return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
NLTA Mix Contest 2007 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Massive
ik neem aan dat het wel een "live" mix moet zijn? Ik bedoel als er mensen zijn die met ableton live een mix in elkaar kunnen bouwen dan zouden die gemakkelijk kunnen winnen..?;)
DjRV
quote:
Originally posted by Massive
ik neem aan dat het wel een "live" mix moet zijn? Ik bedoel als er mensen zijn die met ableton live een mix in elkaar kunnen bouwen dan zouden die gemakkelijk kunnen winnen..?;)

Daar heb je dan wel weer heel erg een punt :)
Maarja hoe controleer je hoe iemand mixed ? :O
basd
Nou ja, beetje goed vertrouwen en zo.. Behoorlijk kansloos als je zo'n contest op die manier wil winnen..

Van het weekend maar weer eens een plaatje opzetten, kijken of het uberhaupt zin heeft mijn best te gaan doen voor een inzending..
AirPole
quote:
Originally posted by basd
Nou ja, beetje goed vertrouwen en zo.. Behoorlijk kansloos als je zo'n contest op die manier wil winnen..

Van het weekend maar weer eens een plaatje opzetten, kijken of het uberhaupt zin heeft mijn best te gaan doen voor een inzending..

Inderdaad, ik denk dat iedereen hier wel zo volwassen genoeg is om handmatig een mix in elkaar te pleuren.

Verder veel succes iedereen en doet uw best :p
Chicane
Behringer BCR-2000 + Ableton mix op de planning, ik ben ook van de partij dan. Met Ableton kun je nauwelijks meer de mist ingaan met beatmatchen enzo (als je warping goed toepast), maar het is wel live gedaan, terugspoelen en opnieuw doen is er niet bij. Foutjes zoals niet op de juiste bar inmixen zal je dan wel horen.
magrec
quote:
Originally posted by Chicane
Behringer BCR-2000 + Ableton mix op de planning, ik ben ook van de partij dan. Met Ableton kun je nauwelijks meer de mist ingaan met beatmatchen enzo (als je warping goed toepast), maar het is wel live gedaan, terugspoelen en opnieuw doen is er niet bij. Foutjes zoals niet op de juiste bar inmixen zal je dan wel horen.

Zelfs op de juiste bar spelen doet ableton al automatisch...als je met ableton mee doet moet je toch wel iets meer brengen dan alleen maar plaatjes aan elkaar plakken haha dat kan elke gek wel.

maar goed is verder lastig te bepalen of iemand zijn setje heeft ge-edit zodat alle foutjes er uit zijn gehaald.
Jasperovitsj
Als er niet genoeg animo is kan je altijd in het belgische forum nog wat dj's of juryleden ronselen ;)
Glaniskanis
Ik wil ook wel meedoen
Heb vast wel tijd om ff een mixje te doen :)
eieregooie
quote:
Originally posted by DjRV
Daar heb je dan wel weer heel erg een punt :)
Maarja hoe controleer je hoe iemand mixed ? :O

Niet. Maar eigenlijk zit het verschil m vooral in het beatmatchen en pitch shiften. Verder is het in en uit mixen geheel aan de inventiviteit van de DJ.

Maw, de jury moet dus goed bedenken waar ze waarde aan hecht... "Jeder kann beatmatchen" om het zo maar even te stellen.
Bailey
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als er niet genoeg animo is kan je altijd in het belgische forum nog wat dj's of juryleden ronselen ;)

Goed idee. Zal ik doen. Het loop namelijk nog niet echt storm hier :)

Push2005
Als er nog plaats is doe ik wel mee als Dj :)
Real
DJ hiero. Even die Hollanders laten zien hoe het moet. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement