return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Heyyyy alll ;)
View this Thread in Original format
Shahar
נכון נהיה פה שקט בזמן האחרון?
בטוח הרגישו בחסרוני...

בזמן שלא הייתי פה הספקתי לקבל מצטיין בסיס :D

בכל מקרה, בזמן האחרון אני כבר לא פה כי אני יותר בפורומים של אודיו לרכב,
בחודש האחרון אני מתכנן לעשות כמה שינויים גדולים ברכב, מי שמבין בזה אולי ישמח להגיב:

רדיו דיסק: Pioneer P80RS
מגברים:
1. BOSS C350 - 400W
2. BOSS C450 - 600W
רמקולים: הורנים+מידים+מידבאסים - עדיין לא הוחלט איזה
סאב: Rockford P212S4 400W

מעבר לזה אני מתכנן איטום ובידוד לרכב שייעשו ע"י בעל מקצוע.


עדיין אי אפשר להעריך את המחיר של כל זה.
מי שירצה יוזמן לבוא ולשמוע את זה =]
מאמין שתוך חודש זה יושלם

ומקווה שכולכם התגעגעתם :D
Glenn-Holmes
אין ספק שהיה שקט כאן לאחרונה...שקט מדי
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אין ספק שהיה שקט כאן לאחרונה...שקט מדי


תמיד אמרתי שאני זה שמחייה את הפורום אבל אתם התעקשתם להתנגד
אני שמח שהוכחתי את טענתי :D

חבל לראות שהפורום הדרדר ככה
uzi
מדברים פחות, שומעים מוזיקה יותר.
aly & fila rocks!
Shahar
quote:
Originally posted by uzi
מדברים פחות, שומעים מוזיקה יותר.
aly & fila rocks!


לא חושב שהייעוד של הפורום זה להיות שומם בזמן שכל אחד שומע תמוזיקה שלו לעצמו

אני מקווה שאתה נהנה מזה =]
cluBBer
אצל מי אתה עושה את כל זה?

http://www.soundstorm.co.il/
תבדוק אותו
הבן אדם עושה עבודה מכל הלב
אתה יכול לראות את העבודות שלו
GALLERY


התקנתי אצלו רק את שני הרמקולים מאחורה
Shahar
quote:
Originally posted by cluBBer
אצל מי אתה עושה את כל זה?

http://www.soundstorm.co.il/
תבדוק אותו
הבן אדם עושה עבודה מכל הלב
אתה יכול לראות את העבודות שלו
GALLERY


התקנתי אצלו רק את שני הרמקולים מאחורה


פנית לבנאדם הנכון :D
גם אני כנראה יעשה אצלו. או אצל א.ד.י מערכות בראשון
שגם הוא בנאדם שעובד לא פחות טוב משמעון (מנהל סאונד סטורם). שניהם אנשים עם ידע טכני מצוין! כל הכבוד שהלכת אליו ולא לאיזה ילד שיעשה לך עבודה ערבית ב 50 שקל.
ד"א שמעון מסאונד סטורם הוא שופט בתחרויות
EMMA- תחרות סאונד

איזה רמקולים יש לך ד"א?
m0sh
חחח זה רק אני שמוצא את הכותרת עם הסמיילי קצת gayness?
טוב נו אני סטלן...
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
חחח זה רק אני שמוצא את הכותרת עם הסמיילי קצת gayness?
טוב נו אני סטלן...


מה שיהיה לי באוטו תוך פחות משבועיים קצת יותר מעניין אותי ממה שאתה מוצא בכותרת =]
m0sh
בזה אני מסכים
אבל הצחקת אותי ממש

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
מה שיהיה לי באוטו תוך פחות משבועיים קצת יותר מעניין אותי


שזה..?
דודי בלסר ערום?

:D

כשמתחילים בדיחה טובה צריך להמשיך אותה :stongue:
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שזה..?
דודי בלסר ערום?

:D

כשמתחילים בדיחה טובה צריך להמשיך אותה :stongue:


לא
סאונד ברמה מטורפת
ומי שיש לו טיפת מושג שיבחן את המפרט שרשמתי למעלה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement