|
אבלטון לייב 6 - סרטים להכרה
|
View this Thread in Original format
| uzi |
הינה סרטים שיעזרו לכם להכיר את אבלטון 6 החדשה והכוח שלה. תוכלו לראות בהם את רוב הכילים והתכונות שבה. היא זכתה במספיק פרסים כי היא גאונית! המחיר שלה נחשב ממש זול לעומת המתחרות המקצועיות.
אם אין לכם חשק לראות את הסרטים אז אני יכול לסכם את אבלטון ככה:
גם תוכנת הפקה משוכללת, גם תוכנת רקמיקסים נוחה, גם תוכנה להפקה חיה בזמן אמת בשעת הופעה, גם תוכנה שמבצעת בזמן אמת אלמנטים של תקליטנות, גם עריכת סאונד מקצועית, גם תומכת בכל פלאג-אין וכלים ורטואלים מכל תוכנה מפורסמת מתחרה וגם מתאימה לאומן הבייתי וגם באולפני ענק.
פשוט בושה איך קיובייס החדשה המלאה עולה 1000 דולר כשאבלטון עולה חצי ממנה, משוכללת פי 3 ממנה וגם היא כלי נגינה להופעה (הפקה והקלטה) בזמן אמת!
(אם משהו פה בכלל יודע מה זה תכנות בזמן אמת...)
קליפים שמציגים את היכולות והתכונות הבסיסיות
http://www.ableton.com/live6-showcase
קליפים שמציגים מה חדש בגרסה החדשה
http://www.ableton.com/pages/live_6/whats_new/home
קליפים לשאר המוצרים של אבלטון
http://www.ableton.com/products |
|
|
| YoraY |
זה בדיוק מה שאני מפחד מהתוכנה הזאת.... העובדה שהיא משלבת איזה 5 תוכנות בתוכה
אני בטוח שיש לה המון כח בטוח ומת לדעת את זה אבל זה כבד על הנשמה הדבר הזה............ מי משתמש פה בזה ולאיזו מטרה? |
|
|
| uzi |
יוראי, אני ממש ממליץ לך לראות את הסרטים.
אני חייב לחזור שוב לעיניין ריזון לשניה. אני יכול לומר לך על עצמי שבפרוטי לופס לדוגמא רק מלשחק עשיתי 3 טראקים בלי ללמוד. זה רק בזכות הממשק! אין סיכוי בחיים שהייתי מצליח להבין את ריזון ככה סתם מתוך משחק!
מילא היית עובד עם קיובייס קודם ואז יש לך ידע קודם שעוזר לך. מאז שאני חוקר על אבלטון גם את קיובייס לא הייתי טורח להכיר.
ודבר אחרון על קיובייס, שבאמת כבודה במקומה מונח, אבל יש בריחה ממנה ענקית בשנים אחרונות וזה ההוכחה הכי גדולה. המוזיקאים הכי גדולים בסופו של דבר יומרו לך שהם בחרו באיזה תוכנה אחרת שיותר הייתה להם טובה ונוחה ואז הם גילו שקיובייס לא הייתה בשבילם מראש. |
|
|
| YoraY |
ראיתי קצת אבל הם לא אומרים לי כלום בטירוף...... :|
תיכול לכוון אותי לאנשהו שם?
... חבל על הזמן אם היה לי את היכולת להבין תוכנה.. הייתי ממזמןןןן נותן בראש...... |
|
|
| YoraY |
מה זה זה..... :|
קיצר נראה לי יצא פרוטי לופס 7.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by YoraY
מה זה זה..... :|
קיצר נראה לי יצא פרוטי לופס 7.. |
יצא מזמן =] |
|
|
| Shahar |
| אבלטון לייב תוכנה מצוינת לתיקלוט לייב \ סטים מוכנים מראש. אני משתמש בה למגהמיקסים, ממש נוחה, קלה, שימושית ונשמעת טוב |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
אבלטון לייב תוכנה מצוינת לתיקלוט לייב \ סטים מוכנים מראש. אני משתמש בה למגהמיקסים, ממש נוחה, קלה, שימושית ונשמעת טוב |
איך בדיוק קלה? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
איך בדיוק קלה? |
מה כל כך קשה בלקחת טראק לעשות לו
WARP
לקחת טראק אחר ולמקסס ביניהם (כשהדבר היחיד שאתה צריך זה רק חוש יצירתי
?! |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה כל כך קשה בלקחת טראק לעשות לו
WARP
לקחת טראק אחר ולמקסס ביניהם (כשהדבר היחיד שאתה צריך זה רק חוש יצירתי
?! |
שאין לי מושג איך עושים
WARP
ומחברים שני טראקים =\ |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
שאין לי מושג איך עושים
WARP
ומחברים שני טראקים =\ |
לעשות
WARP
זה פשוט לסמן את הביטים של הטראק
זה משהו שתלמד תוך כמה ימים
ברגע שיש
WARP
אז יש ביטמאץ וכל מה שנשאר לך זה להכניס את הטראק שאתה רוצה
(כמובן אתה צריך לכוון אל האקולייזר ככה שהכניסה והיציאה יהיו כמו שצריך)
אבל התוכנה עצמה ממש קלה וראיתי את גיא גרבר מנגן איתה זה ממש לא קשה |
|
|
|
|