return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Highly exclusive Tiësto event for very special occasion in The Netherlands! (pg. 5)
View this Thread in Original format
HardKiller
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
de tijden heb ik al gepost.
het enige wat ik niet weet is wie van 22:00 tot 23:00 draait voor Tijs.
En ja Tijs zelf van 23:00 tot 03:00.
meer is er niet bekend van de warming up dj

Dat is voor jou helemaal minder ja.
Moet je eerst wachten tot de eerste trein naar Arnhem en dan nog dat klere stuk lopen vanaf het tijdelijke station in Arnhem naar de busstation en dan maar hopen dat je niet lang hoeft te wachten op de bus naar Westervoort.


I know, maar ik zou gewoon een duidelijk bericht met alle officiële details willen op tiesto.com, snap niet waarom dat nou zo moeilijk is.

Hehe ja klopt, ben t gewend, met de 1e trein nog 45min wachten in Arnhem op de bus (was eerst een half uur) en 9.40 thuis :rolleyes:. Schiphol is helemaal niet vervelend om te wachten maar vanaf 3 uur is echt té vroeg.
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by HardKiller
I know, maar ik zou gewoon een duidelijk bericht met alle officiële details willen op tiesto.com, snap niet waarom dat nou zo moeilijk is.

Hehe ja klopt, ben t gewend, met de 1e trein nog 45min wachten in Arnhem op de bus (was eerst een half uur) en 9.40 thuis :rolleyes:. Schiphol is helemaal niet vervelend om te wachten maar vanaf 3 uur is echt té vroeg.


ozo bedoel je het.
ja dat snap ik ook niet.
is daar soms weer wat geheims aan ofzo?

we zien wel.

inderdaad vanaf 3 uur is het veels te vroeg.
eieregooie
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
en inderdaad in de randstad rijden wel nachttreinen.
waarschijnlijk zien ze Arnhem en omgeving en de andere niet-Randstad gebieden als achtergebleven gebied ofzo?

Is toch ook zo? Als het rendabel was reden die treinen wel hoor. In Arnhem hebben ze fokking trolleybussen, hoe vooroorlogs wil je het hebben?

Trouwens, beetje kinderachtig dit gezeik... Je hoort toch ook niemand klagen als ze naar t Gelredome moeten voor een feestje?

En als 3 uur je te vroeg is pak je toch lekker zo'n nachttrein naar A'dam of Utrecht en ga je lekker afteren. Of je gaat met de auto... Parkeergelegenheid zat en voor die 10 euro hoef je t niet te laten.









Ohja, had ik al gezegd dat 3 uur mij juist heel goed uitkomt :D :D :D :p
dj_spare
Ik kom dus ook uit omgeving Arnhem en zit met hetzelfde probleem.. het is echt veel te ing vroeg, midden in de nacht afgelopen. En dat voor 35 euro, had wel betere tijden verwacht eigenlijk. Moet er nog eventjes over denken of ik nu wel ga, want de auto is voor mij geen optie. En een hotel is te duur :p
Ouwe Dwaas
http://extranet.topticketline.nl/pi...TO20070314.html

het officiele bericht gepubliceerd door ID&T / Prime Time Management,
wat ik in mijn e-mail kreeg via Ticketonline.
basvh
En hier heb je dan 35 euro betaald voor een feestje tot 3h? Hij moet wel eeen hele vette show neezetten om die prijs te rechtvaardigen
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by basvh
En hier heb je dan 35 euro betaald voor een feestje tot 3h? Hij moet wel eeen hele vette show neezetten om die prijs te rechtvaardigen


ben ik helemaal met je eens.
het is echt niet te hopen dat hij mij wederom teleur gaat stellen, zoals in December @ Escape.
wat een bagger set was dat.
zaten natuurlijk wel wat aardige tracks tussen, maar over het geheel was het helemaal niks.
Remy D
3 uur lekker knaak zeg :rolleyes: maarja ben toch ook wel benieuwd wat er allemaal voor super speciaals gaat komen op dit feest. Er werd toch beweerd dat het super uniek zou worden en eenmalig wat hij daar gaat doen... dus ben beniewd...........
DjRV
quote:
Originally posted by Remy D
3 uur lekker knaak zeg :rolleyes: maarja ben toch ook wel benieuwd wat er allemaal voor super speciaals gaat komen op dit feest. Er werd toch beweerd dat het super uniek zou worden en eenmalig wat hij daar gaat doen... dus ben beniewd...........


Naja zal vast wel goed komen, vrij unieke locatie en denk dat jullie daar gewoon een heeeeeeeeeeeeel leuk feestje gaan beleven.
MaGiKaL_MiKe
Mensen, vergeet niet dat het al om 9 uur begint he, terwijl dat normaal om 11 uur is.
Dus qua lengte van het feest is het nogniet zo extreem kort.
Er is dus een 2 uur warmup voordat Tijs begint.

Over het speciale, dat zal wel een klein voorproefje zijn op de special fxs die ze klaar hebben liggen voor TIC, speciaal scherm en dat soort dingen. Ik zelf hoop dat het niet alleen daarbij blijft en ze ook op muzikaal vlak iets bijzonders gaan uitspoken. :thepirate

HardKiller
quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Mensen, vergeet niet dat het al om 9 uur begint he, terwijl dat normaal om 11 uur is.
Dus qua lengte van het feest is het nogniet zo extreem kort.
Er is dus een 2 uur warmup voordat Tijs begint.



Volgens mij gaan de deuren open om 21:00 en begint het om 22:00, zoiets begreep ik..
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by HardKiller
Volgens mij gaan de deuren open om 21:00 en begint het om 22:00, zoiets begreep ik..


inderdaad:

van de e-mail die ik gekregen hebt en hier geplaatst hebt, staat in het rood onderaan de mail:

Let op: de deuren gaan om 21:00 uur open (in tegenstelling tot de tijd die op het ticket staat)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement