|
Svenska sektionen försvinner
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Är ledsen att behöva meddela att ni alla som trodde på detta har gått på ett väldigt tråkigt och dåligt aprilskämt..
Tack och hej |
|
|
| King of Clubs |
| Ve och fasa!! :whip: :stongue: |
|
|
| Aendy |
| , jag blev skraj! Hade den försvunnit hade jag försvunnit! |
|
|
| Trancefella |
| Sanist! Nu missa ja nått igen juh! Mobbad!!!! :mad: :whip: |
|
|
| reveal |
| ärligt talat så gick jag inte på det :D |
|
|
| mindshooter |
| Haha har ni råkat ut för några andar tråkiga aprilskämt idag då? Inte jag fast jag har jobbat hela dan... Kände att jag måste lura någon iaf... |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Haha har ni råkat ut för några andar tråkiga aprilskämt idag då? Inte jag fast jag har jobbat hela dan... Kände att jag måste lura någon iaf... |
chillout forumet är fullt av kackiga aprilskämt... det här var bra dock :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
chillout forumet är fullt av kackiga aprilskämt... det här var bra dock :) |
Där skriver dom ju om allt möjligt.......En del av skämten är ju så dåliga så det är ju inte sant.... |
|
|
| reveal |
| jepp... som tex att swamper var nedskjuten.... hur kul är det att skoja om att folk är mördade? ungefär så lågt det går att komma |
|
|
| mindshooter |
Jag är död
April april |
|
|
| mindshooter |
BTW.......Kolla swampers skämt på huvudsidan...mkt välgjort!!!!!
Jag visste faktiskt inte om det när jag drog detta...fastän det är väldigt likt :) |
|
|
|
|