|
Big Bang! - Lør 24.mars - 16 Bit Lolitas & M.I.K.E ++ (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| netroM |
| quote: | Originally posted by nephilim
. |
. |
|
|
| dj_alfi |
| jeg kommer.. en liten tur innom ihvertfall |
|
|
| Kimito |
Kjenner jeg deg rett Alfemann så blir du der all night long! Party hat on!
:D |
|
|
| dj_alfi |
| dummeste jeg har hørt! :P |
|
|
| ChrisWG |
| haha du skal alltid fly frem og tilbake alfi, på bang så fanger jeg deg og rocker hele kvelden. fy faen det blir så moro! |
|
|
| Trance Night 04 |
| du verden misja igjen det her blir stor stas og ikke minst m.i.k.e :eyespop: |
|
|
| dj_alfi |
jeg skjønner ikke hva du prater jeg om, christian...
faen leit jeg loka deg på nachspielet etter UTS ass, men gutta maste så jææævlig og de hadde allerede venta lenge på oss, og jeg fant deg ikke eller hva faen... nach var fett anyways.. kom forøvrig hjem ifra nachspiel for under 20 min siden.. |
|
|
| Kimito |
Da skulle tickets være ute. Hurry up and buy!
:D |
|
|
| Magnus_L |
Har lyst å dra på dette! Ser ut til å bli en fet kveld, spess med den lineupen! ;)
See you Kimito i helga i Bodø ;) spill mye fett for oss! |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by Magnus_L
Har lyst å dra på dette! Ser ut til å bli en fet kveld, spess med den lineupen! ;)
See you Kimito i helga i Bodø ;) spill mye fett for oss! |
det kommer ny flyer snart, de glemte å skrive på "NO DRUGS OR NORDLENDINGER"
så kjipt det.. :( |
|
|
| Magnus_L |
Ah enda bedre! Liker å føle meg litt som en tresspasser ;) btw..jeg refererte til noe som skjer/skulle skje i Bodø denne helga. Ser ut til at dette ble avlyst elns? :rolleyes: ..vel ingen Bodøtur likevel :(
Big Bang! virker svært lovende!!! |
|
|
| Kimito |
Fredagen ble visstnok avlyst. Dette var noe under 18 greier. Men lørdagen går som planlagt visstnok :) Det er for øvrig 18+
heia Bodø! |
|
|
|
|