return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
(נחנקתי (או איך היה הסדר (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לכו להזדיין כולכם בתחת

שבוע אי אפשר לתת קצת כבוד


הרב מוש :)


דרך אגב אצלי בביית שומרים
פשוט אני לא שומר ...
cluBBer
מה התחיל פסח כבר :rolleyes:
שיט שכחנו לקנות מצה
:D
NyKoN
אההה
אחלה סדר היה אתמול
350 שקל על האפיקומן
:D
קיצקץ

גם אני נשברתי הרגע
גמרתי על 2 אריזות אוראו
ואני מתכוון לאכול טוסט עכשיו....
חפיף
לפחות אני אשתזף קצת בגיהנום
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike


הרב מוש :)


דרך אגב אצלי בביית שומרים
פשוט אני לא שומר ...


:)

תעשה מה שבא לך אבל מה שאריאל בא ואומר זה לא בסדר...
Ariels
....אם הייתי יהודי אולי היתה לך זכות לדבר איתי כאילו
mos2002
השנה נרדמתי שהמשפחה נסעה לטבריה לעשות את הסדר אצל סבתא שלי, אבל כמו בשנים הקודמות זה חייב להיות משעמם עד שאוכלים

עצה: לכו לשרותים קחו ספר טוב או עיתון ותישארו שם 15 דקות עד סוף הסדר.... ואז תחזרו כמו גדולים, ותגידו על תשאלו לא נעים ותתחילו לטרוף

מצליח בכל פעם
Hell_Copter
מוש כנראה אתה ואני היחידים שלא כופרים פה
אלא אם כן אתה אוכל לא כשר כשזה לא פסח
אם כן אז אני הצדיק היחיד פה...
Flotser
quote:
Originally posted by Ariels
אהההההההההההההההההההההההההההההה

אכלתי איזה פיתה עם נקניק ושמתי איזה חרדל רוסי שאמא שלי הביאה
וואאאההה נראה לי שאני מת..... אני כחול כולי
קיצור כמו שאתם רואים כופר שכמוני אוכל פיתה מיד אחרי הסדר אבל לא נורא...... מה לא נורא
?!!?!!?
!!!!כמעט מתתי.... שעתיים בלי פיתה חשבתי שאני מת
דבר ראשון, איך שהגענו לכוסית שניה ושולחן עורך נגמר הסדר
זהו, ברגע שאוכלים, סוף הסדר.... נוסח מקוצר
כל הסדר חיפשתי במקרר של סבתא שלי פיתות, חשבתי שאני מאבד את השפיות
מחר אני אסע לטירה לקנות איזה פיתה או משהו


גוי!!!!! :whip:

:p
Ariels
quote:
Originally posted by Flotser


גוי!!!!! :whip:

:p


יהודון
:D :D
NyKoN
quote:
Originally posted by Ariels


יהודון
:D :D


חחחחח
אתה מזכיר לי את חבר שלי מהכיתה
:D

Ariels
?!!?! כתה
נשמעת לי מוכרת המלה הזאת שאמרת
Flotser
quote:
Originally posted by Ariels


יהודון
:D :D


כן אומרים לי את זה לפעמים :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement