|
Kent iemand remixen van 'Swedish Designer Drugs' (Daan)? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Dance123
DJ Pollepel mix.. klink behoorlijk fout |
DJ Pollepel is dan ook een behoorlijk marginale kerel :D
en btw: TA does not support filesharing; dus zoek de tracks zelf maar vriend. Uw topic vraagt of wij remixen kennen... We hebben ze gemeld; aan u om er iets mee te doen ;) |
|
|
| The_G0dfather |
| rofl, idiots :haha: |
|
|
| Bertn |
| Ik durf mijn account wel op het spel zetten om de dj pollepel mix te uploaden. je gaat wel geduld moeten hebben tot woensdag, want ik zit momenteel aan mijn uploadlimiet! |
|
|
| Bertn |
Okay,
Omdat ik in een gulle bui ben vandaag heb ik hem toch nog geupload. Helaas is deze mix precies zeer zeldzaam, dus het enige wat ik vond was een setrip in 96kbps. Kvind de remix zelf eigenlijk niet zo goed. De volledige naam van de track luidt:
Daan - Swedish designer drugs (DJ Pollepel vs Sean Tyas 2006 rework)
De stijl van deze remix doet me wat denken aan het recentere werk van MIKE, en dan vooral in zijn Plastic Boy alias. Toch blijft Tyas - in zijn gekende stijl - heel wat elementen van de originele track in zijn remix behouden, hetgeen de herkenbaarheid duidelijk vergroot.
Sorry voor de slechte kwaliteit, maar hopelijk heb je er iets aan:
DOWNLOAD HIER! |
|
|
| Jasperovitsj |
Geniaal :eyespop:
Opsturen naar Armada en Blackhole die handel!! :crazy: |
|
|
| Config |
:wtf:
zotte schijf, kheb em direct op 1 gezet in mn top 5 :eyespop: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Geniaal :eyespop:
Opsturen naar Armada en Blackhole die handel!! :crazy: |
een jaar geleden hoorde ik dat Discovery hem had gesigned. Maar totnutoe heb ik nog gn releasedate van hun kant gezien... |
|
|
| Config |
| Een maat van me die dj is zegt dat hij de Reffy Remix ergens heeft liggen.. misschien kan ik er ook nog aangeraken :eyes: |
|
|
| FenixStyle |
| Deze moet gewoonweg gedraaid worden in ASOT!!! Wat een schijf :crazy: |
|
|
| BZRK |
| In tegenstelling tot de rest vin ik em niet zo goed eigenlijk. Maarja, das maar mijn mening. Origineel is nog altijd het beste. |
|
|
| Config |
Je bent een gelukzak ze maat. Blijkbaar was ik mis en is er enkel een Reffy Edit van deze plaat. Maar Reffy is ook een grote legende, ik denk dat je hem zeker nog kent van zijn grootste hit 'Lagaxai' enkele jaren geleden. Ik heb ook maar een 92kbps gekregen van mijn maat, omdat hij de originele versie niet wil delen, want die is slechts op 100 exemplaren uitgekomen. Eerlijk gezegd vind ik deze edit wat irritant, maar mijn maat heeft gezegd dat deze plaat echt keihard gaat op de dansvloer!
Download |
|
|
|
|