|
Cream 30 april (Sthlm) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| doter |
skulle va grymt om d kunde få dit den som fick mest röster då, men d känns inte så troligt, så d känns rätt meningslöst iaf ju...
kanske messar iaf..! |
|
|
| Xplorer76 |
Hmm...
Märkligt att det ska ta sådan tid att få reda på en line up.
/jag menar dom börjar sälja biljetter idag, men man vet inte vilka som ska lira...
Gaby: varför är du aldrig på Partyversum?? |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Hmm...
Märkligt att det ska ta sådan tid att få reda på en line up.
/jag menar dom börjar sälja biljetter idag, men man vet inte vilka som ska lira...
Gaby: varför är du aldrig på Partyversum?? |
Line-up kommer ikväll!!
Partyversum är ju rätt så dött... är det du kompis? :) |
|
|
| doter |
| quote: | Originally posted by Gaby
Line-up kommer ikväll!!
Partyversum är ju rätt så dött... är det du kompis? :) |
Men vart??? |
|
|
| Gaby |
CREAM på Münchenbryggeriet
Valborgsmässoafton
30 april, 22-05
20 år
http://www.cream.co.uk/
Cream Floor:
DEEP NATURE (Swe)
FUTURESHOCK (UK)
PAUL KANE (Cream, UK)
Monday Bar/Bootleg Techno Floor:
Mhonolink (Mhonday Music)
Hardcell (Skunkworks)
Pär Grindvik (illegal sthlm)
Johan Bacto (Mankind, Zync)
Abi Lönnberg (Riotplan, KGB)
VJ: APPROACH & iDENTIFY
Ikväll släpper vi förköpsbiljetterna. Passa på.. förra året
rök dom illa kvickt.
Förköp: 250 kr (endast 500 st)
Dörren : 300 kr
Förköpsställen:
Monday Bar
Daily News, måndagar 22-05
Bootleg Stockholm
Bondegatan 48
08-644 60 90
Pitch Control
Gamla Brogatan 27
08-22 56 40 |
|
|
| Xplorer76 |
| Gaby: Beror på vem du menar..... men men... |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Gaby: Beror på vem du menar..... men men... |
Jag menade Explorer från partyversum ;) |
|
|
| Xplorer76 |
Yeep the one and only.
Läget?? |
|
|
| Ravesquad |
| Eftersom Cream kommer suga fett ska jag inte gå dit:( .. US house:rolleyes: kan det bli mycket värre? |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Yeep the one and only.
Läget?? |
Tja!!! :)
Hoppas ALLA som bor i Sthlm går på Fokused, Cream och MoS... vi har faktiskt inte råd att vara så kinkiga!! ;) |
|
|
| Xplorer76 |
Tänker inte lägga 250 spänn på house...
Då går jag hellre till båten |
|
|
| Vitryss |
| Jag ska till Köpenhamn istället, :p |
|
|
|
|