|
Monday Bar XL - Paul Van Dyk ..::.. 5 april - Skärtorsdag (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
hur har folk tänkt förfesta?
jag bor ju bedömt 50m från munchen där jag kommer lira skivor med två polare men det är jättelitet (15kv2) så jag vet inte hur många man skulle kunna trycka in :P om ingen har något bättre förslag så är ni välkommna iaf :tongue3 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag fixar ingen förfest denna gången... jag kommer husera hos Brommapojken (TC) innan! |
|
|
| Snowave |
| Hej! Jag har fått tinnitus så jag kan inte gå på spelningen är det någon som vill köpa en biljett 280sek så säg till. asap please. |
|
|
| toka |
| ses ikväll! kommer bli fett! |
|
|
| Crillz0r |
Japp, det kommer bli najs :D
Synd det där med tinnitus dude :S |
|
|
| Christian Ö. |
Hiiiiihaaaaaaaaa!!!! |
|
|
| Vizay |
| blir tyvärr inget för min del pga. ekonomiska skäl, har tyvärr inte råd helt enkelt :/ |
|
|
| Pisch |
| Inte för mig heller, så jävla trist, men ska man tjacka högtalare sen så får man spara! |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Crillz0r
Japp, det kommer bli najs :D
Synd det där med tinnitus dude :S |
mmm tack. väl det löser väl sig nåndag. |
|
|
| Connector |
STEEVE!
Gillade din fyllekommentar: "Om jag var bög så..."
Säger inte mer.... haha
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Var inte där men hörde att det var en bra fest med mindre strul |
|
|
| Crillz0r |
Japp det gick väldigt smidigt. Jag var misstänkt för narkotika där, kom ett par snubbar o tog in en liten korridor och hade ett snack med mig, kollade mina pupiller, mina händer, o innehållet i min snus dosa. Ha, det var lite suspekt, antar att jag såg lite drågad ut eller för exalterad av musiken. Hehe. Det var väldigt nice.
Jag tycker David West körde oväntat bra.
PVD körde som väntat, om inte bättre, hans set var klockrent.
Özgür Can & JdotP, fan dem såg ut att ha kul där, mixa & trixxa som fan :) Det där mixer bordet dem använde var jävligt coolt!
Japp denna dag var jävligt bra :D! |
|
|
| Christian Ö. |
| jävligt bra kväll och vilket jävla djbås det var på main. Bredvid djm-800 så stog det inte mindre än en xone 3d!:crazy: |
|
|
|
|