|
Big Bang! - Lør 24.mars - 16 Bit Lolitas & M.I.K.E ++ (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Dark |
| Suger at jeg er 1mnd fra å se 16 Bit Lolitas! |
|
|
| moore |
| Gleder meg, og det har jeg gjort lenge! :) |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by dj_palm
hva har bodø med dette å gjøre? |
du har vært medlem siden 2004 og har fortsatt ikke lagt merke til at tråder har en tendens til å avspore her? :wtf: |
|
|
| DJ_Dark |
| Faen, trodde det var neste helg jeg, ikke den etter der. Igjen jobber jeg når det er et event. Hvordan er det mulig å plassere alt de helgene jeg jobber!? (partallshelger (uke)) |
|
|
| Kimito |
Dette blir fett indeed!
Du får forsøke å skaffe deg fri eller call in sick! :D
Skal se om jeg fortsatt ikke får fikset noen mixer av de som spiller... :) |
|
|
| Nicco |
Big Bang! 24 mars begynner å nærme seg. I den anledning kjører vi en liten konkurranse der det trekkes ut 3 vinnere som får gjestelisteplass.
Alt du trenger å gjøre er å registrere deg på Bang's mailingliste som du finner på www.bangevents.net
Vinneren trekkes ut onsdag 21 mars. |
|
|
|
|