return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Kent iemand remixen van 'Swedish Designer Drugs' (Daan)? (pg. 4)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
Je bent een gelukzak ze maat. Blijkbaar was ik mis en is er enkel een Reffy Edit van deze plaat. Maar Reffy is ook een grote legende, ik denk dat je hem zeker nog kent van zijn grootste hit 'Lagaxai' enkele jaren geleden. Ik heb ook maar een 92kbps gekregen van mijn maat, omdat hij de originele versie niet wil delen, want die is slechts op 100 exemplaren uitgekomen. Eerlijk gezegd vind ik deze edit wat irritant, maar mijn maat heeft gezegd dat deze plaat echt keihard gaat op de dansvloer!

Download


ik moet u eigenlijk gelijk geven, niet echt een geslaagde versie van het orgineel en echt wel irritant na een tijdje. Maar goed, ik heb em nog nooit live gehoord, dus mss dat ie dan wel zn werk doet.

die Tyas rework van de DJ pollepel remix vind ik trouwens ook alles behalve geslaagd. Sean Tyas heeft gewoon teveel elementen toegevoegd aan de track waardoor het een onsamenhangend geheel wordt. Enorm jamer, want een meer tranzy versie zou wel leuk zijn. Maar nu zou je bijna kunnen spreken van twee afzonderlijke 'gehelen' ... :(
Bertn
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic

die Tyas rework van de DJ pollepel remix vind ik trouwens ook alles behalve geslaagd. Sean Tyas heeft gewoon teveel elementen toegevoegd aan de track waardoor het een onsamenhangend geheel wordt. Enorm jamer, want een meer tranzy versie zou wel leuk zijn. Maar nu zou je bijna kunnen spreken van twee afzonderlijke 'gehelen' ... :(



jij bent duidelijk geen kenner. ik kan de ene plaat nauwelijks van de andere onderscheiden.
The_G0dfather
'k weet ook niet over welke elementen hij het heeft
Config
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic

die Tyas rework van de DJ pollepel remix vind ik trouwens ook alles behalve geslaagd. Sean Tyas heeft gewoon teveel elementen toegevoegd aan de track waardoor het een onsamenhangend geheel wordt. Enorm jamer, want een meer tranzy versie zou wel leuk zijn. Maar nu zou je bijna kunnen spreken van twee afzonderlijke 'gehelen' ... :(


:rolleyes: sukkelaar.
FCB_Fanatic
*zucht*

:(
TOR
quote:
Originally posted by Config
:rolleyes: sukkelaar.


Les goûts et les couleurs..
Vind het evenmin een geslaagde versie, DJ Pollepel zou beter eens harmonie gaan studeren. Zelfs de Tyas-kick kan de plaat ditmaal niet redden. :(
Bertn
dj pollepel zal niet veel tijd hebben gehad om er iets deftigs van te maken. dergelijk jong talent zit vaak met examens en zo
















:p
domineesje
Bertn
wtf?
Jasperovitsj
:wtf:

Push2005
Domi die tegen ons STFU zegt... het is de omgekeerde wereld :)
mascotte
here's a nice surprise for you :
http://soundcloud.com/mascotte/daan...10-disco-remake
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement