|
is dit een idee of niet?? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| John |
hmm neu.. voor de top 40 kijk ik wel op 538.nl ofzo :)
der is trouwens nix mis met goeie top 40 nummers, want die zijn er wel (IMO), maar niet op een trance forum:p
(btw, de reden datik nie zoveel meer post is omdat mn pc ff tijdelijk niet op mn kamer staat en ik et een beetje druk met school heb, maar "i will be back!":D) |
|
|
| Jukx |
top40 nummertjes??????
zeer slecht idee! wat stelt die hele top40 nou voor? dat is toch geen muziek meer?! dat is pure marketing!! hoe haal ik, met de minste moeite, zo snel mogelijk en zo veel mogelijk geld binnen.
sorry hoor maar: :rolleyes:
op zich vind ik het wel een goed idee om het eens over andere stromingen te hebben dan puur en alleen trance. zodat eenieder zijn grenzen kan verleggen en zijn horizon kan verbreden. ;)
ik bedoel; paul van dyk, armin van buren, tiesto, johan gielen, ferry corsten, dumonde en dj scot project etc etc die kennen we nou zo onderhand toch wel.
verder ben ik het met TranceFool eens dat het niveau niet echt super best is. ik bedoel ik zit hier al behoorlijk lang en ik moet zeggen dat als ik hier of op de Music Discussion weleens topics lees dat ik zoiest heb van: nouuu, 1,5 jaar geleden heb ik precies hetzelfde, over precies dezelfde namen en over precies dezelfde soort liedjes gelezen.
met andere woorden: er zit gewoon vrijwel géén vooruitgang in!!!!
maaaaaaaarja |
|
|
| Optimus |
| laten we over drum & bass en speed garage gaan lullen:D:D:D |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Optimus
laten we over drum & bass en speed garage gaan lullen:D:D:D |
haha daar mag je nieteens grapjes over maken |
|
|
| Jukx |
nou ik zou best wel wat meer over drum n bass te weten willen komen! ik vind het best wel coole muziek..
maarja, wat dus alweer een beetje blijkt is dat niemand ervoor open staat en iedereen die muzieksoort afkeurt omdat het onbekend is en er toch alleen maar alto's naar luisteren :rolleyes:. en tja, wat de boer niet kent dat eet hij niet. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Jukx
nou ik zou best wel wat meer over drum n bass te weten willen komen! ik vind het best wel coole muziek..
maarja, wat dus alweer een beetje blijkt is dat niemand ervoor open staat en iedereen die muzieksoort afkeurt omdat het onbekend is en er toch alleen maar alto's naar luisteren :rolleyes:. en tja, wat de boer niet kent dat eet hij niet. |
jep idd :).....wist nog wel dat 1,5 jaar geleden alleen maar luisterde naar trance maar sinds een jaartje of wat ook techno ed. eerst beetje wennen, maar je leert door verschillende stijlen beter naar de muziek te luisteren. D&B vink nog beetje erg vaag, maar dat wendt misschien ook nog weles. Favo stijl is nog steeds wel duitse hardtrance ala shokk....maar er zijn idd te weinig mensen die nieuwe dingen uitproberen |
|
|
| Ruben_Dubbink |
HUMOR! toch niet echt veel medestanders KW, helaas voor jou.
Zelf voel ik er ook niet zoveel voor eerlijkgezegd, niet echt interessant, sorry.....
moet wel zeggen dat het hier een beetje dood is,
tuurlijk kan ik daar zelf ook wel verandering inbrengen,
maar door tijdgebrek e.d. kom ik ook nog maar erg weinig hier op het forum.
GreetZ 'busy' RubDub |
|
|
| Dr. Kuipers |
Zie niet echt in wat voor toevoeging het geeft eigenlijk...
Ik zal wel mening geven mocht je wat posten
In The End van Linkin Park vink trouwens goed nummer :p
offtopic: See Ya tommorow KW :D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
offtopic: See Ya tommorow KW :D |
heeft ie het weer voor mekaar? |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
heeft ie het weer voor mekaar? |
Beetje zwakjes hoor Dubbink...
Index is zooooooo bruut en meneertje heeft weer geen zin :rolleyes:
I can't believe it :p |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Beetje zwakjes hoor Dubbink...
Index is zooooooo bruut en meneertje heeft weer geen zin :rolleyes:
I can't believe it :p |
eerst ff wat recht zetten hoor:
1. die opmerking bedoelde ik richting KW, hij begrijpt um wel, dus
niet tegen jou bedoelt
2. als je 40+ uur in de week werkt, heb je wel even zin in helemaal
niks
3. als je je vriendin dan ook nog niet zo heel veel vaak ziet, is de
vrijdagavond dan daarvoor geschikt
4. als je geen geld als water hebt, wordt het al lastig
5. al een dikke week de griep
beetje veel argumenten om wel te gaan toch?
Nou ja, vindt het aan de ene kant wel jammer hoor.
Jullie iig veel plezier gewenst!
GreetZ RubDub |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
eerst ff wat recht zetten hoor:
1. die opmerking bedoelde ik richting KW, hij begrijpt um wel, dus
niet tegen jou bedoelt
2. als je 40+ uur in de week werkt, heb je wel even zin in helemaal
niks
3. als je je vriendin dan ook nog niet zo heel veel vaak ziet, is de
vrijdagavond dan daarvoor geschikt
4. als je geen geld als water hebt, wordt het al lastig
5. al een dikke week de griep
beetje veel argumenten om wel te gaan toch?
Nou ja, vindt het aan de ene kant wel jammer hoor.
Jullie iig veel plezier gewenst!
GreetZ RubDub |
1. was ook geen flame hoor, alleen vorige keer ging je ook al niet mee...
2. KW werkt ook 40+ uur in de week, ik kan me juist voorstellen dat je er dan wel ff uit wil en vet wilt gaan feesten
3. kan ik wel inkomen ja :)
4. me heeft ook bijna geen poen, als ik niet jarig was geweest laatst had ik ook geen poen gehad :), en wanneer was jij ook alweer jarig, juist ja 1 dag na mij :D
5. kan ik ook wel inkomen ja :)
dat zijn van de 5 punten, 2 die blij staan, minder dan de helft :)
oja vat dit niet op als flame hoor :p
maar ga dan de volgende keer mee, je mist echt wat! |
|
|
|
|