|
Kent iemand remixen van 'Swedish Designer Drugs' (Daan)? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Als het niet op Discogs staat is er weinig kans dat je er ergens anders nog iets over gaat vinden... |
|
|
| IgnazZio |
| Kzou zeggen: zoek naar samples |
|
|
| Dance123 |
Dat is het probleem.. ik vind nergens audio demos van die remixen.. alleen de tracklisting op Discogs..
Daarom dat ik vroeg of iemand soms de vinyl heeft met de remixen en kan zeggen of er een betere trance/house remix op staat. En weet iemand iets meer over die Mascotte remix die blijkbaar op een bonus CD stond die "BBB" noemt ofzo.. zijn er eventueel nog andere remixen gemaakt.. bootlegs ofzo..
Eigenlijk toch simpele vraag, dus reply aub alleen on topic aub. Thanks! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Niemand weet het blijkbaar, waarom dan blijven zagen? :rolleyes: |
|
|
| Bertn |
ik heb hier ergens nog een DJ Pollepel mix liggen.
Interesse? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Dance123
Eigenlijk toch simpele vraag, dus reply aub alleen on topic aub. Thanks! |
Er bestaat een vette Lord Of Bass remix van. Ik herinner me nog dat die zwaar gehamerd is door Ferry Corsten dus probeer die eens te zoeken. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Push2005
Er bestaat een vette Lord Of Bass remix van. Ik herinner me nog dat die zwaar gehamerd is door Ferry Corsten dus probeer die eens te zoeken. |
+1 echt vet , Ferry heeft er onlangs nog een edit van gemaakt, misschien vind je die ook wel ergens. |
|
|
| mellow_head |
| Keb de DJ Scot Project Remix. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik heb opgevangen dat Sean Tyas er ook - eindelijk - een remix van gaat maken! :crazy: |
|
|
| Dance123 |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik heb hier ergens nog een DJ Pollepel mix liggen.
Interesse? |
DJ Pollepel mix.. klink behoorlijk fout maar wil hem wel eens horen.. kan je hem uploaden ofzo.. stuur mij anders private message. |
|
|
| Dance123 |
Heb via google niets gevonden over een Lord of Bass remix, Ferry Corsten edit of DJ Scott Project remix..
Als je één van die mixen hebt, kan je die dan misschien uploaden ofzo of stuur mij een private message.. Thanks! |
|
|
| Config |
| Ik heb de Ferry Corsten edit zelf niet liggen , maar ik zou es proberen alle sets van Ferry te downloaden, dan zit hij er zeker tussen! |
|
|
|
|