|
Highly exclusive Tiësto event for very special occasion in The Netherlands! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
This Friday, March 16th Tiësto will perform a very exclusive deejay set at the new luggage hall on Schiphol Airport, Amsterdam. A unique location which has never been used for events at all. The location has been kept secret until today.
The 'Secret Showcase' is meant as a special kick-off event for Tiësto's Elements of Life Worldtour 2007-2008 , related to his new artists album 'Elements of Life' which will be released early April 2007.
geen tijden tho... |
|
|
| eieregooie |
During his 4 hour DJ-set Tiësto will showcase many tracks from his upcoming artist album.
This Friday more information regarding Tiësto's Elements of Life Worldtour 2007-2008 will be announced through www.tiesto.com.
Vrijdag... lekker vlot allemaal... sommige mensen moeten vrijdag / zaterdag werken en willen wel graag even weten waar ze op kunnen rekenen. |
|
|
| MikeVee |
| Ja, vage info allemaal die eigenlijk niets nieuw zegt over de praktische kant (waar de ingang is, hoe er te geraken, uren van het feest,...) :mad: |
|
|
| Chicane |
| Al een dikke 12 euro verbelt aan Radio538 maar winnen zal ik! :D |
|
|
| jappy-b |
| quote: | Originally posted by Chicane
Al een dikke 12 euro verbelt aan Radio538 maar winnen zal ik! :D |
nou succes!! |
|
|
| Ouwe Dwaas |
zover ik het allemaal goed begrepen hebt:
deuren open: 21:00u
feest: 22:00u
Tiesto: 23:00u - 03:00u
parkeren: 10 euro (eenmalig)
sowieso Jes komt zingen, wie verder weet ik niet.
BT in ieder geval niet, want die moet de volgende dag in Hollywood zingen.
van de www.schiphol.nl site
| quote: |
DJ Tiësto geeft vrijdag 16 maart een uniek concert in de nieuwste bagage hal van Amsterdam Airport Schiphol.
Het vier uur durende optreden in de nog niet geopende hal op Schiphol is tevens het begin van de wereldtournee "Elements of Life".
Het concert begint om 21.00 en duurt tot 03.00 uur. Helaas zijn er geen kaarten meer te koop. Kijk voor meer informatie op www.tiesto.com
Heeft u kaarten voor het DJ Tiësto concert?
De bagage hal ligt tegenover de parkeergarage P2. De bezoekers van het concert van DJ Tiësto kunnen in P2 parkeren voor EUR 10,-. Deze speciale parkeerkaarten zijn te koop tijdens het concert in de bagage hal.
Als u met de auto komt wordt op de snelweg parkeren P2 duidelijk aangegeven, ook door extra borden 'Parkeren Concert Tiësto volg P2'.
|
|
|
|
| HardKiller |
| 3 uur is echt belachelijk :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by HardKiller
3 uur is echt belachelijk :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
ja is ook geen tijd, vindt ik.
vooral de mensen die met de trein komen, is dit natuurlijk een ramptijd.
eerste treinen zullen pas rond 6u gaan.
Ik hoop dat het niet bij 3u blijft, maar dat er nog wat achteraan komt |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
ja is ook geen tijd, vindt ik.
vooral de mensen die met de trein komen, is dit natuurlijk een ramptijd.
eerste treinen zullen pas rond 6u gaan.
Ik hoop dat het niet bij 3u blijft, maar dat er nog wat achteraan komt |
Ja dat mag ik hopen, dit is leuk voor mensen die in de randstad wonen maar voor de rest werkt het natuurlijk niet. En dat 'alle' details pas vrijdag naar buiten komen vind ik ook waardeloos :mad: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Ja dat mag ik hopen, dit is leuk voor mensen die in de randstad wonen maar voor de rest werkt het natuurlijk niet. En dat 'alle' details pas vrijdag naar buiten komen vind ik ook waardeloos :mad: |
welke 'details'?
over de EOL tour?
als je dat bedoelt: ja dat klopt, want dan geeft Tijs een officiele persconferentie op Schiphol daarover.
Met de datums voor het Gelredome en wanneer de kaartverkoop begint daarvoor.
en inderdaad in de randstad rijden wel nachttreinen.
waarschijnlijk zien ze Arnhem en omgeving en de andere niet-Randstad gebieden als achtergebleven gebied ofzo?
daar komen ook aardig wat mensen vandaan, maar waarschijnlijk is dat voor de NS toch nog niet genoeg :whip:
ik ben in ieder geval blij dat ik vrijdag mee kan rijden.
maar heb al genoeg feesten meegemaakt dat ik gewoon minstens 1 1/2 uur op een station hebt moeten hangen en wachten tot de eerste trein naar Arnhem ging. |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
welke 'details'?
over de EOL tour?
als je dat bedoelt: ja dat klopt, want dan geeft Tijs een officiele persconferentie op Schiphol daarover.
Met de datums voor het Gelredome en wanneer de kaartverkoop begint daarvoor.
en inderdaad in de randstad rijden wel nachttreinen.
waarschijnlijk zien ze Arnhem en omgeving en de andere niet-Randstad gebieden als achtergebleven gebied ofzo?
daar komen ook aardig wat mensen vandaan, maar waarschijnlijk is dat voor de NS toch nog niet genoeg :whip:
ik ben in ieder geval blij dat ik vrijdag mee kan rijden.
maar heb al genoeg feesten meegemaakt dat ik gewoon minstens 1 1/2 uur op een station hebt moeten hangen en wachten tot de eerste trein naar Arnhem ging. |
Nou, ik wil graag de tijden weten, wie draait er bijv. ook vóór Tijs? Gewoon de standaard details die je voor elk feest kan verwachten.
Ik kom zelf uit Westervoort dus ik weet precies waar je het over hebt! Ik kan eventueel wel bij iemand blijven slapen maar handig is het allemaal niet en het moet allemaal halsoverkop geplanned worden |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Nou, ik wil graag de tijden weten, wie draait er bijv. ook vóór Tijs? Gewoon de standaard details die je voor elk feest kan verwachten.
Ik kom zelf uit Westervoort dus ik weet precies waar je het over hebt! Ik kan eventueel wel bij iemand blijven slapen maar handig is het allemaal niet en het moet allemaal halsoverkop geplanned worden |
de tijden heb ik al gepost.
het enige wat ik niet weet is wie van 22:00 tot 23:00 draait voor Tijs.
En ja Tijs zelf van 23:00 tot 03:00.
meer is er niet bekend van de warming up dj
Dat is voor jou helemaal minder ja.
Moet je eerst wachten tot de eerste trein naar Arnhem en dan nog dat klere stuk lopen vanaf het tijdelijke station in Arnhem naar de busstation en dan maar hopen dat je niet lang hoeft te wachten op de bus naar Westervoort. |
|
|
|
|