return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
NLBETA Mix contest 2007
View this Thread in Original format
Bailey
Geachte zuiderburen.

Wij Hollanders organiseren weer eens een mix contest. Maar omdat het nog niet echt storm loopt, kunnen we wel wat versterkingen gebruiken :D

Jury/Dj's kunnen zich HIER aanmelden.
Push2005
Eens meedoen zonder zelf te organiseren lijkt me wel fijn :p

Count me in :)
Real
Hoera!
Real
De inschrijvingen stoppen vanavond, dus als er nog een kornuit wil meedoen...
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Real
De inschrijvingen stoppen vanavond, dus als er nog een kornuit wil meedoen...


Goed dat je't zei :p
MikeVee
Ze hebben al 1 jurylid daar :stongue: :stongue: :stongue:
Jasperovitsj
Aangezien de Hollanders het precies toch niet op de rails (willen) krijgen, iemand zin in een volgende BETA DJ-contest, met uiteraard plaats voor onze Nederlandse medemens? Of is het nog wat te vroeg na de vorige? :)
DJ Zetski
Ik zeker, ging normaal die Nederlandse contest meedoen maar kon mij onmogelijk aan de deadline houden.
The Freezzz
T wordt dus een BENLTA Mix Contest ipv NLBETA
Real
Sure ik wil wel meedoen.

Dj LPG
Ik wil ook weer mee doen...als Dj wel te verstaan:)
Jasperovitsj
Laat ons het dan wat concreter maken :)


DEELNEMERS NLBETA DJ-CONTEST 2007

DJ's

Push2005 (Be)
Real (Be)
DJ Zetski (Be)
DJ LPG (Be)
Jasperovisj (Be)


Juryleden




Deadline voor inschrijving: Zaterdag 14 april OF 25 deelnemers (tenzij iemand een ander voorstel heeft? :))

Laat je ook niet afschrikken om jurylid te worden. Zo veel werk is het echt niet, en je krijgt de kans om zomaar en voor niks goeie sets te beluisteren ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement