|
(נחנקתי (או איך היה הסדר (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
גוי!!!!! :whip:
:p |
אתה גם שומר
אנחנו כבר 3
אבל עדיין מיעוט |
|
|
| Agent-Fire |
זה דבילי לשמור, כאילו מה הקטע הזה?!
כולה לחם...
כל האמונות האלו משעממות... :rolleyes:
למרות שנדמה לי לא אכלתי משהו לא כשר לפסח מאתמול
:p |
|
|
| Ariels |
החלק הכי גרוע זה שזה חג
כאילו חג !!! אתם יודעים צריך לשמוח
ילדים צריכים לשמוח כי חוגגים את יציאת מצרים לא לבכות לפני החג בגלל היציאות בשרותים
אם אנחנו חוגגים נס אז למה אני צריך לסבול ?!?!?! זה לא צום
למה בפורים אוכלים אוזני המן ולא רק אוזני המן
למה בחנוכה אוכלים סופגניות ולביבות ולא רק סופגניות ולביבות
קיצור חג דפוק והכי גרוע שבצבא מאיימים עלינו שמי שיביא חמץ יענישו אותו
זין לעין מי שיעשה לי משהו יקבל בג"ץ לשיניים אני אחסל להם תקריירה הצבאית אם יגעו בי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
קיצור חג דפוק והכי גרוע שבצבא מאיימים עלינו שמי שיביא חמץ יענישו אותו
זין לעין מי שיעשה לי משהו יקבל בג"ץ לשיניים אני אחסל להם תקריירה הצבאית אם יגעו בי |
למדנו על זה באזרחות
חוק שאסור בצה"ל שיהיה חמץ בפסח
ואסור גם במקומות כמו נגיד מסעדות ליד הכנסת וכו
כמו שצריך אם אתה שואל אותי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
קיצור חג דפוק והכי גרוע שבצבא מאיימים עלינו שמי שיביא חמץ יענישו אותו
זין לעין מי שיעשה לי משהו יקבל בג"ץ לשיניים אני אחסל להם תקריירה הצבאית אם יגעו בי |
בדיוק !!!
עשו לנו מסדר חמץ והייתי צריך להחביא איזה 40 קילו וופלים אצל המגורים של חבר שלי מהקורס השני ורק שהמב"ס (אלוף) יצא מהמגורים שלנו ברחתי עם השק כביסה עם כל הוופלים והחבאתי בארונית שלי ...
כאילו כוס אמק - מה זה זההה ??? |
|
|
| Ariels |
בשביל ה 5 דתיים שיש לנו ביחידה כולם צריכים לסבול
רוב היחידה שלי זה ככה דרוזים ובדואים
אז למה כל הלא יהודיים צריכים לסבול
?!!? למה בדואי צריך לאכול מצות ?!!?! זכר ליציאת מצרים
למה דרוזי או נוצרי צריכים לסבול ??? מי יכול להגיד להם מה לאכול
איך אתה כופה על נוצרי או דרוזי או מוסלמי לאכול מצות ושאסור לו לגעת בלחם באיזו זכות
?!!?!???? |
|
|
| NyKoN |
"אנו מכריזים בזאת על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל"
זה למה |
|
|
| Hell_Copter |
כמו שאמרתי לך כבר אריאל על זה שלימדו אותנו באזרחות
אסור לצבא להחזיק חמץ
וירדו עליהם חזק אם יתפסו שיש שם חמץ... אני מדבר על הכנסת או אנערף
ולא שאכפת לי או משהו מזה שאתם אוכלים חמץ
פשוט אם אני יראה מישהו אוכל פיתה עם משהו ברחוב אני יתעצבן
כמו אלה שאוכלים ברחוב או שותים ברחוב ביום כיפור
זה מעלה לי את הסעיף |
|
|
| Ariels |
זה שמכריחים דרוזים ובדואים ונוצרים לאכול מצות
יותר דומה לתאוקרטיה פשיסטית, קרוב יותר ליוונים בימי בית שני
איך היית מרגיש אם נוצרי היה מנסה להכריח אותך בכח לקיים את המנהגים שלו ולהתנצר.... יופי עכשיו תבין איך אני מרגיש
אף אחד לא יגיד לי במה להאמין איך להאמין ולמה להאמין ואף אחד לא יאיים בלהעניש אותי כי אני אעמוד מולו על שתי רגליים אחוריות ואלחם עד טיפת הדם האחרונה
לא תהיה פה כפייה דתית !!! זו לא מדינה של נאצים |
|
|
| oDrori |
| יש כבר הפרדת דת ממדינה לא? |
|
|
| tr@nceoholic |
| quote: | Originally posted by Ariels
אף אחד לא יגיד לי במה להאמין איך להאמין ולמה להאמין ואף אחד לא יאיים בלהעניש אותי כי אני אעמוד מולו על שתי רגליים אחוריות ואלחם עד טיפת הדם האחרונה
לא תהיה פה כפייה דתית !!! זו לא מדינה של נאצים |
אח שלי אתה צודק במאה אחוז ואני מסכים לדעת הגויים(הלא שומרים) ויש לי עוד משהו אחד להסניף ולהוסיף
tiv ta'am rulez
:D :) :D :) :D :) |
|
|
| MoSH_MaN |
רועי אני שומר ואני לא אוכל חזיר בארץ.
ואריאל זה בכלל לא סתם חג דפוק ואין לי כוח להתחיל להסביר לך וזה בכלל מתחיל בתנ"ך
בקיצור שמור את השטויות שלך בלב יא זבל
נמאס מהשטויות שלך
אני נותן כבוד למשפחה שלי ,זה מנהג
ותגיד תודה וסתופ את הפה
לך תאכל חמץ רק סתום את הפה שלך |
|
|
|
|