return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Cream 30 april (Sthlm) (pg. 2)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by nosfea


tiesto kanske inte kommer, men han är en av kandidaterna som
cream vill ha hit till cream festen.


vilka är kandidater?
King of Clubs
quote:
Originally posted by reveal


vilka är kandidater?


Skulle också hemskt gärna vilja veta.
doter
Seg info om denna festen som e sååå snart!!! =(
Dj_ExOn
Vart får Gaby tag på sin info?
Förresten.. det var någon som skrev att Gaby var med i TE2002 videon? Vilken Minut?
doter
Under Dumonde, 2 ggr!

Hon går inte å missa, har rosa linne å mörkt hår å ett leende på läpparna!

Förresten... E d nån som vet vilken låt d e som Dumonde spelar, å Bas & Ram å Francois, å den som spelas under Club Trance???

Måste veta dessa låtarna!!!

pls!

Resten av låtarna kan ja redan... =P
Om nån undrar..!
SteveTranz4ever
Ha ha... det måste vara Gaby, så himla likt , hade inte sett just den sekvensen tidigare, ska se om jag kan sno ur en bild från denna.
Fan va kul...

edit: Ja kolla själva här , är det inte....
typ 24.38 in i videon
Xplorer76
Svårt att tro att Tiesto kommer lira på Cream när hans USA turne börjar dagen efter, men kanske Ferry som ändå är i krokarna....
nosfea
quote:
Originally posted by reveal


vilka är kandidater?


en annan kanditat e timo maas, men han blir det nog inte,
för han spinnar på nån PR kryssnings färja veckan innan.
Vet inte om det var Silja eller Birka, aja....
ska försöka ta mig in på den festen :D
Gaby
Cream party är inte så mycket för trance så nu sk avi inte hoppas för mycket!
Maila [email protected] och önska 10 djs som ni vill ha hit. Skriv på engelska och skriv gärna varför just den djn ska komma hit ;)
Samma sak gäller för Ministry of Sound festen ;)
Beamish
är det en officiell MoS fest. För att på deras sida står det ingenting om Stockholm om man tittar på klubbar under Maj.

Gaby
Japp det är det!! Men line-up och sånt är inte klart än...
Beamish
ok, då e jag med
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement