|
Giuseppe Ottaviani - Italy in the mix 001 @ Afterhours.fm 31 Jan 07 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
הויכוחים האלה מתחילים לשעמם אפילו אותי כשאני רואה שהוא אומר שרפיד שייר הכי נוח בזמן שהאתר הזה כל כך מקשה על מי שאין לו חשבון פרימיום ובזמן ש98% מכלל הגולשים לא סובלים תאתר הזה
לא נשמע ממש בנאדם אמין :rolleyes: |
האמת, בזמן האחרון כל המוסיקה שאני מוריד היא דרך לינקים כאלה
ואני בחיים לא מוריד מ
RS
ברוב הפורומים שאני מקבל מהם תמוסיקה מפרסמים שני לינקים לרוב בגלל שצריך לחכות הרבה זמן כדי להוריד יותר מטראק אחד.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
האמת, בזמן האחרון כל המוסיקה שאני מוריד היא דרך לינקים כאלה
ואני בחיים לא מוריד מ
RS
ברוב הפורומים שאני מקבל מהם תמוסיקה מפרסמים שני לינקים לרוב בגלל שצריך לחכות הרבה זמן כדי להוריד יותר מטראק אחד.. |
זאת כבר דרך יותר אנושית. אבל זה לא משתלם לו כי כל הרעיון שלו זה לחלק לך את הסט ל 2-3 חלקים ואז אתה חייב להוריד את שלושתם ועל 10 איש הוא עושה 30 נקודות.
אותו עקרון במשחקים - מחלקים לך דיסק אחד ל 40 קבצים, 10 איש מורידים = 400 נקודות
מספיק שיפרסמו את זה ב 5 פורומים וזה 2000 נקודות
ומן הסתם מורידים יותר מ 10 ככה שתעשה לבד את החישוב.
אף אחד לא באמת עושה את זה כדי שאתה תהיה מרוצה ויהיה לך את הסט שלך
אנשים פשוט יודעים שאתה תרוץ להוריד, אז הם מנצלים את זה ושמים סט שמאד יפתה אותך, ואתה מן הסתם חייב להוריד כי אין לך מקור אחר.
כמו שכבר אמרו במקומות אחרים - אם האנשים האלה היו כל כך דואגים להנאה שלך הם היו מקלים עלייך ומעלים לאתר איחסון אחר שלא עושה מגבלות כמו ראפיד.
אז אולי אלה שמעלים לא ממש דואגים לך אלא לנקודות שלהם =] |
|
|
| r0tmani |
אני לא מבין מה הבעיה פה?
ראובן עשה פה ג'סטה והביא לינקים לסטים כדי שגם אחרים יוכלו להנות
הדבר האחרון שיש לו בראש זה איך לנצל את העניין הזה ולהרוויח ממנו.
וגם אם הוא באמת מרוויח נקודות מהעניין, לא מבין מה כואב לך בזה
לפחות הוא מנסה פה קצת להחיות תפורום ושאחרים יהנו גם מסטים טובים
אז צריך להגיד תודה ולשתוק, או פשוט לא להגיב.
אם קשה לך לחכות 40 דקות בסבלנות אל תוריד וזהו. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by r0tmani
אני לא מבין מה הבעיה פה?
ראובן עשה פה ג'סטה והביא לינקים לסטים כדי שגם אחרים יוכלו להנות
הדבר האחרון שיש לו בראש זה איך לנצל את העניין הזה ולהרוויח ממנו.
וגם אם הוא באמת מרוויח נקודות מהעניין, לא מבין מה כואב לך בזה
לפחות הוא מנסה פה קצת להחיות תפורום ושאחרים יהנו גם מסטים טובים
אז צריך להגיד תודה ולשתוק, או פשוט לא להגיב.
אם קשה לך לחכות 40 דקות בסבלנות אל תוריד וזהו. |
עזוב זה שחר...
הוא היחיד כאן שזה מפריע לו...
