return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Cream 30 april (Sthlm) (pg. 4)
View this Thread in Original format
doter
Får se hur d blir m Cream faktiskt...

kanske...

D lär ju iaf bli en fett nize fest om inte annat!
Gaby
Jag ska oxå dit :D Så får Doter sina pengar! ;)
Xplorer76
Cream över huvudtaget är ingen direkt trance club..
Har i och för sig för mig att dom har haft Oakenfold som resi för några år sen + Timo som e resi där nu, men annars är det bara typ house som gäller, Fontaine, Yousef o.s.v
Beamish
ehh va?

Seb Fontaine och Yousef, House Dj's?

Nääee nu har du nog fått det om bakfoten vad House är...
Gaby
quote:
Originally posted by Beamish
ehh va?

Seb Fontaine och Yousef, House Dj's?

Nääee nu har du nog fått det om bakfoten vad House är...


Ok att det är house..men jävligt bra house!!!

Fontaine ochh Yousef var you BÄST sist de var i Sthlm!
Xplorer76
quote:
Originally posted by Beamish
ehh va?

Seb Fontaine och Yousef, House Dj's?


Nääee nu har du nog fått det om bakfoten vad House är...


Ok... Vad skulle du vilja kalla det??

Inte trance i alla fall, ok att Seb kan släppa någon tiesto eller push låt, men i låga loppet så låter det som house eller nåt liknande för mig. Ni vet att ni kan lyssna live varje lördag, först the Judge och sen på Seb på www.bbc.co.uk/radio1 från kl 17.00 och 4 h framåt va???
Ravesquad
quote:
Originally posted by Xplorer76
men annars är det bara typ house som gäller, Fontaine, Yousef o.s.v


jag såg fontaine på cream förra valborg på stures - det va helt klart trance..
Beamish
Fontaine brukar ju sätta ihop nån kompilation inte säker men det heter nåt med Underground... där är det trance iaf
x-dream
quote:
Originally posted by Beamish
Fontaine brukar ju sätta ihop nån kompilation inte säker men det heter nåt med Underground... där är det trance iaf


Skulle tänka mig att du menar Prototype samlingarna......Han har ju gjort ett par iaf....Vet dock inte hur många....
Xplorer76
Brukar lyssna nästan varje Lördag på Fontaine och då är det inte mycket trance han kör, men han kanske kör helt annat på clubbarna??
Har bara sett han två gånger och då har det inte varit mycket trance.

doter
Kanske ska ner till Corsten som sagt men annars kommer ja väl förbi =)

Vi får se =)
Gaby
Har ni köpt biljett?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement