|
is dit een idee of niet?? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
ik vind optimus een useless poster.... o wacht... dat weet ie al....LOL
[serieus mode]
ik vind dat de mods niet zo snel een thread moeten sluiten als er een eens een lolletje inzit of als er 'gesprekken' inzitten... serieus, ik vind dat niet erg...
[/serieus mode]
en waarom word IK gewezen op dat pm-en.. ik heb in deze thread nix persoonlijks gezegd... ik d8 dat je dan bij mijn plaatsgenoot en medepartybezoeker van vanavond moet wezen....:rolleyes:
mzzl (zoals het nu lijkt komt in een paar minuten eindelijk de uitslag van de producercontest... tis wat laat, ik weet het...) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik stem voor flamen :D
kick-off: ik vind henkie nog steeds een oelewapper :D |
ik vind mijzelf echt een klootzak:D:D:D |
|
|
| Donna |
| 40+ uur per week werken en dan nog geen geld hebben,doen jullie aan liefdadigheids werk?:rolleyes: |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Jukx
ik vind henkie maar een malle jongen! :toothless |
ik vind pim fortuyn maar een malle jongen! :toothless |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
40+ uur per week werken en dan nog geen geld hebben,doen jullie aan liefdadigheids werk?:rolleyes: |
ik vind donna een theekransjetante :D |
|
|
| TranceFool |
| ik heb de schurft aan heel veel mensen op dit forum.....:toothless |
|
|
| Jukx |
stelletje useless posters!
ga eens een leuke thread verzinnen ofzo.. nerds!
:toothless :p |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik vind donna een theekransjetante :D |
Ohhhh daar hebbik nu trek in....met bergen suiker!!
ff zetten:stongue:
Wie komt r bij tante don op de theeeeeeee????:p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Er zijn hier 2 dames in deze thread waar ik graag een keer sex mee zou willen hebben. Het liefst tegelijk.
LOL, nu ff serieus.
Waar gaat t nog over, dan kan ik ook meelulle nml.
mmm, misschien is het een verborgen fantasie waar ik me 's nachts in bed mee vermaak :stongue: |
|
|
| Henkie_henk |
| haha gatverdamme |
|
|
| Miss Proximus |
whehehe :D
komop donna we gaan thee drinken met profeetrus ;) |
|
|
| Donna |
| jaaaaaaaa,zullen we een koekje meenemen of juist niet?:P |
|
|
|
|