|
Giuseppe Ottaviani - Italy in the mix 001 @ Afterhours.fm 31 Jan 07 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
תודה על הלינקים!
לגבי אתרי השיתוף האלה לכל אחד מהם יש הגבלות בגודל, בזמן חיים של הלינק, בכמות ההורדות ועוד... אז שיבחר מה שטוב לו!
שוב תודה רבה על ההורדות! |
|
|
| DvJ |
אחי תודה העל המוזיקה תמשיך להעלות פה כמה שיותר וגם להשתתף בפורום.....
אז מה אם הוא מרוויח נקודות מזה מה כבר קרה
זה לא מזיק לי ולא לאף אחד שיהיה לו בטוב.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DvJ
אחי תודה העל המוזיקה תמשיך להעלות פה כמה שיותר וגם להשתתף בפורום.....
אז מה אם הוא מרוויח נקודות מזה מה כבר קרה
זה לא מזיק לי ולא לאף אחד שיהיה לו בטוב.... |
העובדה שצריך לחכות 40 דקות בין קובץ לקובץ מפריעה
לכם :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא צריך קולבוטק בפורומים אחרים היו מעיפים אותו.. |
על מה להעיף אותו?
כי הוא מרוויח מזה?
שיהיה לו לבריאות!
כל בן אדם פועל מתוך מניעים אינטרסנטים ברוב אם לא כל פעולה שהוא עושה גם אם הוא לא יודה בזה
הדברים שאתה אומר כאן שחר הם צביעות מוחלטת
כאילו שאתה אף פעם לא שיתפת כאן מידע כדי להרוויח מזה משהו אז בבקשה אל תבלבל לנו תמוח שהפכת להיות בלילה אחד אידיולוגיסט |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
על מה להעיף אותו?
כי הוא מרוויח מזה?
שיהיה לו לבריאות!
כל בן אדם פועל מתוך מניעים אינטרסנטים ברוב אם לא כל פעולה שהוא עושה גם אם הוא לא יודה בזה
הדברים שאתה אומר כאן שחר הם צביעות מוחלטת
כאילו שאתה אף פעם לא שיתפת כאן מידע כדי להרוויח מזה משהו אז בבקשה אל תבלבל לנו תמוח שהפכת להיות בלילה אחד אידיולוגיסט |
בפורומים אחרים יש חוקים נורמלים בכל מה שקשור ללינקים ולא נותנים לפרסם את
RS
גם בגלל הזמן המתנה. כולם יודעים שיש עוד מקומות לאחסן בהם קבצים בלי זמן המתנה וכו'.
אני אף פעם לא שמתי משהו מתוך מניעים אינטרסנטים בטח שלא לינקים , יש לי 2 חשבוני פרימיום שבתוקף עד יוני-יולי 2007
הנושא של
RS
מעסיק הרבה פורומים של מוזיקה בעולם. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני אף פעם לא שמתי משהו מתוך מניעים אינטרסנטים בטח שלא לינקים |
כל לינק הוא מבורך
אם אתה פוליטיקאי אז לך תקים מפלגה ותרוץ לכנסת באיזה מדינה שבא לך
זה לא יותר מפוליטיקה זולה ורדודה
ולגבי הטענה שלא שמת אף פעם דבר ממניעים אינטרסנטים
היתה לך תוכנית רדיו לא.?
זה לא מניעים אינטרסנטים? או שנורא רצית לפנק אותה עם קטעים טובים...לי זה יולתר נשמע שרצית להפגין את כישוריך כדי ג'ייי
ושאני לא ידבר על הטופיק שנקרא "דרוש רוסי"
איך זה תורם לפורום?
זה פורום מוזיקה
מה אכפת לכל האוהבי מוזיקה כאן שיש לך חברה ואתה רוצה לתרגם לה שיר ששוב - לא קשור לפורום לשפה הרוסית?
ואתה עוד מגזים...ממשיך עם האינטרסנטיות שלך ודורש תרגום שייכתב באנגלית שתדע איך להגיד תמילים
ממש אכפת לנו
לא שחר
אתה לא אינטרסנט
אתה צדיק
אולי אתה רוצה לנסח לנו את התנך של הפורום שאני יידע באמת איזה חוקים לאכוף פה?
או שאתה רק רוצה שאני יפעיל כללים ש]ועלים בפורומים אחרים מתוך פוליטיקה נטו? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כל לינק הוא מבורך
אם אתה פוליטיקאי אז לך תקים מפלגה ותרוץ לכנסת באיזה מדינה שבא לך
זה לא יותר מפוליטיקה זולה ורדודה
ולגבי הטענה שלא שמת אף פעם דבר ממניעים אינטרסנטים
היתה לך תוכנית רדיו לא.?
זה לא מניעים אינטרסנטים? או שנורא רצית לפנק אותה עם קטעים טובים...לי זה יולתר נשמע שרצית להפגין את כישוריך כדי ג'ייי
ושאני לא ידבר על הטופיק שנקרא "דרוש רוסי"
איך זה תורם לפורום?
זה פורום מוזיקה
מה אכפת לכל האוהבי מוזיקה כאן שיש לך חברה ואתה רוצה לתרגם לה שיר ששוב - לא קשור לפורום לשפה הרוסית?
ואתה עוד מגזים...ממשיך עם האינטרסנטיות שלך ודורש תרגום שייכתב באנגלית שתדע איך להגיד תמילים
ממש אכפת לנו
לא שחר
אתה לא אינטרסנט
אתה צדיק
אולי אתה רוצה לנסח לנו את התנך של הפורום שאני יידע באמת איזה חוקים לאכוף פה?
או שאתה רק רוצה שאני יפעיל כללים ש]ועלים בפורומים אחרים מתוך פוליטיקה נטו? |
מה אתה משווה לי בין פרסום של רדיו שאין לי שום רווח ממנו לבין פרסום של לינק שבאמת נותן לאותו בנאדם נקודות ?
אל תשאל איזה רווח ענק זה עשה לי לקריירה כשעוד 2 אנשים נכנסו לשמוע אותי...
גם בקשר לטרד שפתחתי השבוע ממש ממש לא קשור למה שאתה אומר..אין כאן שום רווח שלי על חשבון אחרים..בניגוד לזה שבנאדם בא ושם לינק (שמן הסתם אנשים רוצים) כדי להרוויח עליהם נקודה, במקום לאחסן את הקובץ בשרת אחר, שיחסוך לאנשים המון זמן הורדה, ולא יזכה אותו בנקודה.
ולא זכור לי שבקשתי ממך שתתרגם אתה לא חייב להכנס לטרד או להגיב בו ..איך זה קשור לאינטרסנטיות?! ביקשתי שתשים אותו סטיקי? פתחתי טרד זה הכל
זה הבדל שונה לגמרי בין זה לבין לבחור אתר איחסון ספציפי, שמקשה על ההורדה, לוקח יותר זמן ונותן נקודות למי שהעלה את הקובץ
מה נראה לך יותר אינטרסנטי?
נראה מה אחרים יגידו על זה
הא ובקשר ללתרגם לה - אני בטוח שקשה לך לראות את זה כי אפילו דבר פשוט כזה לא עשית בשביל בחורה אז אולי קצת כואב לך זאת תגובה אופיינית
והכי חשוב - מי פנה אלייך בכלל!? חחחחחח מה אתה מגיב לי לפוסט ? בקשתי תעזרה שך?! מאיפה צצת!? תצא מהטרד חח |
|
|
| DJMIKE |
| יש מצב להעיף כבר את הנרקסיסט השחצן? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
יש מצב להעיף כבר את הנרקסיסט השחצן? |
לא חושב כי עדיין אני פועל לפי כללי הפורום אפילו אם אני מבקר את ההנהלה :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
אוי נקודה
אל תשאל הבן אדם עוד שנייה מיליונר בזכות הנקודות האלה
זכותו להעלות לאן שבא לו
יו סנד איט הלינק מתפוגג תוך שבוע
אני מעדיף ראפיד שייר
למעשה אני רוצה שיעלו רק לראפיד שייר
לי זה הכי נוח
ולא אין לי חשבון פרימיום איך אני איתך?
