של טראק...
הBACK TO EARTH
היחיד שהוא באמת טוב זה :
yves deruyter - Back To Earth (Public Domain Remix)!!! :p
גם האוריג'ינל כמובן שווה חבל על הזמן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
ברור שהם מתאכזבים - זה חרא של טראק...
הBACK TO EARTH
היחיד שהוא באמת טוב זה :
yves deruyter - Back To Earth (Public Domain Remix)!!! :p
גם האוריג'ינל כמובן שווה חבל על הזמן |
עכשיו לכלכת למה זה בנזונה של טראק!!!!!!!
אם תשמע אותו פעם במסיבה תבין על מה אני מדבר |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
מה הקשר לאורגזמה?!!?
:rolleyes: |
אחי זה באמת לא קשור!
אבל נגיד אתה שומע איזה טראק פעם ראשונה, זה משהו מהמם לאללה, אז אתה לא מרגיש איזהשהיא הרגשה כזאת שכאילו זה טראק ענק... יענו לא רק שאתה חושב שהוא ענק, אבל עובר בכך באמת מן זרם כזה...
אני זוכר פעם מישהו הביא זומביניישן למסיבה, ונדמה לי זאת הייתה בת :eyes: יענו זה היה על אוסף, וזה כזה מתחיל והיה נדמה לי זה משהו מסריח, אבל פתאום שמעתי את המנגינה ועבר בי מן זרם ונדלקתי על הטראק...
למרות שאחרי ששמעתי אותו בכל מקום הוא נמאס כמו לא יודע מה :rolleyes:
מוזר שלא אני הבאתי את הטראק, טוב אז לא הייתי מוריד בכמויות...
עריכה
התכוונתי לצטט את מוש... יענו אורגזמה באמת לא קשור!! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עכשיו לכלכת למה זה בנזונה של טראק!!!!!!!
אם תשמע אותו פעם במסיבה תבין על מה אני מדבר |
אחי, שמעתי אותו הרבה פעמים במסיבה... כולם חרשו עליו פעם...
אבל זה יותר אישי אני חושב, פשוט אחרי התקופה שהיתי חולה על
melt to the ocean...
somewere over the rainbnow
fire wire..
ושמעתי את הדברים החדשים שלהם זה אחרי זה.... ממש התחלתי לשנוא אותם, באמת לא יודע למה.... אישית אני מעדיף את הרדקור שיצא ביחד עם זה...
ובזמן האחרון אני בכלל מתרחק מהרד טראנס... אז אל תקח את זה קשה :p |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם תשמע אותו פעם במסיבה תבין על מה אני מדבר |
שהורדתי אותו פעם ראשונה לא אהבתי אותו אפילו מחקתי ואז שמעתי אותו במסיבה ונדלקתי כי הבנתי שהטראק הזה נשמע טוב רק בווליום מפוצץ ואז הורדתי פעם שניה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
אחי, שמעתי אותו הרבה פעמים במסיבה... כולם חרשו עליו פעם...
אבל זה יותר אישי אני חושב, פשוט אחרי התקופה שהיתי חולה על
melt to the ocean...
somewere over the rainbnow
fire wire..
ושמעתי את הדברים החדשים שלהם זה אחרי זה.... ממש התחלתי לשנוא אותם, באמת לא יודע למה.... אישית אני מעדיף את הרדקור שיצא ביחד עם זה...
ובזמן האחרון אני בכלל מתרחק מהרד טראנס... אז אל תקח את זה קשה :p |
אני לא לוקח קשה
אבל אני לא מאמין שאתה אוהב את פייר וייר יותר מב טו ארף |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לא לוקח קשה
אבל אני לא מאמין שאתה אוהב את פייר וייר יותר מב טו ארף |
אני לא....פשוט פעם הייתה תקופה ממש התלהבתי מקוסמיק גייט וכולל הטראק הזה... עכשיו אני כבר לא חושב ככה...בכלל זה הכל טעם אישי |
|
|
| arik |
על תשנו נושא!!!!!!
בישביל לדבר על טרקים יש טרד של המלצות!!!!!!
תודה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
תודה |
בבקשה
זה מזה כיף להפגין את הידע שלך בדיסקוטק עם הנגינת ידיים כמו שאתם קוראים לזה
תופסים ממך יותר וזה נותן הרגשה טובה
לא ככה? |
|
|
| DJ-Energy |
זה לא הקטע שתופסים ממך
זה יותר הקטע של להתחבר למוסיקה |
|
|
| yahel222 |
טוב שמעו אחרי שקראתי 2 וחצי דפים של השטויות שכתוב כאן
הבנתי שיש פה כמה אנשים שצריכים דחוף למצוא חיים
בונא יא חטווים החיים שלכם 90 אחוז טראנס שיו באמת צאו מזה
אם אתם רציניים אז מהר מהר צאו מהבית ותמצאו תחביב אחר...........
אני אוהב לשמוע ואוהב להכיר הכל לפני שזה מגיע לדיסקוטקים וכאלה שטויות אבל טראנסים זה לא החיים שלי.....
זה כולה מוזיקה....
לדוגמא מוריאנו הזה באחד הט'רדים - השאיר פוסט שהוא באילת
בונאאא....אתה באילת !!!! כאילו תעזוב קצת את המחשב מה אתה לפלף מפגר שכל החיים שלו מסתובב עם מחשב ביד ולא עוזב אותו......
בקיצור זה טוב שיש לכם משהו לאהוב אבל יש גבול !!!! |
|
|
|
|