| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by NyKoN
לא יודע מה איתכם
אני נקרעתי מצחוק בסרט הזה
ומי שרוצה לראות יש את זה היום ב20:05
בערוץ יס 1
באסה לאנשים עם הכבלים
:D |
וווווווואי
חולה על הסרט הזה!!!!
אני נשאר היום בבית לראות
:D
ד"א - לכל האנשים עם יס
הם פתחו ערוץ חדש משגוע
700
יש שם
DJ SETS
טראנס
קלאב והאוס
פשוט ערוץ מדהים!!!
:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|