|
Big Bang! - Lør 24.mars - 16 Bit Lolitas & M.I.K.E ++ (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| dj_alfi |
| hey, pm meg så kan vi se om jeg kan hooke for deg ;) |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by Bang!
Nei dessverre.. du kan jo kjøpe i en av butikkene om du kommer til Oslo på lørdag formiddag, Ljudia stenger 16:00.
Om det er helt krise kan du sende en mail til info[a]bangevents.net, oppgi navnet ditt så kan vi holde av det antallet du måtte ønske. Da må de hentes i Oslo sentrum senest 20:00. |
Problemet mitt er at jeg jobber den dagen, som ALLE andre helger det er events! (Hvordan er det mulig å legge alle på partallshelger?)
Jeg skal til Oslo i morgen, så kanskje jeg stikker innom Ljudia da.. |
|
|
| nordboh |
Hva med å bytte jobb dark?
:) |
|
|
| DJ_Dark |
Er da faen meg ikke min feil at ALLE events kommer på partallslørdager Oo
Jeg kom meg ikke innom Ljudia i går heller |
|
|
| Kimito |
| Stikk til Oslo tidlig neste lørdag :D |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by Kimito
Stikk til Oslo tidlig neste lørdag :D |
Som sagt så jobber jeg :) |
|
|
| deejay.nice |
I'll be there..ooooff course! :D
Detta blir en skambra kveld! |
|
|
| Kimito |
| I morgo smell det! :) |
|
|
| Trance Night 04 |
| no doubt om det :eyespop: |
|
|
| nordboh |
klokka stilles fram inatt, fra 2 til 3.
PI kjører på til 4 da eller? |
|
|
| netroM |
det betyr at jeg må stikke tidlig!!! :(
siste buss går 3:30... :( |
|
|
| DJ_Dark |
Holdt bare på til 3.15 sommertid! Det var litt kjipt!
Ellers var det supert, men jeg ble litt skuffet av at det kun var 4-5 som var ute på gulvet og danset til tider da Re:Locate spilte. :( |
|
|
|
|