return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
קווין ופרי קורעים את איביזה!
View this Thread in Original format
NyKoN
לא יודע מה איתכם
אני נקרעתי מצחוק בסרט הזה
ומי שרוצה לראות יש את זה היום ב20:05

בערוץ יס 1
באסה לאנשים עם הכבלים
:D
DJ-Energy
quote:
Originally posted by NyKoN
לא יודע מה איתכם
אני נקרעתי מצחוק בסרט הזה
ומי שרוצה לראות יש את זה היום ב20:05

בערוץ יס 1
באסה לאנשים עם הכבלים
:D


וווווווואי
חולה על הסרט הזה!!!!
אני נשאר היום בבית לראות
:D

ד"א - לכל האנשים עם יס
הם פתחו ערוץ חדש משגוע
700
יש שם
DJ SETS
טראנס
קלאב והאוס
פשוט ערוץ מדהים!!!
:eyes: :eyes: :eyes:
NyKoN
כן
אני כל הזמן עליו
חבל שאי אפשר לדעת של מי הסט!
אני לא מבין בשביל מה המסך הקטן הזה בצד
DJ-Energy
quote:
Originally posted by NyKoN
כן
אני כל הזמן עליו
חבל שאי אפשר לדעת של מי הסט!
אני לא מבין בשביל מה המסך הקטן הזה בצד


נכון
הוא סתם ריק

מה זה חשוב
העיקר ערוץ!
yahel222
quote:
Originally posted by NyKoN
לא יודע מה איתכם
אני נקרעתי מצחוק בסרט הזה
ומי שרוצה לראות יש את זה היום ב20:05

בערוץ יס 1
באסה לאנשים עם הכבלים
:D


יש בשביל זה ט'רד של סרטים
ויותר מזה - רשום שם על הסרט קוין ופרי !!!! אני יודע כי אני רשמתי
וחבל שאין לי יס.....
NyKoN
באמת חבל
זה כבר הפעם השניה שמשדרים את זה החודש
oDrori
קווין ופרי זה סרט מה זה חד פעמי...
קורע אבל חד פעמי לדעתי.

איך קוראים לערוץ הזה אולי אני אוכל לס דר אותו פה
DJ-Energy
quote:
Originally posted by oDrori
קווין ופרי זה סרט מה זה חד פעמי...
קורע אבל חד פעמי לדעתי.

איך קוראים לערוץ הזה אולי אני אוכל לס דר אותו פה


איזה ערוץ?
המוסיקה?
או של הסרט?
Ariels
אני גם לא אהבתי אותו בפעם הראשונה
איכסה סרט מגעיל
MoSH_MaN
אחי שתי דברים

יש טופיק על הסרטים!!

לא צריך חדש

וסעמק אליך חשבת אולי יש אנשים בלי לויין או דיגיטאלי!?!?!?

NyKoN
תאמת אחי
לא...

אני לא מכיר אף אחד שאין לו או דיגיטלי או לווין..
Ariels
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

וסעמק אליך חשבת אולי יש אנשים בלי לויין או דיגיטאלי!?!?!?


אין דבר כזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement