|
Highly exclusive Tiësto event for very special occasion in The Netherlands! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Botol&Cebok |
| tiesto vond ik in 2003 vet en daarvoor ook beetje 2004 maar nu is armin gewoon de beste maar binnen kort ook sander van doorn |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Of Tiësto is minder populair geworden, of de kaarten zijn niet zo limited (Schiphol is natuurlijk ook niet klein :p).
Aan de andere kant, het gebeuren werd natuurlijk maar 1 dag voor de kaartverkoop bekend gemaakt, en daardoor zijn waarschijnlijk nog maar weinig mensen op de hoogte.
Ik heb zelf ook "zomaar" 2 kaarten gekocht. Ik zie wel wie er mee wil :p |
ikke wil wel mee k betaal je wel die 35 euro:crazy: |
|
|
| Massive |
ben jij wel oud genoeg om daar binnen te mogen dan
:D :D |
|
|
| eieregooie |
| Maar blijft die "more info this friday" dan? |
|
|
| Remy D |
| ik heb ing zin in zometeen :eyespop: :crazy: |
|
|
| BaRTeZ |
Hoe was het? :)
Iemand zin om een klein verslagje te tikken? :p |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Hoe was het? :)
Iemand zin om een klein verslagje te tikken? :p |
Inderdaad, begin nu ook wel nieuwsgierig te worden. |
|
|
| Remy D |
Het was te vroeg afgelopen, het was niet zo speciaal zoals ze zeiden en ik ben keihard op mijn bek gegaan op de gladde vloer :tongue2 maar ondanks dat allemaal was het echt teringBRUUT!!! :eyespop: :crazy: Ik vond Tiesto echt heel lekker draaien, locatie vond ik ook vet en de muziek stond lekker hard en vond het goed klinken. Echt heb in tijden niet zo genoten op een feest en ik baalde ook heel erg in de auto dat het al weer afgelopen was. Nog ff met ei gesproken en liep ook Onno tegen het lijf en dat was heel gaaf om hem ook weer is te zien. :tongue2
Al met al echt een wereldfeest voor mij...
:eyespop: :tongue2
En er komen 3 concerten in het Gelredome werd gezegd. Wanneer zeiden ze er niet bij. Beter dat Shanghai er ook bij stond en met een beetje geluk doet hij zijn concert daar tussen 16 juli en 16 september want dan ik daar ook naar hem toe en dat lijkt me echt supergaaf. :tongue2
edit 1:
oh wacht 2 juni is nou wel bevestigd in Arnhem, en over die 3 concerten kan ik ook verkeerd gehoord hebben dan. Misschien bedoelde ze wel dat het de 3e keer word in het Gelredome. Maarja wacht het wel af.
lol edit 2:
Lees net mijn mail en had er 1 van ID&T met erin dat het wel 3 concerten zijn en kreeg ook dit :tongue2
Start exclusieve voorverkoop Elements of Life show.
Als die-hard fan geven we je de gelegenheid om via de link in deze mail vanaf donderdag 22 maart 10:00 uur tot zaterdag 24 maart 08:00 uur online tickets te boeken voor de Elements of Life shows.
Check hieronder de spelregels:
Let op! Je kan maar 1 keer inloggen met de link, bedenk dus goed voordat je gaat boeken wat je wil.
Het maximum aantal tickets dat je mag boeken is 9 tickets per avond.
Voor alle drie de avonden kun je zowel normale als VIP arrangement* boeken.
Het password wat je moet invullen bij TicketOnline is het emailadres waar deze mail naar verzonden is.
Prijzen
Elements of Life tickets: 60,25 euro
Elements of life VIP arrangementen: 195,25 euro
P.S. Het callcenter van TicketOnline is 7 dagen per week geopend van 10.00 uur tot 22.00 uur.
De officiële start van de ticketverkoop is op zaterdag 24 maart om 10.00 uur, zowel online als via het callcentre.
hahaha waar zo'n kick off feest niet allemaal goed voor is :tongue2 |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Remy D
Het was te vroeg afgelopen, het was niet zo speciaal zoals ze zeiden en ik ben keihard op mijn bek gegaan op de gladde vloer :tongue2 maar ondanks dat allemaal was het echt teringBRUUT!!! :eyespop: :crazy: Ik vond Tiesto echt heel lekker draaien, locatie vond ik ook vet en de muziek stond lekker hard en vond het goed klinken. Echt heb in tijden niet zo genoten op een feest en ik baalde ook heel erg in de auto dat het al weer afgelopen was. Nog ff met ei gesproken en liep ook Onno tegen het lijf en dat was heel gaaf om hem ook weer is te zien. :tongue2
Al met al echt een wereldfeest voor mij...
