return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Nåt kul I Malmö i helgen ?
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Om nån timme drar jag ner till Malmö för att hälsa på familj och kommer vara där över hela påskhelgen.
Ni som finns där nere, finns det nåt kul som händer ? Typ nåt party ?
Brukar ju annars gå på Slakthuset och kanske blir så även denna gång...
Jag loggar in på TA där nere.

Ha en bra helg alla

Vi ses...
SteveTranz4ever
Hmm... Inget svar än, hade ju hoppats på att nån av våra Malmö TAs skulle se detta... Aja det blir väl Slakthuset då som vanligt. Dom har ju ändå ett juste trance/techno golv där...
Ha D bra alle

Ses...
reveal
vi har väl ingen Malmö-TA?
SteveTranz4ever
Infreeze typ...
och Irish kommerinte han från krokarna
reveal
Infreeze? är det någon jag har missat eller?
jag och Irish är från Lund
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
Infreeze? är det någon jag har missat eller?
jag och Irish är från Lund
Ok, men det är ju bara en liten bit härifrån jö... :)
SteveTranz4ever
Gräver upp en tråd från mars 2002

På tisdag morgon nästan direkt efter Monday Bar med 'dubbel nollan' Fleming drar jag ner till Malmö 1 - 1½ vecka...
Händer det nåt kul, blir det nån fest / privatfest / krogrunda så hör av er till mig... :gsmile:

Jag kommer mest vara ute på morsans & hennes gubbes landsställe men det tar inte så lång tid att ta sig in till Malmö...
Hade fan velat ta med mig alla mina vindsurfing grejjer ner för de blåser ju fan nästan jämt där men hari nte råd att brumma ner med bilen min... 1000 spänn i soppa T&R :wtf: I stället åker jag gratis med X-2000 i vanlig ordning...


CJ InterCity
jaså har SJ blivit så givmilda? eller finns det en hake för gratis åkning? :p

det händer inget nästa vecka. alla är väl på stranden (i regnrock:D )
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by CJ InterCity
jaså har SJ blivit så givmilda? eller finns det en hake för gratis åkning? :p

det händer inget nästa vecka. alla är väl på stranden (i regnrock:D )


Du säger att inget händer... så folk ska inte på krogen... ingen som ska festa... :toothless
CJ InterCity
kanske vi kunde ha en TA meetup? vi har ju några MATA's här... mr bitch, sztation och så en till tror jag :cool:

Andreas.H
Steve
Först är det Schaaaalgerbaren som gäller ikväll (erkänner).

Du kommer säkert ihåg flickan som sjöng med mig på Midway förra året? Hon uppträder där ikväll så jag tänkte supporta henne lite.

Kanske dricka några bira å ge sig på lite kareoke? (stavas så?) Fångad av en stormvind med Steve & Andreas? Haha

Sen är det lite trevliga utomhusspektakel i helgen som jag tänkte kolla in. Det var ett tag sedan å nu när solen kikat fram ska jag nog mysa mig ut i skogen lite. Du får slå en pling om du blir sugen.


/A
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Andreas.H
Steve
Först är det Schaaaalgerbaren som gäller ikväll (erkänner).

Du kommer säkert ihåg flickan som sjöng med mig på Midway förra året? Hon uppträder där ikväll så jag tänkte supporta henne lite.

Kanske dricka några bira å ge sig på lite kareoke? (stavas så?) Fångad av en stormvind med Steve & Andreas? Haha

Sen är det lite trevliga utomhusspektakel i helgen som jag tänkte kolla in. Det var ett tag sedan å nu när solen kikat fram ska jag nog mysa mig ut i skogen lite. Du får slå en pling om du blir sugen.


/A


Ahhh fan va najs då... ja Johanna där har jag träffat 2 ggr så det hade vart kul å se henne igen...
Tyvärr är det ju först på tisdag jag kommer ner så de blir inge ingen succé a'la Steve vs. Andreas i kareoken :toothless
Men stannar ca.1 vecka så....

Lilla torg är ju annars en skön klassiker även om biran där kostar mer än ett par nya boxers...

En meetup med the MATAs vore trevligt också... reveal får joina också som är en LUNTA :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement