|
Heyyyy alll ;)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
נכון נהיה פה שקט בזמן האחרון?
בטוח הרגישו בחסרוני...
בזמן שלא הייתי פה הספקתי לקבל מצטיין בסיס :D
בכל מקרה, בזמן האחרון אני כבר לא פה כי אני יותר בפורומים של אודיו לרכב,
בחודש האחרון אני מתכנן לעשות כמה שינויים גדולים ברכב, מי שמבין בזה אולי ישמח להגיב:
רדיו דיסק: Pioneer P80RS
מגברים:
1. BOSS C350 - 400W
2. BOSS C450 - 600W
רמקולים: הורנים+מידים+מידבאסים - עדיין לא הוחלט איזה
סאב: Rockford P212S4 400W
מעבר לזה אני מתכנן איטום ובידוד לרכב שייעשו ע"י בעל מקצוע.
עדיין אי אפשר להעריך את המחיר של כל זה.
מי שירצה יוזמן לבוא ולשמוע את זה =]
מאמין שתוך חודש זה יושלם
ומקווה שכולכם התגעגעתם :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| אין ספק שהיה שקט כאן לאחרונה...שקט מדי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אין ספק שהיה שקט כאן לאחרונה...שקט מדי |
תמיד אמרתי שאני זה שמחייה את הפורום אבל אתם התעקשתם להתנגד
אני שמח שהוכחתי את טענתי :D
חבל לראות שהפורום הדרדר ככה |
|
|
| uzi |
מדברים פחות, שומעים מוזיקה יותר.
aly & fila rocks! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by uzi
מדברים פחות, שומעים מוזיקה יותר.
aly & fila rocks! |
לא חושב שהייעוד של הפורום זה להיות שומם בזמן שכל אחד שומע תמוזיקה שלו לעצמו
אני מקווה שאתה נהנה מזה =] |
|
|
| cluBBer |
אצל מי אתה עושה את כל זה?
http://www.soundstorm.co.il/
תבדוק אותו
הבן אדם עושה עבודה מכל הלב
אתה יכול לראות את העבודות שלו
GALLERY
התקנתי אצלו רק את שני הרמקולים מאחורה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by cluBBer
אצל מי אתה עושה את כל זה?
http://www.soundstorm.co.il/
תבדוק אותו
הבן אדם עושה עבודה מכל הלב
אתה יכול לראות את העבודות שלו
GALLERY
התקנתי אצלו רק את שני הרמקולים מאחורה |
פנית לבנאדם הנכון :D
גם אני כנראה יעשה אצלו. או אצל א.ד.י מערכות בראשון
שגם הוא בנאדם שעובד לא פחות טוב משמעון (מנהל סאונד סטורם). שניהם אנשים עם ידע טכני מצוין! כל הכבוד שהלכת אליו ולא לאיזה ילד שיעשה לך עבודה ערבית ב 50 שקל.
ד"א שמעון מסאונד סטורם הוא שופט בתחרויות
EMMA- תחרות סאונד
איזה רמקולים יש לך ד"א? |
|
|
| m0sh |
חחח זה רק אני שמוצא את הכותרת עם הסמיילי קצת gayness?
טוב נו אני סטלן... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
חחח זה רק אני שמוצא את הכותרת עם הסמיילי קצת gayness?
טוב נו אני סטלן... |
מה שיהיה לי באוטו תוך פחות משבועיים קצת יותר מעניין אותי ממה שאתה מוצא בכותרת =] |
|
|
| m0sh |
בזה אני מסכים
אבל הצחקת אותי ממש |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה שיהיה לי באוטו תוך פחות משבועיים קצת יותר מעניין אותי |
שזה..?
דודי בלסר ערום?
:D
כשמתחילים בדיחה טובה צריך להמשיך אותה :stongue: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שזה..?
דודי בלסר ערום?
:D
כשמתחילים בדיחה טובה צריך להמשיך אותה :stongue: |
לא
סאונד ברמה מטורפת
ומי שיש לו טיפת מושג שיבחן את המפרט שרשמתי למעלה |
|
|
|
|