|
(נחנקתי (או איך היה הסדר (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לכו להזדיין כולכם בתחת
שבוע אי אפשר לתת קצת כבוד |
הרב מוש :)
דרך אגב אצלי בביית שומרים
פשוט אני לא שומר ... |
|
|
| cluBBer |
מה התחיל פסח כבר :rolleyes:
שיט שכחנו לקנות מצה
:D |
|
|
| NyKoN |
אההה
אחלה סדר היה אתמול
350 שקל על האפיקומן
:D
קיצקץ
גם אני נשברתי הרגע
גמרתי על 2 אריזות אוראו
ואני מתכוון לאכול טוסט עכשיו....
חפיף
לפחות אני אשתזף קצת בגיהנום |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הרב מוש :)
דרך אגב אצלי בביית שומרים
פשוט אני לא שומר ... |
:)
תעשה מה שבא לך אבל מה שאריאל בא ואומר זה לא בסדר... |
|
|
| Ariels |
| ....אם הייתי יהודי אולי היתה לך זכות לדבר איתי כאילו |
|
|
| mos2002 |
השנה נרדמתי שהמשפחה נסעה לטבריה לעשות את הסדר אצל סבתא שלי, אבל כמו בשנים הקודמות זה חייב להיות משעמם עד שאוכלים
עצה: לכו לשרותים קחו ספר טוב או עיתון ותישארו שם 15 דקות עד סוף הסדר.... ואז תחזרו כמו גדולים, ותגידו על תשאלו לא נעים ותתחילו לטרוף
מצליח בכל פעם |
|
|
| Hell_Copter |
מוש כנראה אתה ואני היחידים שלא כופרים פה
אלא אם כן אתה אוכל לא כשר כשזה לא פסח
אם כן אז אני הצדיק היחיד פה... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Ariels
אהההההההההההההההההההההההההההההה
אכלתי איזה פיתה עם נקניק ושמתי איזה חרדל רוסי שאמא שלי הביאה
וואאאההה נראה לי שאני מת..... אני כחול כולי
קיצור כמו שאתם רואים כופר שכמוני אוכל פיתה מיד אחרי הסדר אבל לא נורא...... מה לא נורא
?!!?!!?
!!!!כמעט מתתי.... שעתיים בלי פיתה חשבתי שאני מת
דבר ראשון, איך שהגענו לכוסית שניה ושולחן עורך נגמר הסדר
זהו, ברגע שאוכלים, סוף הסדר.... נוסח מקוצר
כל הסדר חיפשתי במקרר של סבתא שלי פיתות, חשבתי שאני מאבד את השפיות
מחר אני אסע לטירה לקנות איזה פיתה או משהו |
גוי!!!!! :whip:
:p |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Flotser
גוי!!!!! :whip:
:p |
יהודון
:D :D |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Ariels
יהודון
:D :D |
חחחחח
אתה מזכיר לי את חבר שלי מהכיתה
:D |
|
|
| Ariels |
?!!?! כתה
נשמעת לי מוכרת המלה הזאת שאמרת |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Ariels
יהודון
:D :D |
כן אומרים לי את זה לפעמים :p |
|
|
|
|