return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 
Giuseppe Ottaviani - Italy in the mix 001 @ Afterhours.fm 31 Jan 07 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Viperon
חחחחחח עלק יש לו פה אינטרס חחחח מעתיק הכל מטראנספיקס איזה אינטרס יש לו?
חחח
Glenn-Holmes
יופי שחר אז כמו שאתה רואה לא כולם אינטרסנטים כמוך...כולם אינטרסנטים
אבל לא כמוך...

ובנימה אופטימית זו אני חושב שכדאי שתרד מהנושא תיתן לאנשים כאן שרוצים לשמוע סטים להנות גם אם זה כרוך בסבל קל של המתנה.
אחרי הכל מתי אתה נהיית כזה שגריר של רצון טוב כלפי כל הפורום? אתה לא מצפה שאני יאמין שאתה דואג כל כך לאנשים כאן שיצטרכו להמתין דקות ארוכות וכל רצונך היה שהבחור ששם כאן תסטים יתן להם דרך נוחה יותר להשיג אותו נכון?
YoraY
מציע שתעשו טרד לסטים חדשים וזהו...
שפשוט כל סט חדש יהיה בצבע בולט וזהו...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
מציע שתעשו טרד לסטים חדשים וזהו...
שפשוט כל סט חדש יהיה בצבע בולט וזהו...


תאמת.?
אם יש משהו שחבל לי זה שאמרתי שישים את הסטים בטרד אחד
כרגע נפתחים פה 3-4 נושאים חדשים בשבוע
זה מעט מאוד
ולא נראה לי שזה יהיה נורא אם תהיה מעט הצפת סטים וטרדים בנושא
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יופי שחר אז כמו שאתה רואה לא כולם אינטרסנטים כמוך...כולם אינטרסנטים
אבל לא כמוך...

ובנימה אופטימית זו אני חושב שכדאי שתרד מהנושא תיתן לאנשים כאן שרוצים לשמוע סטים להנות גם אם זה כרוך בסבל קל של המתנה.
אחרי הכל מתי אתה נהיית כזה שגריר של רצון טוב כלפי כל הפורום? אתה לא מצפה שאני יאמין שאתה דואג כל כך לאנשים כאן שיצטרכו להמתין דקות ארוכות וכל רצונך היה שהבחור ששם כאן תסטים יתן להם דרך נוחה יותר להשיג אותו נכון?


זה לא עניין של רצון טוב כי באמת שאין לי בעיה שתחכה 70 דקות
זה העניין שמעצבן אותי לראות אנשים כמוהו ותאמין לי שאני רואה מספיק כאלה וכל פעם שאני רואה מישהו כזה שמעלה לינק ל
RS
אני מעלה בכוונה לשרת אחר כדי שיורידו והוא יפסיד את הנקודות

אתה חושב שאתה מכיר פורומים ושהעובדה שאתה מנהל פה איזה פורום הופכת אותך למבין גדול בתחום אז סבבה חח
מאחל לך שיהיה לך שליש מהניסיון שלי ואני מקווה שבזה לפחות לא תתווכח
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
זה לא עניין של רצון טוב כי באמת שאין לי בעיה שתחכה 70 דקות
זה העניין שמעצבן אותי לראות אנשים כמוהו ותאמין לי שאני רואה מספיק כאלה וכל פעם שאני רואה מישהו כזה שמעלה לינק ל
RS
אני מעלה בכוונה לשרת אחר כדי שיורידו והוא יפסיד את הנקודות

אתה חושב שאתה מכיר פורומים ושהעובדה שאתה מנהל פה איזה פורום הופכת אותך למבין גדול בתחום אז סבבה חח
מאחל לך שיהיה לך שליש מהניסיון שלי ואני מקווה שבזה לפחות לא תתווכח


לא יתווכח עם הניסיון שלך במחשבים

או בכל דבר שקשור לזה
אני מבין רק בדברים השטחיים ואחד מהם זה שאני רשום בערך ב30 פורומים של מוזיקה
והסיפור שהצגת כאן ממש לא נתקלתי בו במקומות שבהם אני רואה ששמים סטים
ואני מדבר על פורומים איכותיים מחול
DvJ
סטיקי להעלת סטים?
כל אחד יתרום קצת לינקים ממה שהוא מעלה וכו....
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by DvJ
סטיקי להעלת סטים?
כל אחד יתרום קצת לינקים ממה שהוא מעלה וכו....

נדרש..
uzi
היום הלינקים האלה להורדת סטים הם ממש מקובלים, גם בפורום הראשי פה. אני בעד, אם משהו רוצה שנרים טראד כל שבוע-שבועיים של לינקים חדשים אני בכיף אשתף.
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא יתווכח עם הניסיון שלך במחשבים

או בכל דבר שקשור לזה
אני מבין רק בדברים השטחיים ואחד מהם זה שאני רשום בערך ב30 פורומים של מוזיקה
והסיפור שהצגת כאן ממש לא נתקלתי בו במקומות שבהם אני רואה ששמים סטים
ואני מדבר על פורומים איכותיים מחול


במקום להתווכח פשוט תכנס לפורום טראקליסטים כאן ותראה לבד שאם נותנים רק לינק לראפידשייר אנשים מבקשים לינק למקום אחר

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
במקום להתווכח פשוט תכנס לפורום טראקליסטים כאן ותראה לבד שאם נותנים רק לינק לראפידשייר אנשים מבקשים לינק למקום אחר


מסקנה: זה מעיק להוריד משם למי שאין פרימיום...
אבל לא כל משאמרת...
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מסקנה: זה מעיק להוריד משם למי שאין פרימיום...
אבל לא כל משאמרת...


בדיוק זה מעיק. בפורומים אחרים (של הורדות) מעיפים אנשים כאלה כי יודעים שהם רק מקשים על הקהל.
כאן המטרה של הפורום היא לא הורדות אז לאף אחד אין זכות להעיף בנאדם על זה

וכמו שאתה רואה גם לא ביקשתי שתעיף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement