|
Monday Bar XL - Paul Van Dyk ..::.. 5 april - Skärtorsdag (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Dark |
| Jeg vurderte å dra, men droppet det pga lite penger.. |
|
|
| Trance Night 04 |
| quote: | Originally posted by DJ_Dark
Jeg vurderte å dra, men droppet det pga lite penger.. |
for noe tull jeg veit at du stiller ;) |
|
|
| DJ_Dark |
| Haha. Var på MBXL med Ferry da. Men nå har jeg lite penger og noe på gang med ei jente :D |
|
|
| Flanker |
| Vet någon om det går att få tag på förköpsbiljetter på annat sätt än att knalla till C.U.M. Clubwear i Stockholm och tjacka dom där? För oss icke-08or är det lite väl långt att åka bara för det. Känns lite osäkert att åka dit och hoppas på att komma in i dörrn... |
|
|
| SteveTranz4ever |

DJ's:
Main floor:
22.30-01.00 : David West
01.00-04.00 : Paul van Dyk
Dum n Furry Room:
23.00-04.00: Özgür Can & JdotP
Roll call:
- Steve
|
|
|
| jofawe |
jag KANSKE kommer, om jag lyckas med en grej..
Isåfall blir det marc van linden i Åbo med :P |
|
|
| Trance Night 04 |
jeg stiller men det jeg lurte på kan man få kjøpt billetter ved inngangen:) ? drar med en 1 person..så vi er 2 stk..
veit også at det kommer flere nordmenn den dagen |
|
|
| marlon69 |
| Såg honom senast i Johannesburg på en fotbollsstadium under öppen himmel. Enormt! Hur mycket människor som helst. Enorma visuals. Undras om man vill jämföra med Münchenbryggeriet.... Får se om jag går.... |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by Trance Night 04
veit også at det kommer flere nordmenn den dagen |
Ja, freeloop og Euphoria_Ibiza fra TA ;) |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: |
Roll call:
- Steve
|
+1, Jag lär ju också dyka upp under kvällen:D |
|
|
| Flanker |
| quote: | Originally posted by Trance Night 04
jeg stiller men det jeg lurte på kan man få kjøpt billetter ved inngangen:) ? drar med en 1 person..så vi er 2 stk..
veit også at det kommer flere nordmenn den dagen |
Undrar som sagt precis samma sak - är det idé att försöka fixa biljett i dörren? Hur långt i förväg lär man få vara där i så fall? Ingen optimal lösning för min del tycker jag, men att åka ända till Sthlm bara för att fixa en förköpsbiljett är lite väl drygt. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Saxat från senaste nyhetsmailet!
Biljetterna till festen med världens största djs går åt med en väldig fart. Fortsätter det i samma takt är lär de vara slut långt innan festen så vänta inte för länge...
Läs hela nyhetsmailet här |
|
|
|
|