return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Monday Bar XL - Paul Van Dyk ..::.. 5 april - Skärtorsdag (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_Dark
Jeg vurderte å dra, men droppet det pga lite penger..
Trance Night 04
quote:
Originally posted by DJ_Dark
Jeg vurderte å dra, men droppet det pga lite penger..


for noe tull jeg veit at du stiller ;)
DJ_Dark
Haha. Var på MBXL med Ferry da. Men nå har jeg lite penger og noe på gang med ei jente :D
Flanker
Vet någon om det går att få tag på förköpsbiljetter på annat sätt än att knalla till C.U.M. Clubwear i Stockholm och tjacka dom där? För oss icke-08or är det lite väl långt att åka bara för det. Känns lite osäkert att åka dit och hoppas på att komma in i dörrn...
SteveTranz4ever


DJ's:
Main floor:
22.30-01.00 : David West
01.00-04.00 : Paul van Dyk

Dum n Furry Room:
23.00-04.00: Özgür Can & JdotP



Roll call:

- Steve


jofawe
jag KANSKE kommer, om jag lyckas med en grej..
Isåfall blir det marc van linden i Åbo med :P
Trance Night 04
jeg stiller men det jeg lurte på kan man få kjøpt billetter ved inngangen:) ? drar med en 1 person..så vi er 2 stk..


veit også at det kommer flere nordmenn den dagen
marlon69
Såg honom senast i Johannesburg på en fotbollsstadium under öppen himmel. Enormt! Hur mycket människor som helst. Enorma visuals. Undras om man vill jämföra med Münchenbryggeriet.... Får se om jag går....
DJ_Dark
quote:
Originally posted by Trance Night 04

veit også at det kommer flere nordmenn den dagen


Ja, freeloop og Euphoria_Ibiza fra TA ;)
Christian Ö.
quote:

Roll call:

- Steve



+1, Jag lär ju också dyka upp under kvällen:D

Flanker
quote:
Originally posted by Trance Night 04
jeg stiller men det jeg lurte på kan man få kjøpt billetter ved inngangen:) ? drar med en 1 person..så vi er 2 stk..


veit også at det kommer flere nordmenn den dagen


Undrar som sagt precis samma sak - är det idé att försöka fixa biljett i dörren? Hur långt i förväg lär man få vara där i så fall? Ingen optimal lösning för min del tycker jag, men att åka ända till Sthlm bara för att fixa en förköpsbiljett är lite väl drygt.
SteveTranz4ever
Saxat från senaste nyhetsmailet!

Biljetterna till festen med världens största djs går åt med en väldig fart. Fortsätter det i samma takt är lär de vara slut långt innan festen så vänta inte för länge...


Läs hela nyhetsmailet här
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement