return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
הפתעה מרעישה !!!
View this Thread in Original format
yahel222
טוב אני עכשיו רואה הסצינה ושומעים ברקע את
Spoiled & Zigo - More and more
ופתאום המגישה מראיינת שני אנשים
לא זוכר את השמות שלהם
אבל מסתבר שהם SPOILED & ZIGO
ישראלים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פששששש יוצרים ישראלים
וזה אחד ההההההטראקים !!!!!! פשוט ענק
וישראלים יצרו אותו
פששש אני בהלם |!!!!!
MoSH_MaN
חהחהחהחהחהחה


בוקר טוב

לא ידעת את זה???


אני זוכר עוד ממזמן את התוכנית הזאת........
arik
ELAD AVNON
DJ Spoiled
Zigo (w. Z. Goland)

חחחחח
ישנת שנת חורף הא:)

באמת כבוד חבל שהטרק השני שלהם
DJ Spoiled & zigo - choose me
לא משהו כמו מור אנד מור
Hell_Copter
אחי איפה אתה חי?!
ציפיתי ממך לדעת את זה...
הטראק היה תותח בזמנו אבל מיצה את עצמו
הפעם האחרונה ששמעתי אותו בדיסקוטק היה בפורים של שנה שעברה וזה גם בגלל שכנראה הדי ג'יי היה צריך לתת איזה משהו מוכר
אני זוכר הוא שם גם את מלט טו דה אושן וכולם התלהבו
oDrori
Well Duh (No Offense)

אלעד אבנון וזיו משהו... שכחתי. גם הזמרת היא קרן משהו... רשום לי את זה על איזה דיסק פה
eXeTik
quote:
Originally posted by arik
באמת כבוד חבל שהטרק השני שלהם
DJ Spoiled & zigo - choose me
לא משהו כמו מור אנד מור


אני דווקא זוכר שאהבתי אותו, לא כמו
more and more
אבל הוא נחמד...

ויהל... באמת תתעורר ;)
NeMeSiS1234
חחחחחחחחחחחחחח אחי הרגתה אותי עכשיו
כאילו שלא ידעת את זה
אתה בטוח עובד עלינו פה
yahel222
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אחי איפה אתה חי?!
ציפיתי ממך לדעת את זה...
הטראק היה תותח בזמנו אבל מיצה את עצמו
הפעם האחרונה ששמעתי אותו בדיסקוטק היה בפורים של שנה שעברה וזה גם בגלל שכנראה הדי ג'יי היה צריך לתת איזה משהו מוכר
אני זוכר הוא שם גם את מלט טו דה אושן וכולם התלהבו


melt to the ocean??? זה בטח היה דיג'יי תומאס !!! :stongue: :stongue:

ומצטער אנשים לא היה לי מושג !!!! זה חדש בשבילי

ושרועי שטויות אני חותם לך עכשיו שאם דיג'יי מכניס את זה באיזשהי מסיבה
כולם מתפרעים !!!!! אתה לא יודע איזה ענק זה
יש שם עליות פשוט מדהימות
אני מציע להוריד (את הווקל מיקס) ולשמוע כמה פעמים זה םשוט טראק ענקי
שאני שומע אותו באוטו איןןן אני רק רוצה לתת גזז
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by yahel222


melt to the ocean??? זה בטח היה דיג'יי תומאס !!! :stongue: :stongue:

ומצטער אנשים לא היה לי מושג !!!! זה חדש בשבילי

ושרועי שטויות אני חותם לך עכשיו שאם דיג'יי מכניס את זה באיזשהי מסיבה
כולם מתפרעים !!!!! אתה לא יודע איזה ענק זה
יש שם עליות פשוט מדהימות
אני מציע להוריד (את הווקל מיקס) ולשמוע כמה פעמים זה םשוט טראק ענקי
שאני שומע אותו באוטו איןןן אני רק רוצה לתת גזז



אני עדיין מנגן ת'טראק הזה
לפי דעתי זה טראק העשור למסיבות
הם ידעו בדיוק מה הם עושים כשהם בנו אותו ובאמת, כל הכבוד!
DJ-Energy
יהל
לפני שנתיים ראיתי את התוכנית
ורצתי להוריד את הטראק
פשוט טראק ענקקקקק
:)

אבל לא ידעת שהם ישראליים עד עכשיו???

:D

טוב לא נורא
העיקר שהטראק מפגיז

yahel222
מצטער !!!!!!! לא ידעתי :) :) :)
סולחים???? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


תגידו אין עוד הפתעות כאלה???
אולי אני יגלה שדיג'יי סאשה הוא עירקי.......
Gil Shwarts
אתה לא תאמין לזה אבל למשך זמן ארוך מאוד, עוד כשאלנבי 58 היה פתוח ומפציץ
חגגו שם שני תקליטנים שממש הפגיזו בטראנס אלוף!!!

ונחש מאיפה הם...
אירן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:)

האומן 17 עוד מזמין אותם לפעמים ובאמת שחובה אבל חובה ללכת למסיבה שלהם!!!
המוזיקה שהם מנגנים שמה את טיאסטו במקום שבו השמש אולי תשרח אם שוכבים על הבטן :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement