return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
NLTA Mix Contest 2007 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Massive
quote:
Originally posted by Real
DJ hiero. Even die Hollanders laten zien hoe het moet. :)


geef Real maar wat puntjes voorsprong vooraf, dan maakt ie nog een béétje kans :D ;)
Real
:toothless
Jesse
Ik stel me ook weer beschikbaar als DJ! :)
Chicane
Hoelang in minuten moet je fabrikansel zijn om mee te mogen dingen naar de titel en eeuwige roem? Ik krijg al mn herrie niet in 80 minuten gepropt :p
Massive
allemaal een 3-uurs set lijkt me ook wel eens aardig :D :p
Botol&Cebok
ik doe ook mee ik draai gewoon maar met dcs en plaat heb nog niet egt verstand van mp3 computer mixer wel traktor maar is irritant
farris
quote:
Originally posted by Botol&Cebok
ik doe ook mee ik draai gewoon maar met dcs en plaat heb nog niet egt verstand van mp3 computer mixer wel traktor maar is irritant

Is dcs de voorloper van 12"? :p
Ik doe ook mee mocht het doorgaan.
Wellicht toch een idee om de Belgen inderdaad mee te laten doen en er een NLBETA mix contest van te maken?

- farris
DJ Zetski
Ik meld mij hierbij ook aan als DJ :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by DJ Zetski
Ik meld mij hierbij ook aan als DJ :)

+1
jeronimo_jd
Ik meld me ook aan als dj. Kan er alleen maar beter van worden;)

-dj jeronimo

The Freezzz
Ik wil ook wel meedoen...
Blue Sky 99
Count me in :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement