|
NLTA Mix Contest 2007 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Massive |
| quote: | Originally posted by Real
DJ hiero. Even die Hollanders laten zien hoe het moet. :) |
geef Real maar wat puntjes voorsprong vooraf, dan maakt ie nog een béétje kans :D ;) |
|
|
| Jesse |
| Ik stel me ook weer beschikbaar als DJ! :) |
|
|
| Chicane |
| Hoelang in minuten moet je fabrikansel zijn om mee te mogen dingen naar de titel en eeuwige roem? Ik krijg al mn herrie niet in 80 minuten gepropt :p |
|
|
| Massive |
| allemaal een 3-uurs set lijkt me ook wel eens aardig :D :p |
|
|
| Botol&Cebok |
| ik doe ook mee ik draai gewoon maar met dcs en plaat heb nog niet egt verstand van mp3 computer mixer wel traktor maar is irritant |
|
|
| farris |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
ik doe ook mee ik draai gewoon maar met dcs en plaat heb nog niet egt verstand van mp3 computer mixer wel traktor maar is irritant |
Is dcs de voorloper van 12"? :p
Ik doe ook mee mocht het doorgaan.
Wellicht toch een idee om de Belgen inderdaad mee te laten doen en er een NLBETA mix contest van te maken?
- farris |
|
|
| DJ Zetski |
| Ik meld mij hierbij ook aan als DJ :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Ik meld mij hierbij ook aan als DJ :) |
+1 |
|
|
| jeronimo_jd |
Ik meld me ook aan als dj. Kan er alleen maar beter van worden;)
-dj jeronimo |
|
|
| The Freezzz |
| Ik wil ook wel meedoen... |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Count me in :) |
|
|
|
|