|
NLBETA Mix contest 2007
|
View this Thread in Original format
| Bailey |
Geachte zuiderburen.
Wij Hollanders organiseren weer eens een mix contest. Maar omdat het nog niet echt storm loopt, kunnen we wel wat versterkingen gebruiken :D
Jury/Dj's kunnen zich HIER aanmelden. |
|
|
| Push2005 |
Eens meedoen zonder zelf te organiseren lijkt me wel fijn :p
Count me in :) |
|
|
| Real |
| De inschrijvingen stoppen vanavond, dus als er nog een kornuit wil meedoen... |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Real
De inschrijvingen stoppen vanavond, dus als er nog een kornuit wil meedoen... |
Goed dat je't zei :p |
|
|
| MikeVee |
| Ze hebben al 1 jurylid daar :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Aangezien de Hollanders het precies toch niet op de rails (willen) krijgen, iemand zin in een volgende BETA DJ-contest, met uiteraard plaats voor onze Nederlandse medemens? Of is het nog wat te vroeg na de vorige? :) |
|
|
| DJ Zetski |
| Ik zeker, ging normaal die Nederlandse contest meedoen maar kon mij onmogelijk aan de deadline houden. |
|
|
| The Freezzz |
| T wordt dus een BENLTA Mix Contest ipv NLBETA |
|
|
| Real |
| Sure ik wil wel meedoen. |
|
|
| Dj LPG |
| Ik wil ook weer mee doen...als Dj wel te verstaan:) |
|
|
| Jasperovitsj |
Laat ons het dan wat concreter maken :)
DEELNEMERS NLBETA DJ-CONTEST 2007
DJ's
Push2005 (Be)
Real (Be)
DJ Zetski (Be)
DJ LPG (Be)
Jasperovisj (Be)
Juryleden
Deadline voor inschrijving: Zaterdag 14 april OF 25 deelnemers (tenzij iemand een ander voorstel heeft? :))
Laat je ook niet afschrikken om jurylid te worden. Zo veel werk is het echt niet, en je krijgt de kans om zomaar en voor niks goeie sets te beluisteren ;) |
|
|
|
|