return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
מי רוצה לקנות חשבון משותף אצל ראפיד-שר? זיל הזול!
View this Thread in Original format
uzi
בעיקבות הרעיון של יוראי.
אם נתארגן שניים או שלושה חברים אז נוכל לקנות חשבון משותף בזיל הזול אצל ראפיד-שר וכולנו נהנה מהורדות מהירות וזמינות.
אני מעוניין!
המחירים של ראפיד שאר:
יוצא 38 שקלים- עבור חודש
יוצא 94 שקלים- עבור שלושה חודשים
אם תחלקו את המחירים האלו לשניים-שלושה אנשים אז תראו שזה יוצא מחיר יותר זול מלאפה!
ביננו, יש שם הורדות ששוות הרבה כסף, 20 שקל זה בדיחה!

יוראי, אתה בפנים?
YoraY
אני מוכן לנסות פעם אחת בתור התחלה לתקופה של 3 חודשים...
שלושה אנשים נראה לי הכי טוב


למרות שהתארגנתי כבר על 2 חברים שמעלים לי לרפיד לצבור נקודות זה לא שווה את הברדק
Dj Alex (ISR)
למה שלא נעשה יוזר לכל הפורום וזהו?
כל אחד יזרוק 4 שקל והנה לכם יוזר פורום..
uzi
אלכס, זה בעיה שהרבה אנשים ישתתפו בחשבון מפני שאז יהיה קשה לכולם להתחבר ולהוריד! אם מדובר רק בשניים-שלושה אנשים אז אפשר לקבוע ימים מסויימים לכל משתמש. :D

יוראי, בא אני ואתה ננסה חודש אחד ונראה אם זה טוב ואמין. 20 שקל כל אחד זה באמת קשקוש!
Dj Alex (ISR)
אם אני רוצה להצטרף כמה אני מביא ולמי?
YoraY
אלכס קודם כל זה לא חופשי חודשי... זה 20 ג'יגה ל 5 ימים כל פעם
חוץ מזה שתמיד יש תסיכון שאיזה מניאק אחד ישנה תסיסמא ויגנוב תחשבון
דבר שני עוזי יש לי חבר שמעוניין
YoraY
חח שמע עוזי להגיד לך תאמת אני כבר קימבנתי את רפיד שר אחושילינג יענו כבר הורדתי משם איזה 60 ג'יגה בשיטה מאד מסורבלת ויחודית בעזרת מחשב נשלט מרחוק כל פעם הורדתי דרכו וכל פעם הלכתי לקחת אבל עשיתי את זה..



אני ככה בספק אם אני מעוניין אבל בנתיים הבאתי עוד קליאנט
uzi
את חבר של יוראי אני עדיין לא מכיר ולכן...
אלכס, מתאים לך שאני ואתה ננסה חודש אחד?
נשתמש בסיסמא, יום אני, יום אתה, ונראה אם שווה באמת...
אם זה ילך טוב, אז נצרף בחור שלישי ואז נקנה את החבילה לשלושה חודשים! מה אתה אומר?
YoraY
את חבר שלי אני מכיר.. סמוך עלי הוא האחרון שיעשה תרגילים..

הוא מאד רוצה
אבל אתם צריכים לנסות תקופה של חודש קודם כל .. לבדוק אם סוגרים לכם תחשבון או לא..


ואגב אפשר להתחלק בזה יפה מאד גם 4 אנשים
אחי עשיתי חישוב..
ב3 חודשים יש לך
450GB
להוריד


אין מצב שתמגיע לסכום כזה אין

נראה לי נלך על זה ארבעתינו מה אתם אומרים?
ניסיון לחודש - למרות שבתור התחלה אני בטוח שיהיה הרבה לחץ על החשבון כי אתם רק מתחילים.... כאילו אני לדוגמא כבר עייפתי מלהוריד כבר אבל עדיין יש פה ושם דברים...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement