return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Monday Bar XL - Paul Van Dyk ..::.. 5 april - Skärtorsdag (pg. 3)
View this Thread in Original format
Trance Night 04
da ble togbillett og fly fiksa ..håper for all del det finnes en løsning på det her problemet når det gjelder billetter til pvd den 5 apr:)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Trance Night 04
da ble togbillett og fly fiksa ..håper for all del det finnes en løsning på det her problemet når det gjelder billetter til pvd den 5 apr:)

Nu minns jag inte vad Norrmännen heter på TA (DJ Dark och nån fler) som var på Ferry Corsten för nån månad sen men då fixade MondayBar så de stod på en gästlista för betalande eftersom de inte kunde köpa förköpsbiljetter från Norge.

Maila och fråga dem på [email protected] :gsmile:
Trance Night 04
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nu minns jag inte vad Norrmännen heter på TA (DJ Dark och nån fler) som var på Ferry Corsten för nån månad sen men då fixade MondayBar så de stod på en gästlista för betalande eftersom de inte kunde köpa förköpsbiljetter från Norge.

Maila och fråga dem på [email protected] :gsmile:



vel det her er euphoria_ibiza (bruker en annen acount)og han andre jeg drar med meg heter terje bakken :)
Vizay
jag och tjejen kommer om vi får tickets. måste antagligen vänta tills efter löning desvärre :/
Crillz0r
Kommer antagligen komma på detta, dock så måste jag förbeställa biljett. Undrar om det är nån som skulle förbeställa åt mig? Jag betalar med kredit kort. Eller så kan jag betala den 5:e om vi möts nån stans :D


Okej så jag har fått en som bor i stockholm att köpa åt mig, men hon är under 18 år, är det möjligt på nåt sätt att hon kan bevisa att hon köper biljetten ÅT mig? :)

Borde väl inte va nåt problem att köpa 1 biljett om man är under 18? Med tanke på att man ändå måste visa leg därborta i bryggeriet?
Connector
sugen! Men har inte råd! Får sitta hemma och slänga på ett pvd-set och mysa :)
DJ_Dark
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nu minns jag inte vad Norrmännen heter på TA (DJ Dark och nån fler) som var på Ferry Corsten för nån månad sen men då fixade MondayBar så de stod på en gästlista för betalande eftersom de inte kunde köpa förköpsbiljetter från Norge.

Maila och fråga dem på [email protected] :gsmile:


Det vi gjorde var at Fredrik (freeloop) sendte en mail til dem og skrev at vi ikke fikk bestilt over nettet og de satte oss på guestlisten!
Crillz0r
quote:
Originally posted by DJ_Dark
Det vi gjorde var at Fredrik (freeloop) sendte en mail til dem og skrev at vi ikke fikk bestilt over nettet og de satte oss på guestlisten!


Respect!
DJ_Dark
quote:
Originally posted by Crillz0r
Respect!


Hehe, ja. Jeg fikk kjøpt i døra selv om jeg ikke er 20 ;)
Flanker
Jag gjorde samma sak (mailade till MondayBar och frågade snällt om man kunde bli uppsatt på gästlista) och jodå, Staffan & Co är ju så hyggliga så det gick bra...! Ser väldigt mycket fram emot torsdagen, länge sen jag var på nån trance-fest nu. :toocool:

Trance Night 04
yess da gikk tingene i boks for oss nordmenn ..soon pvd :D
AC.
Skulle vara kul att se Paul van Dyk igen. Var ett bra tag sen man var ute på trance också, lika bra att kickstarta det med Paul...

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement