|
pffff nog meer klikken om naar holland forum te komen....
|
View this Thread in Original format
| Blik |
poehpoeh, moet je eerst op europa drukken voordat je bij het forum komt, klote voor al die 56k-ers :p (zijn die er nog tegenwoordig??)
misschien wel beter, was eerst beetje rotzooitje met al die forums (die toch bijna niet gebruikt worden....) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Blik
misschien wel beter, was eerst beetje rotzooitje met al die forums (die toch bijna niet gebruikt worden....) |
Idd, van mij mag die Gaming section ook wel weg. Net zo zinloos. Ga dan gewoon bij een game forum, t blijft tenslotte een trance forum. |
|
|
| LightForce |
| Hmm tja meer klikken maar opzich wel iets overzichtelijker. Wat betreft 56k modems geld ook voor casema neem ik aan. Helaas ben ik zo'n gebruiker..... Tja en dat gaat nou niet altijd even snel. :( |
|
|
| Blik |
| ik vind het toch wel irritant, ik kan nu niet eens meer zien wanneer er een nieuwe reply gemaakt is in het Holland forum......:( |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Blik
ik vind het toch wel irritant, ik kan nu niet eens meer zien wanneer er een nieuwe reply gemaakt is in het Holland forum......:( |
Haha ja dat deed ik ook altijd....
Vancohtend op school 8:30 begin van ict les (cognos huppelepup) magrec achter pc ff ta forum checken...whuh is forum weg??? (ik was niet helemaal wakker hehe)
grtz magrec
sjees marco v gaat echt de verkeerde kant op kheb net atlanta 020202 gedownload das echt pokke muziek...hehe vind ik dan) |
|
|
| LightForce |
| Dat is waar, maar hebben jullie als moderators niet een beetje inspraak op deze verandering????? Of is gewoon wat Swampers wil is is Wet!? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by magrec
sjees marco v gaat echt de verkeerde kant op kheb net atlanta 020202 gedownload das echt pokke muziek...hehe vind ik dan) |
Jij heb geen smaak |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by LightForce
Dat is waar, maar hebben jullie als moderators niet een beetje inspraak op deze verandering????? Of is gewoon wat Swampers wil is is Wet!? |
ja, daar komt het qua forum wel op neer eigenlijk, over regels kunnen we wel over discussieren, maar veranderingen aan het forum is een "taboe"......
over al die nieuwe forums die gemaakt worden weten wij niks vanaf, daar moet je waarschijnlijk voor in de chatroom zitten op irc.... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Jij heb geen smaak | :toothless :rolleyes: |
|
|
| Blik |
Ik heb gelijk maar ff een threadje gepost in de Site suggestions, klik maar op de link hieronder en als je hier nog iets aan toe te voegen hebt post het maar in die thread
klik hier voor de thread |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Jij heb geen smaak |
idd, ik vind het een SUPER nummer
net zoals margec zat ik ook op school te TAen, was het forum weg. Ik dacht dat proxi swamper had overgehaald om het forum te deleten |
|
|
| DJ_Siesta |
| doe je tog toevoegen aan favorieten,. eezy zat |
|
|
|
|