|
is dit een idee of niet?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Gemiddelde kennis over muziek is volgens mij ook sterk afgenomen hier....wij lopen echt te vaak achter....slechte zaak :( |
lekker positief... kun je ook voorbeelden geven:
1) WAARIN wij dan achterlopen
2) op WIE (en dan duidelijk naam forum of lui erbij...)
ben ik benieuwd naar, wil nl. wel bijblijven :D
massol
EDIT: wat vind jij goede muziek trancefool... d8 dat we toch allemaal wel trance wel goed vonden, maar blijkbaar denk jij daar anders over.. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Yarnie
spiek 4 yr self:toothless |
haha nou ik zit sinds een een jaar op meerdere forums.....ik praat in het algemeen het algemene niveau;). Ik kom hier niet voor niets meer erg weinig de laatste tijd.
Als ik nou echt concrete voorbeelden moet gaan noemen zal ik weles gaan spitten, weetnie of ik daar wel moeite voor wil doen / zin in heb. Het valt mij gewoon op dat het algemene (!) niveau hier heet laaste half jaar erg is gedaald |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
EDIT: wat vind jij goede muziek trancefool... d8 dat we toch allemaal wel trance wel goed vonden, maar blijkbaar denk jij daar anders over.. |
jij begon hier over top 40 plaatjes reviewen....wrom tranceplaatjes reviewen als je die al een aantal maanden geleden heb gedownload (trance dan):rolleyes: |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
jij begon hier over top 40 plaatjes reviewen....wrom tranceplaatjes reviewen als je die al een aantal maanden geleden heb gedownload (trance dan):rolleyes: |
ok ok, voor de duidelijkheid: NIETtranceplaten reviewen... ik ben gewoon benieuwd wat mensen hier van andere muziekstijlen vinden, en pak dan voor het gemak platen uit de top40, want daar staan AF EN TOE best aardige NIETtrancenummers in (ok, ok, 80% is echt hopeloos) PLUS dat de meesten die toch wel kennen...
en als je zegt dat ALLES in de top 40 slecht is vind ik je kijk op muziek eigenlijk net zo bekrompen als al die mensen die trance "rommel, bagger, geboenkeboenke, saai, nep en ga zo al niet door" noemen....
en ik weet gewoon dat er mensen zijn op dit board, waaronder ikzelf, die naast trance ook prima naar andere stijlen such as rock kunnen luisteren en dat ook kunnen waarderen....
maarja, daarover spreken wordt niet gewaardeerd... weet ik dat iig :) |
|
|
| TranceFool |
| Van mij mag je er best over praten, tis niet mijn forum. Ik weet iig dat ik hier verkeerd zit als we hier iedere week top 40-nummertjes gaan reviewen |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
ik ben gewoon benieuwd wat mensen hier van andere muziekstijlen vinden |
rap--->>> bleeeeeeeegh nigga
aarrreeennbieee----->>> bleeeeeegggggghhhhh
rock------->>>>>> bleeeegh
nederlandse toppers---->>> woef!:D |
|
|
| tijs08 |
haha wat een slecht idee kolkie!!
maar het is gelukkig maar een idee :D
en we hebben er weer zinloze thread bij waar wel volop in word gereplied dus word er weer meer gepost op dit forum dus is het probleem opgelost dat er hier te weinig gepost zou worden en kunnne we lekker over andere dingen gaan lullen :D |
|
|
| DJ Bazz |
slecht idee zit hier juist voor de trance op het forum
niet voor die huppelkutjes van de top 40 |
|
|
| Optimus |
| ik wil wel een review van het nieuwe album van JLO:D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | | is dit een idee of niet?? |
Ja! het is een idee! Maja geen goed idee verdurrr :) |
|
|
| Henkie_henk |
Geen goed idee
enne optimus is dat jlo album niet allang uit?? of bedoel je die met remixes??? dies wel goed ja :) heb k al een tijdje.. k bedoel.. ja dat bedoelde k.. wel grappige remixen :) Murderah!
en wat nou trance kennis afgezwakt wie dat ook zei.. de mijne niet (had zowiezo al geen kennis..).. maar ben wel l33ter geworden kwa style.. en tips enzo..
HC greetings fly out to M5
psssssst kolkie ---> http://www.tina.nl/intro/flashcheck.html
.o/ |
|
|
| Cosmic Guy |
Het lijkt erop dat je weinig support hebt KW....
Ik heb trouwens voor de 1x per week optie gestemd, ik bedoel ik kom hiet toch bijna dagelijks dus dat kan ik ook wel meepikken dan.
Over het niveau: ik ben redelijk nieuw (geregistreerd in januari), maar ik vind het nogal meevalllen.
Zo, dat is eruit |
|
|
|
|