|
NLTA Mix Contest 2007 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
Volgens mij zijn er nu meer Belgen dan Nederlanders :p
NLBETA Mix Contest? ;) (of een NLTA vs BETA Mix contest :D) |
|
|
| Jasperovitsj |
Hoeveel mensen doen er nu mee? En zijn er überhaupt juryleden?
Anders misschien toch nog ff wat meer reclame maken :) |
|
|
| magrec |
Kunnen die belgen niet zelf wat organiseren?
Ik wil trouwens ook wel een mixje opsturen ;)
Lijkt mij min 55 minuten en max 65 minuten? |
|
|
| Jasperovitsj |
Wij hebben in oktober nog een contest gehad :)
Nu ja, als jullie geen Belgen erbij willen, ook goed. Maar dan gaat het maar een triestige contest worden denk ik, gezien het aantal deelnemers :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wij hebben in oktober nog een contest gehad :)
Nu ja, als jullie geen Belgen erbij willen, ook goed. Maar dan gaat het maar een triestige contest worden denk ik, gezien het aantal deelnemers :p |
volgens mij zijn er al een stuk of 9 NLTA's die mee willen doen. |
|
|
| Real |
| In de vorige NLTA mix contest deden er ook een paar Belgen mee, dus ik zie niet in waarom dat nu niet zou kunnen? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd zeggen ze altijd. |
|
|
| Jasperovitsj |
| The Freezz heeft trouwens ook met de Beta contest meegedaan. Maakt toch niet uit? :) |
|
|
| DJ_Progrezz |
ik wil opzich wel meedoen, jury weet ik nog niet
ik moet al een contest jureren... |
|
|
| Neil CB |
Dankzij een tip van Chicane wou ik graag even mededelen dat ik wel intresse heb om de winnende dj set uit te zenden op Miranda FM / RTV Alkmaar (lokale alkmaarse radiozender dus:D). Het lijkt me ook wel leuk om dat even live telefonisch contact te hebben met de desbetreffende DJ.
Ik hoor graag of hier intresse voor is!
Check ter info anders ook even dit topic: http://www.tranceaddict.com/forums/...5&forumid=13&s=
of onze eigen site: www.nocturnalgrooves.nl |
|
|
| Chicane |
Kijk, dat zijn de betere prijzen dan een eervolle vermelding in je signature :D
Ik hoor de telefoon wel rinkelen als het zover is :stongue: |
|
|
| magrec |
| De belgen mogen wel mee doen hoor maar ik weet niet wat wijsheid is. 20 mixen van 60 minuten beoordelen is ook niet echt leuk voor de jury. |
|
|
| kolkiewolkie |
| Welke jury :p ? |
|
|
|
|