הוא מנסה למצוא הצדקה בטיעונים מגוחכים שבכל פורום אחר ראפיד שייר זה משהו זוועה
אני לא יודע על מה הוא מדבר ועל איזה פורומים הוא מדבר אולי אלה פורומים של אנשים ממורמרים כמוהו שקשה להם לראות אנשים אחרים נהנים מסטים.
בתור אחד שרשום בעשרות פורומים שרובם לא בארץ אני יכול להעיד שהמצב לא קרוב בכלל למששחר חושב שהוא...
אבל כמו שאמרתי
זה שחר
לבן אדם יש היסטוריית ויכוחים עניפה
אהה ורק שתדע אדון שחר שההתפלספות שלי על ראפידשייר היתה כי כבר הוצאת לי תאוויר והחשק להגיב לך
אבל אתה מדבר לי על אמינות?
הדיעה שלך זה לא דבר אמין בכלל אז בבקשה בחר תמילים בזהירות לפני שאתה מפיל את עצמך באותה הרשת.
אם היית חכם מספיק כדי להבין את כיוון הדברים שלי שמהם משום מה בשיא חוסר החוכמה שלך הצלחת להסיק (שגם זה הישג) שאני לא אמין אז אולי היה אפשר להגיע איתך לאנשהו בדיונים כאן |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by r0tmani
אני לא מבין מה הבעיה פה?
ראובן עשה פה ג'סטה והביא לינקים לסטים כדי שגם אחרים יוכלו להנות
הדבר האחרון שיש לו בראש זה איך לנצל את העניין הזה ולהרוויח ממנו.
וגם אם הוא באמת מרוויח נקודות מהעניין, לא מבין מה כואב לך בזה
לפחות הוא מנסה פה קצת להחיות תפורום ושאחרים יהנו גם מסטים טובים
אז צריך להגיד תודה ולשתוק, או פשוט לא להגיב.
אם קשה לך לחכות 40 דקות בסבלנות אל תוריד וזהו. |
חחחחחח..אתה בכח מנסה להתווכח איתי שאני מכיר את רפידשייר מהרגע שהוא הוקם ? תתפלא אבל כן..מי שמעלה לרפידשייר יודע בדיוק למה הוא מעלה דווקא לשם(מניסיון אישי) גם אני הייתי כזה, ועוד רבים וטובים ממנו.
ותבין
אני לא מחכה כי יש לי פרימיום
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
עזוב זה שחר...
הוא היחיד כאן שזה מפריע לו...
הוא מנסה למצוא הצדקה בטיעונים מגוחכים שבכל פורום אחר ראפיד שייר זה משהו זוועה
אני לא יודע על מה הוא מדבר ועל איזה פורומים הוא מדבר אולי אלה פורומים של אנשים ממורמרים כמוהו שקשה להם לראות אנשים אחרים נהנים מסטים.
בתור אחד שרשום בעשרות פורומים שרובם לא בארץ אני יכול להעיד שהמצב לא קרוב בכלל למששחר חושב שהוא...
אבל כמו שאמרתי
זה שחר
לבן אדם יש היסטוריית ויכוחים עניפה
אהה ורק שתדע אדון שחר שההתפלספות שלי על ראפידשייר היתה כי כבר הוצאת לי תאוויר והחשק להגיב לך
אבל אתה מדבר לי על אמינות?
הדיעה שלך זה לא דבר אמין בכלל אז בבקשה בחר תמילים בזהירות לפני שאתה מפיל את עצמך באותה הרשת.
אם היית חכם מספיק כדי להבין את כיוון הדברים שלי שמהם משום מה בשיא חוסר החוכמה שלך הצלחת להסיק (שגם זה הישג) שאני לא אמין אז אולי היה אפשר להגיע איתך לאנשהו בדיונים כאן |
אתה לא צריך להתלבט יותר מדי תכנס לפורום של הסטים כאן תשים לינק של רפידשייר ותראה שאנשים יבקשו לינק אחר
ואם אני סתם מתווכח למה אתה נלחץ ומשקיע כל כך בתגובות שלך ? זה סותר את מה שאתה אומר |
|
|
| Shahar |
ד"א לכל הספקנים
Hello, Shhahahar! Your Premium-Account is valid until Tue, 20. Jun 2007. If you want to extend your premium-account, just click on "Extend Account" below. You have collected 63698 Premium-Points so far. To download files with your Premium-Account, you have to know the URL of that file and click on it. For privacy-reasons we do not offer a search-engine (See FAQ). Thus your uploads are safe here and will only be downloaded by the people you give the URL to. In the last 5 days you have downloaded 990 MB.
