return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
NLTA Mix Contest 2007 (pg. 4)
View this Thread in Original format
BaRTeZ
Volgens mij zijn er nu meer Belgen dan Nederlanders :p

NLBETA Mix Contest? ;) (of een NLTA vs BETA Mix contest :D)
Jasperovitsj
Hoeveel mensen doen er nu mee? En zijn er überhaupt juryleden?
Anders misschien toch nog ff wat meer reclame maken :)
magrec
Kunnen die belgen niet zelf wat organiseren?

Ik wil trouwens ook wel een mixje opsturen ;)

Lijkt mij min 55 minuten en max 65 minuten?
Jasperovitsj
Wij hebben in oktober nog een contest gehad :)

Nu ja, als jullie geen Belgen erbij willen, ook goed. Maar dan gaat het maar een triestige contest worden denk ik, gezien het aantal deelnemers :p
magrec
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wij hebben in oktober nog een contest gehad :)

Nu ja, als jullie geen Belgen erbij willen, ook goed. Maar dan gaat het maar een triestige contest worden denk ik, gezien het aantal deelnemers :p


volgens mij zijn er al een stuk of 9 NLTA's die mee willen doen.
Real
In de vorige NLTA mix contest deden er ook een paar Belgen mee, dus ik zie niet in waarom dat nu niet zou kunnen? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd zeggen ze altijd.
Jasperovitsj
The Freezz heeft trouwens ook met de Beta contest meegedaan. Maakt toch niet uit? :)
DJ_Progrezz
ik wil opzich wel meedoen, jury weet ik nog niet

ik moet al een contest jureren...
Neil CB
Dankzij een tip van Chicane wou ik graag even mededelen dat ik wel intresse heb om de winnende dj set uit te zenden op Miranda FM / RTV Alkmaar (lokale alkmaarse radiozender dus:D). Het lijkt me ook wel leuk om dat even live telefonisch contact te hebben met de desbetreffende DJ.

Ik hoor graag of hier intresse voor is!

Check ter info anders ook even dit topic: http://www.tranceaddict.com/forums/...5&forumid=13&s=

of onze eigen site: www.nocturnalgrooves.nl
Chicane
Kijk, dat zijn de betere prijzen dan een eervolle vermelding in je signature :D

Ik hoor de telefoon wel rinkelen als het zover is :stongue:

magrec
De belgen mogen wel mee doen hoor maar ik weet niet wat wijsheid is. 20 mixen van 60 minuten beoordelen is ook niet echt leuk voor de jury.
kolkiewolkie
Welke jury :p ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement