|
(נחנקתי (או איך היה הסדר (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by tr@nceoholic
tiv ta'am rulez
:D :) :D :) :D :) |
:stongue:
חחחחחח צודק אחי!
טיב טעם שולט!!!! |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
:stongue:
חחחחחח צודק אחי!
טיב טעם שולט!!!! |
זה טוב טעם !!!
ושמע אריאל ברסמי אסור בצבא לאכול חמץ
במדינה שלנו אין ואני מדגיש אין לצערי הפרדה בין דת ומדינה
ובגלל זה יש חוק שאומר שבצבא חובה שהאוכל יהיה כשר
אם יש שם חמץ זה כבר בחאווה....ואריאל תעשה מה שבראש שלך
אבל לא יפה בכוונה לעצבן אחרים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
רועי אני שומר ואני לא אוכל חזיר בארץ.
|
כמו שצריך אחי
אתה רוצה להגיד שאתה אוכל חזיר בחו"ל??
אז מה הקטע שאתה שומר בארץ?!
אני 8 ימים לא אכלתי בשר ואני רגיל לאכול כמעט פעם ביום בשר רק בגלל שאני שומר
ואני שם זין על מה שאומרים... אני לא דתי אבל אני שומר ואף אחד לא יגיד לי מה לעשות ותאמין לי שאני מעדיף לא לאכול כלום מאשר לאכול אוכל לא כשר
גם מגעיל אותי כל הגועל נפש הזה...
נייקון אמר לי איך אתה יכול לאכול שניצל בלי שוקו
WTF?!?!
זה הדבר הכי דוחה ששמעתי בחיים שלי |
|
|
| oDrori |
רועי, צריך לשים אותך בתוך כותונת צמודה בתוך חדר עם כריות...
אתה בטח גם אוכל רמקולים לפני שהם מבושלים
(קיבינימאט וחשבתי שאני חולה בגלל שאני אוכל מרק עם קטשופ
:p) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
רועי, צריך לשים אותך בתוך כותונת צמודה בתוך חדר עם כריות...
אתה בטח גם אוכל רמקולים לפני שהם מבושלים
(קיבינימאט וחשבתי שאני חולה בגלל שאני אוכל מרק עם קטשופ
:p) |
לא הבנתי את הקשר אבל שיהיה...
בפולין ביקשתי את הארוחה הצמחונית באיזה ארוחת ערב והביאו לי בלינצ'ס עם פטריות...
דבר שנראה תמים ובסדר... אבל שמו על זה קטשופ
מי שם על בלינצ'ס קטשופ!?!!?!?!?!??!?!??!?! |
|
|
| NyKoN |
חחחחחחחחחחח
האהאהאהא
אתם קורעים אותי מצחוק פה!
אחי התכוונתי תשניצל עם שוקו בצד
יענו לאכול את השניצל והצ'יפס ולשתות שוקו קר בצד...
זה לא כזה נורא
אבל מרק עם קטשופ?!
WTF?!
:D |
|
|
| yahel222 |
שניצל ושוקו?? מה אתה רמד
מילא פסטרמה או משהו כזה
אבל שניצל??? איכסססססססססס
ואיך בדיוק הט'רד הזה הפך להיות על דת??? |
|
|
| oDrori |
"אכלתי פיתה"
"גם אני"
"קניתי אצל ערבי אחד"
"עזוב ערבים יש לי מוכר ליד הבית"
"אין כמו נקניק"
(עם תגובות נגד כופרים וכו) |
|
|
| MoSH_MaN |
רועי כולה אני אכלתי כמה פעמים בחול
HAM&CHEESE
זה בסך הכל נקניק...
וגם אפשר לאכול בייקון אבל אני לא רוצה זה מלא מלא מלא שומן |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by yahel222
זה טוב טעם !!!
|
לא זה טיב טעם...
זה הרשת של הסופרים הלא כשרים שמוכרים כל מני מעדנים טעים... וזה לא חייב להיות בשר חזיר, למה יש שם דברים טעימים חוץ מזה...
יש סניף בראשון ועוד כמה סניפים במקומות אחרים... |
|
|
| NyKoN |
נו פסטרמה עם שוקו
אני גם ככה לא אוכל שניצל יותר! |
|
|
|
|