למי שחשב שיש לי אינטרס להתלונן על הלינקים המגוכחים שלו - יש לי פרימיום בתוקף בערך לחצי שנה.. אין לי שום אינטרס לקנא :D
הכל משיקולים טהורים |
|
|
| .::UnusTheos::. |
| quote: | Originally posted by Shahar
ד"א לכל הספקנים
Hello, Shhahahar! Your Premium-Account is valid until Tue, 20. Jun 2007. If you want to extend your premium-account, just click on "Extend Account" below. You have collected 63698 Premium-Points so far. To download files with your Premium-Account, you have to know the URL of that file and click on it. For privacy-reasons we do not offer a search-engine (See FAQ). Thus your uploads are safe here and will only be downloaded by the people you give the URL to. In the last 5 days you have downloaded 990 MB.
למי שחשב שיש לי אינטרס להתלונן על הלינקים המגוכחים שלו - יש לי פרימיום בתוקף בערך לחצי שנה.. אין לי שום אינטרס לקנא :D
הכל משיקולים טהורים |
אחי אני רואה שיש לך הרבה בעיות... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by .::UnusTheos::.
אחי אני רואה שיש לך הרבה בעיות... |
יותר מדי :) איזה לדוגמא? |
|
|
| .::UnusTheos::. |
| quote: | Originally posted by Shahar
יותר מדי :) איזה לדוגמא? |
עזוב אחי אפילו אין לי כוח לפתח איתך את הדיון הזה....
אתה פשוט מקרה אבוד גבר !!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by .::UnusTheos::.
עזוב אחי אפילו אין לי כוח לפתח איתך את הדיון הזה....
אתה פשוט מקרה אבוד גבר !!!! |
כן הא..העיקר שאתה נדיב וסתם במקרה העלית את הקבצים ל
RS
אין לך שום כוונה להרוויח נקודות חח.. |
|
|
| .::UnusTheos::. |
| quote: | Originally posted by Shahar
כן הא..העיקר שאתה נדיב וסתם במקרה העלית את הקבצים ל
RS
אין לך שום כוונה להרוויח נקודות חח.. |
גבר תקשיב אני אומר לך את זה בפעם האחרונה אין לי שום סיבה לעשות את זה סבבה...
אני לא צריך את הנקודות האלה שאתה מדבר אליהם וכל זה !!!!!
וחוץ מי זה אם זה ירגיע אותך אני לא מעלה את כל הקבצים האלה לבד סבבה....
כן אני גם לוקח את זה מי אתרים אחרים חלק מהדברים ....!!!!
אז תעשה טובה ותרד מהעניין הזה כי זה כבר מתחיל ממש לעצבן אותי ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by .::UnusTheos::.
גבר תקשיב אני אומר לך את זה בפעם האחרונה אין לי שום סיבה לעשות את זה סבבה...
אני לא צריך את הנקודות האלה שאתה מדבר אליהם וכל זה !!!!!
וחוץ מי זה אם זה ירגיע אותך אני לא מעלה את כל הקבצים האלה לבד סבבה....
כן אני גם לוקח את זה מי אתרים אחרים חלק מהדברים ....!!!!
אז תעשה טובה ותרד מהעניין הזה כי זה כבר מתחיל ממש לעצבן אותי ! |
אל תתעצבן אדון גבריאל :haha:
סמוך עלי אם יש לך כזה לב טוב תעלה את הקבצים ל
yousendit
זה יעזור הרבה יותר לאנשים שמורידים |
|
|
|
|