פוליטיקאי קטן זה משאתה
וכן אתה צודק דבר פשוט כמו שציינת אני לא עושה בשביל בחורה
הבחורות שאני יצאתי איתם היו זורקות אותי בבעיטה אם הייתי מתרגם להם שיר כזה רדוד
זה בסדר נכנסתי לך לטרד ויצאתי ממנו
תודה שחזרת שחר...כרגיל אולי הפורום נראה מעט יותר חי אבל מבחינת דיונים על מוזיקה אתה (שוב) לא תורם דבר |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
מישהו התגעגע לשחר? :stongue:
הרבה זמן לא היו ויכוחי אילן - שחר חחח |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אוי נקודה
אל תשאל הבן אדם עוד שנייה מיליונר בזכות הנקודות האלה
זכותו להעלות לאן שבא לו
יו סנד איט הלינק מתפוגג תוך שבוע
אני מעדיף ראפיד שייר
למעשה אני רוצה שיעלו רק לראפיד שייר
לי זה הכי נוח
ולא אין לי חשבון פרימיום איך אני איתך?
פוליטיקאי קטן זה משאתה
וכן אתה צודק דבר פשוט כמו שציינת אני לא עושה בשביל בחורה
הבחורות שאני יצאתי איתם היו זורקות אותי בבעיטה אם הייתי מתרגם להם שיר כזה רדוד
זה בסדר נכנסתי לך לטרד ויצאתי ממנו
תודה שחזרת שחר...כרגיל אולי הפורום נראה מעט יותר חי אבל מבחינת דיונים על מוזיקה אתה (שוב) לא תורם דבר |
אז סתם בשביל הידע הכללי שלך - המקורות הכי גדולים לנקודות אלה הפורומים. אלה המקומות שהפרסום בהם הכי משתלם ותאמין לי שלפני חצי שנה אני הגעתי ל 10,000 רק בזכות פורומים לפני שכל העולם התחיל עם זה וגרם לאנשים לשנוא את האתר אחסון הזה..
אבל למה ללכת רחוק - תכנס כאן לפורום של הסטים ותראה לבד שאנשים לא סובלים את רפידשייר
"הכי נוח"
חחחחחחחחחחחח
זה לא נראה לי ממש נוח להוריד סט ב 2-3 חלקים כשבין חלק לחלק אתה צריך לחכות 40 דקות (במקרה הטוב). אם האתר הזה היה כל כך נוח לא היו באינטרנט עשרות אלפי אנשים שמנסים לעקוף את זמן ההמתנה..
חבל שאתה לא יכול להיות אמין בויכוחים ולפעמים להודות שהצד השני צודק (אני בניגוד אלייך יכול להראות לך דוגמאות מאנשים בטראנסאדיקט שלא סובלים את רפידשייר, והאחוז של האנשים האלה הרבה יותר גבוה מהאחוז של אלה שאוהבים)
ותתפלא אולי היא כן תאהב..בינתיים השיר הרדוד הזה נהיה אחד הלהיטים הכי גדולים של 2007 ולא נראה לי שבחורות חושבות שהוא כזה רדוד (אתה מוזמן לעשות סקר בין בחורות )
ואין על מה אני יודע שאני מחיה כל מקום שאני מגיע אליו :D
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
מישהו התגעגע לשחר? :stongue:
הרבה זמן לא היו ויכוחי אילן - שחר חחח |
הויכוחים האלה מתחילים לשעמם אפילו אותי כשאני רואה שהוא אומר שרפיד שייר הכי נוח בזמן שהאתר הזה כל כך מקשה על מי שאין לו חשבון פרימיום ובזמן ש98% מכלל הגולשים לא סובלים תאתר הזה
לא נשמע ממש בנאדם אמין :rolleyes: |
|
|
|
|