:eyespop: :tongue2
En er komen 3 concerten in het Gelredome werd gezegd. Wanneer zeiden ze er niet bij. Beter dat Shanghai er ook bij stond en met een beetje geluk doet hij zijn concert daar tussen 16 juli en 16 september want dan ik daar ook naar hem toe en dat lijkt me echt supergaaf. :tongue2
edit 1:
oh wacht 2 juni is nou wel bevestigd in Arnhem, en over die 3 concerten kan ik ook verkeerd gehoord hebben dan. Misschien bedoelde ze wel dat het de 3e keer word in het Gelredome. Maarja wacht het wel af.
lol edit 2:
Lees net mijn mail en had er 1 van ID&T met erin dat het wel 3 concerten zijn en kreeg ook dit :tongue2
Start exclusieve voorverkoop Elements of Life show.
Als die-hard fan geven we je de gelegenheid om via de link in deze mail vanaf donderdag 22 maart 10:00 uur tot zaterdag 24 maart 08:00 uur online tickets te boeken voor de Elements of Life shows.
Check hieronder de spelregels:
Let op! Je kan maar 1 keer inloggen met de link, bedenk dus goed voordat je gaat boeken wat je wil.
Het maximum aantal tickets dat je mag boeken is 9 tickets per avond.
Voor alle drie de avonden kun je zowel normale als VIP arrangement* boeken.
Het password wat je moet invullen bij TicketOnline is het emailadres waar deze mail naar verzonden is.
Prijzen
Elements of Life tickets: 60,25 euro
Elements of life VIP arrangementen: 195,25 euro
P.S. Het callcenter van TicketOnline is 7 dagen per week geopend van 10.00 uur tot 22.00 uur.
De officiële start van de ticketverkoop is op zaterdag 24 maart om 10.00 uur, zowel online als via het callcentre.
hahaha waar zo'n kick off feest niet allemaal goed voor is :tongue2 |
Ik las net op Nu.nl dat er inderdaad 3 concerten zullen zijn in het Gelredome, te weten op:
Link Persbericht |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Wat een avond.
En als ik even de woorden van Remy D gebruikt: was het echt teringBRUUT!!!
De laatste keer dat ik Tiesto zag was @ Escape in December en toen stelde hij mij toch enigszins teleur met zijn set.
Maar gisteravond maakte hij dat hij wel 100 keer goed :crazy:
De opening was gaaf en hij begon met, waar iedereen wel het had verwacht: 10 seconds before sunrising :crazy:
wat een geweldige track.
Hij wisselde lekker af qua stijlen en het laatste uur ff flink de beuk d'r in :eyespop:
En dan afsluiten met een ontzettende vette remix van Flight 643 :crazy:
De sfeer was echt fantastisch, de show eromheen was heel erg vet.
de lasers waren echt gaaf en die wall achter de booth die was ook heel erg cool met de graphics.
Hij heeft Schiphol echt even laten merken dat hij er draaide.
Een vorm van turbulentie, maar dan op de grond :D |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Wat een avond.
En als ik even de woorden van Remy D gebruikt: was het echt teringBRUUT!!!
De laatste keer dat ik Tiesto zag was @ Escape in December en toen stelde hij mij toch enigszins teleur met zijn set.
Maar gisteravond maakte hij dat hij wel 100 keer goed :crazy:
De opening was gaaf en hij begon met, waar iedereen wel het had verwacht: 10 seconds before sunrising :crazy:
wat een geweldige track.
Hij wisselde lekker af qua stijlen en het laatste uur ff flink de beuk d'r in :eyespop:
En dan afsluiten met een ontzettende vette remix van Flight 643 :crazy:
De sfeer was echt fantastisch, de show eromheen was heel erg vet.
de lasers waren echt gaaf en die wall achter de booth die was ook heel erg cool met de graphics.
Hij heeft Schiphol echt even laten merken dat hij er draaide.
Een vorm van turbulentie, maar dan op de grond :D |
Heb je toevallig ook foto's/video's van gisteravond?? Ben namelijk erg benieuwd!! |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Heb je toevallig ook foto's/video's van gisteravond?? Ben namelijk erg benieuwd!! |
ja die heb ik.
het enige minpuntje is dat bij een paar video's je heel goed hoort hoe hard het wel niet stond, je hoort nog wel de muziek, maar ook toch wel het gebrom zeg maar.
foto's ben ik nu aan het uploaden. |
|
|
|
|